Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemedOboy
Nämen alltså detta fejk skratt som alla i studion håller på med gör mig också galen extremt jobbigt att lyssna på idag lyssnar jag på star fm istället där är det inga fejk skratt jippo.
Ahh, där har vi henne, Jossan på Star FM som jag inte kom ihåg varken namn eller vad kanalen hette, hon är nästan en av de värsta på just fejkskratt och tråkig humor men rösten är inte värre än Lailas så där vinner Laila med hästlängder.
Brukar ibland lyssna på Bandit och där slipper man iallafall alla fruntimmer som ska vara med och småskratta och dessutom är de som ringer in oftast lite roliga också. Musiken på Bandit är mycket mer mina tongångar som ett plus.
Tyvärr har all svensk radio väldigt få låtar som snurrar så det blir väldigt snabbt tjatigt. Slår ett slag för TuneIn annars där man kan välja vilken utländsk kanal som helst där musiken är MYCKET mer varierad. Är man sugen på en kanal med råtechno (inte min typ av musik) så finns det eller en kanal med reaggie så finns det eller varför inte en kanal som bara spelar Bruce Springsteen låtar hela dagar med både original och covers.