2025-03-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Och det deras sociala medier har fortfarande avstängda kommentarer!

Roger har fixat inställningarna. Ser pinsamt ut med noll kommentarer på varenda bild. Det talar sitt språk
Citera
2025-03-10, 12:37
Medlem
Äntligen sitter Roger i skiten, man är så jävla less på han. Haha han får väl samtala med sin bögpartner som är psykoterapeut för det lär behövas
Citera
2025-03-10, 12:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Lailas son Liam måste skämmas över sin mamma

Har ingen aning om vem Liam är då jag är helt ointresserad av kändisar och framförallt deras barn som bara är kändisar pga att de är en kändis unge.
Citera
2025-03-10, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Har ingen aning om vem Liam är då jag är helt ointresserad av kändisar och framförallt deras barn som bara är kändisar pga att de är en kändis unge.

Sök liampits på Instagram han är MMA fighter
Citera
2025-03-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fivesix
Äntligen sitter Roger i skiten, man är så jävla less på han. Haha han får väl samtala med sin bögpartner som är psykoterapeut för det lär behövas

Roger sitter väl och gråter en skvätt bort med honom från radion in med OLA lustig så mycket trevligare
Citera
2025-03-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Fylking var är sannerligen en stark profil som gav programmet det där lilla man behöver och vill ha. . Nuförtiden ägnar jag mitt radioöra åt P1 den enda vettiga kanalen utan skvalmusik.

Klart stundtals åt p2

Fylking var rolig men på den tiden var ju jobbiga Titti med o Roger på den tiden var ganska bra
Citera
2025-03-10, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Ahh, där har vi henne, Jossan på Star FM som jag inte kom ihåg varken namn eller vad kanalen hette, hon är nästan en av de värsta på just fejkskratt och tråkig humor men rösten är inte värre än Lailas så där vinner Laila med hästlängder.

Brukar ibland lyssna på Bandit och där slipper man iallafall alla fruntimmer som ska vara med och småskratta och dessutom är de som ringer in oftast lite roliga också. Musiken på Bandit är mycket mer mina tongångar som ett plus.

Tyvärr har all svensk radio väldigt få låtar som snurrar så det blir väldigt snabbt tjatigt. Slår ett slag för TuneIn annars där man kan välja vilken utländsk kanal som helst där musiken är MYCKET mer varierad. Är man sugen på en kanal med råtechno (inte min typ av musik) så finns det eller en kanal med reaggie så finns det eller varför inte en kanal som bara spelar Bruce Springsteen låtar hela dagar med både original och covers.

Josefin/jossan på Star fm gillar jag och dom som kommer efter morgon programmet dom spelar oftast musik jag gillar men Bandit har jag aldrig lyssna på tror ja det är väl med Richie Puss? eller vad han heter.
Citera
2025-03-10, 13:36
Medlem
Hegamons avatar
Laila och Roger är ett arbetspar där båda strävar efter ständig uppmärksamhet och bekräftelse. Dom säger bara vad dom tror andra vill höra, det är för att maximera makt och inflytande, slår bara tillbaka för folk brukar genomskåda sådant. Dessa två hamnar sedan i konflikt med folk som inte vill gynna dom i alla situationer och ge dom ständig bekräftelse.

Jag byter alltid kanal när Morronzoo startar för Laila har ett sådant obehagligt skratt. Båda två är vänstertomtar också, det gör ju saken knappast bättre.
Citera
2025-03-10, 13:59
Medlem
Han nämner att han är bög HELA tiden. Varenda sändning. Hur kommer det sig? Komplex?
Citera
2025-03-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Roger har fixat inställningarna. Ser pinsamt ut med noll kommentarer på varenda bild. Det talar sitt språk

Yes. Han var också trixat så att vissa specifika namn på fd anställda gör att kommentarer innehållandes dessa namn hamnar i papperskorgen direkt. Namn på personer som tidigare lämnat/fått sparken pga diktatorn.
Citera
2025-03-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Fylking var rolig men på den tiden var ju jobbiga Titti med o Roger på den tiden var ganska bra
Yeeep ! Tiden förändras !
Citera
2025-03-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Yes. Han var också trixat så att vissa specifika namn på fd anställda gör att kommentarer innehållandes dessa namn hamnar i papperskorgen direkt. Namn på personer som tidigare lämnat/fått sparken pga diktatorn.

Skäms han att återgå till jobbet? Sitter han i ett hörn på viaplay och gråter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in