2025-03-10, 07:24
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-vikingen
Kanske blir bättre idag då för Roger är så påpassligt ledig. Ola Lustig sänder istället för honom så idag blir det en bra show!
Det va lustigt att han just idag va ledigt.
Citera
2025-03-10, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Varför lyssnar ni på dessa low life’s överhuvudtaget? Jag har antingen tyst i bilen eller någon bra ljudbok. Skulle aldrig få för mig att sätta på det giftet.
Man kan bli beroende av gift. Vi gillar drama och kallar det dynamik. Med det sagt har poddhelvetet gått för långt. Folk tror att poddhelvetet är deras kompisar.

En gång såg jag en reklam. Några till synes välfungerande men morgontrötta trettioåringar (med småbarn?) hasade runt i Roy Anderssons grå kulisser, ett bevarat funkiskök. Sen kom Gry Forsell in och allt blev i färg, skrik och skrän.

Förvånar inte att arbetsmiljön är kass men det kommer inte hända något. Dessutom lär lyssnarna till 99 procent bestå av folk som planerar vem de ska jävlas med idag i bilen/på bussen/tåget på väg till arbetsplatsen.
Citera
2025-03-10, 07:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Har ni märkt hur producenten Alexander är utfryst och mobbad
Producentens livslott är att hålla reda på jättebebisar som gör kul sägningar och få skit för att den är den enda med intelligens i rummet.
Citera
2025-03-10, 08:02
Medlem
Undra varför Roger är ”ledig” idag. Tål han inte kritik?
Citera
2025-03-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Var det inte Anus Don Demina som ersatte Lotta under hennes mammaledighet?

Basse och Sofia var väl vid den tiden Ordinarie programledare

Från början var det Basse, Lotta och Anton Körberg som ledde programmet men Anton blev utbytt mot Anis och Sofia ersatte Lotta!

Varför inte Lotta återgick till NRJ Morgon är inte klarlagt utan helt plötsligt kröp hon tillbaka till Rix Morronzoo.

Lite kul ändå att Roger är typ Sveriges svar på Ellen DeGeneres.
Citera
2025-03-10, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkish25

Säkert lite krishantering idag med cheferna, blir intressant att se om han är "ledig" imorgon också......
Citera
2025-03-10, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Från början var det Basse, Lotta och Anton Körberg som ledde programmet men Anton blev utbytt mot Anis och Sofia ersatte Lotta!

Varför inte Lotta återgick till NRJ Morgon är inte klarlagt utan helt plötsligt kröp hon tillbaka till Rix Morronzoo.

Lite kul ändå att Roger är typ Sveriges svar på Ellen DeGeneres.

Ja jag visste att Anis hade ersatt någon men hade för mig det var Lotta

Svaret är väl vem fan vill jobba med Anus Don Demina
Citera
2025-03-10, 08:29
Medlem
Helt plötsligt är Roger ledig ja det var ju påpassligt..Tror det är krishantering deluxe nu på RIX dom sitter säkert i möte med Roger as we speak.

Skulle inte förvåna mig att vi inom nån dag kanske redan i eftermiddag får informationen att Roger lämnar RIX efter anklagelserna som riktats mot honom
Citera
2025-03-10, 08:54
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag brukade lyssna på det där programmet rätt ofta förr i tiden när Gert och Titti var med.
Det var på typ hela dagarna.
Nu för tiden händer det om man ska byta kanal på radion på morgonen i bilen och den råkar stanna där och man inte orkar byta.

Jag har typ 15 minuter till jobbet i bilen och på den tiden blir du informerat kanske 3 gånger att Roger gillar män och är bög. Jävligt tröttsamt.

Nu vet vi. Du är inte bara bög och stolt över det. Du är dessutom en bög som mobbar andra.
En bögmobbare helt enkelt.

Tona ned lite ditt äckel!
Citera
2025-03-10, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkish25
Han kanske är entledigad ?
Citera
2025-03-10, 09:13
Medlem
Gaffelpärms avatar
Brukar väldigt sällan lyssna på den stationen men de få talgångerna den är på i bilen så är den nån radiopratare som måste gapa att han är bög i var och varannan mening. Är det ”den” personen det handlar om?
Citera
2025-03-10, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag brukade lyssna på det där programmet rätt ofta förr i tiden när Gert och Titti var med.
Det var på typ hela dagarna.
Nu för tiden händer det om man ska byta kanal på radion på morgonen i bilen och den råkar stanna där och man inte orkar byta.

Jag har typ 15 minuter till jobbet i bilen och på den tiden blir du informerat kanske 3 gånger att Roger gillar män och är bög. Jävligt tröttsamt.

Nu vet vi. Du är inte bara bög och stolt över det. Du är dessutom en bög som mobbar andra.
En bögmobbare helt enkelt.

Tona ned lite ditt äckel!
Han kanske har fått hybris ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in