Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Vilken sida är det som vill se fredsförhandlingar? Är du en till i den där samlingen efterblivna som börjat yla fredsförhandling bara för att clownen i VH ska leka helgon?
Du vet naturligtvis inte om att det organiserades fredsförhandling i neutralt land redan förra sommaren, dit 91 länder kom. Alla inbjudna länder kom, utom ett. Gissa vilket?
Men det har du ingen aning om, eftersom det enda du äter är den munbajs clownen serverar dig. Liksom alla andra Trump/MAGA-idioter i trådarna.
Vad du uppenbarligen inte fattar är att det redan är för sent. Det var för sent redan 2022 när ryssen invaderade, trots att de dyrt och heligt försäkrat världen att de inte skulle göra så.
Kom ur DIN psykos och vakna någon gång.
Jag har velat se fredsförhandlingar i flera år din clown.
Det fanns chans för det redan i början av kriget när Boris Johnson åkte dit och satte stopp för det.
Villkoren för fredsförhandlingarna måste förstås vara rimliga för båda sidor annars är det ju bara ett löjligt spel för gallerierna.
Om jag inte missminner mig så var du en av nötterna som bombsäkert hävdade att Ryssland skulle kollapsa och ge upp redan första sommaren.
Skamlöst att sådana som du ens har mage att fortfarande uttala er i debatten.