2025-03-08, 16:28
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Jag har världens bästa argument men tänker inte använda det?

Jag kan rysstrollens skriptbok. De försöker bara trötta ut diskussionerna. Jag har postat exempel på hot från Ryssland många gånger och det är inte svårt alls att hitta dem ens med dagens fucking skit-google. Det är dock totalt meningslöst att posta dem här. Om du inte känner till att Ryssland hotat att erövra Europa och bomba Sverige med kärnvapen så har du sovit under en sten de senaste tre åren och ingenting kommer ändras över att jag letar upp exempel åt dig för du är antingen ett rysstroll, en bot eller en total retard.
Citera
2025-03-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Ja men du får leta själv, jag spenderar inte en jävla sekund att leta upp information åt ett jävla rysstroll som inte kommer läsa vad jag skriver.

Låter som att du far med osanningar. Inte helt ovanligt för knarkare att göra.
Citera
2025-03-08, 16:30
Medlem
Citat:
Jag kan rysstrollens skriptbok. De försöker bara trötta ut diskussionerna. Jag har postat exempel på hot från Ryssland många gånger och det är inte svårt alls att hitta dem ens med dagens fucking skit-google. Det är dock totalt meningslöst att posta dem här. Om du inte känner till att Ryssland hotat att erövra Europa och bomba Sverige med kärnvapen så har du sovit under en sten de senaste tre åren och ingenting kommer ändras över att jag letar upp exempel åt dig för du är antingen ett rysstroll, en bot eller en total retard.

"Trötta ut diskussionen" genom att ställa en enkel fråga. Okej cannabis-man.
Citera
2025-03-08, 16:32
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
"Trötta ut diskussionen" genom att ställa en enkel fråga. Okej cannabis-man.

Du har postat tre idiotinlägg istället för att googla saken nu.
Citera
2025-03-08, 16:33
Medlem
Citat:
Du har postat tre idiotinlägg istället för att googla saken nu.

Det finns inte ett enda citat från Sergej Lavrov där han säger att de ska eller vill ta över Europa, herr knarkare.
Citera
2025-03-08, 16:34
Avslutad
Citat:
Jag fattar precis, det är jätteprovocerande för dig att vilja försvara sig. Det kan inte ha varit lätt för dig i skolan.

Ryssland har inte attackerat Sverige, de har inte ens attackerat NATO. Så hur är det att försvara sig att försöka eskalera kriget i Ukraina så att det sprider sig hit?

Man förstår nu hur ww1 och ww2 kunde starta och urarta som de gjorde när man själv ser hur mass-psykoser utvecklar sig bland befolkningen.

Ren idioti.
Citera
2025-03-08, 16:34
Medlem
Citat:
Okej och vad säger det om dig när du maniskt stångar huvudet i samma vägg trots att lampan inte tänds? Dags att göra något annat en stund? Du övertygar ju ingen, oavsett hur mycket du skriker.
Citera
2025-03-08, 16:39
Medlem
fraumauras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Är väl snarare du som är en fiende som står på sidan som försöker provocera fram ett storkrig som skulle kunna resultera i att Sverige blir kärnbombat.

Det är ni psykotiska dårar som riskerar Sveriges säkerhet, inte vi som vill se förhandlingar innan det går så långt.
Hahahaha...Klart vi ska kriga,för helvete ..Dags att idioterna i Ryska pissriket får smaka pisk. Vem fan bryr sig om vad Dementa Lavrov yrar i. Ryssland ska sluta att existera
Citera
2025-03-08, 16:40
Medlem
TotalWars avatar
Talibanen -> Viruset - Ryssar

Jordens undergång finns säkert med där också i tidslinjen. Den har ju varit med hela tiden medans dagens boogie-man varierat över tid.

Oavsett, känn dig rädd. Mycket rädd. Håll mun och ifrågasätt ej
Citera
2025-03-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraumaura
Hahahaha...Klart vi ska kriga,för helvete ..Dags att idioterna i Ryska pissriket får smaka pisk. Vem fan bryr sig om vad Dementa Lavrov yrar i. Ryssland ska sluta att existera

Jag tror inte det finns någon i hela ditt släktträd som kommer i närheten av Lavrovs stortå när det kommer till intellekt.
Citera
2025-03-08, 16:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Du förvränger ju allt. De uttalandena du syftar på handlar om vad de säger att Ryssland kommer göra ifall EU/NATO inte slutar provocera och ifall NATO skulle börja kriga mot Ryssland i Ukraina.

De har aldrig sagt att de har som syfte att erövra Europa bara för att.

Ryssland har ingenting att vinna på ett storkrig mot oss, och vi har ingenting att vinna på ett storkrig emot dem. Så kom ur mass-psykosen och ställ dig på sidan som vill se fredsförhandlingar, innan det är försent.

Vilken sida är det som vill se fredsförhandlingar? Är du en till i den där samlingen efterblivna som börjat yla fredsförhandling bara för att clownen i VH ska leka helgon?

Du vet naturligtvis inte om att det organiserades fredsförhandling i neutralt land redan förra sommaren, dit 91 länder kom. Alla inbjudna länder kom, utom ett. Gissa vilket?

Men det har du ingen aning om, eftersom det enda du äter är den munbajs clownen serverar dig. Liksom alla andra Trump/MAGA-idioter i trådarna.

Vad du uppenbarligen inte fattar är att det redan är för sent. Det var för sent redan 2022 när ryssen invaderade, trots att de dyrt och heligt försäkrat världen att de inte skulle göra så.

Kom ur DIN psykos och vakna någon gång.
Citera
2025-03-08, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vilken sida är det som vill se fredsförhandlingar? Är du en till i den där samlingen efterblivna som börjat yla fredsförhandling bara för att clownen i VH ska leka helgon?

Du vet naturligtvis inte om att det organiserades fredsförhandling i neutralt land redan förra sommaren, dit 91 länder kom. Alla inbjudna länder kom, utom ett. Gissa vilket?

Men det har du ingen aning om, eftersom det enda du äter är den munbajs clownen serverar dig. Liksom alla andra Trump/MAGA-idioter i trådarna.

Vad du uppenbarligen inte fattar är att det redan är för sent. Det var för sent redan 2022 när ryssen invaderade, trots att de dyrt och heligt försäkrat världen att de inte skulle göra så.

Kom ur DIN psykos och vakna någon gång.

När blev Ryssland inbjudet till fredsförhandlingar och var? Menar du de fredförhandlingarna där knarkaren Selenski bestämt hävdade att det bara blir fred om Ukraina får tillbaka 1991 års gränser?

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in