2025-03-08, 16:58
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husmusen7
Detta har hänt inom dom 24 senaste timmarna:

"Russian President Putin is ready to agree to peace deal in Ukraine with conditions."

"Conditions are simple:
-Ukrainian soldiers must leave the 4 annexed regions.
-Ukraine will never join NATO.
-Ukraine must hold new elections.
-NATO troops cannot set foot in Ukraine."

https://x.com/BRICSinfo/status/1898038935965585629?t=dFyU1zpmMx30dmkYQpaeTQ&s=19

Jädrans vad Putin krigshetsar mot Europa, eller hur? Han skrattar väl åt hur EU försöker hjärntvätta Europeer. Hans intresse ligger fortfarande i att ta kontroll över Ukraina. Så återigen, varför skulle Ryssland attackera EU? Och sätta sitt land i krig mot hela världen? Det är exakt vad NATO och globalisterna vill. Provocera till den grad att något händer och sen skylla allt på Ryssland. Så förslagsvis är det bättre om neurotiska svenskar sysslar med att sticka vantar och strumpor än att diskutera saker på internet som dom inte begriper sig att rationellt förstå sig på.

Erkänn att du litar på honom. Att du tar honom på orden och på allvar tycker att han erbjuder fred.

Att du, på riktigt, inte fattar att han förolämpar och hånar?

Dvs att du inte alls är en fullständigt oförstående skedmatad svenne med söndersnusat och sönderrunkat intellekt.

Erkänn att det är vad du tror.

😂😂
Citera
2025-03-08, 16:58
Medlem
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumenarfet
Vaddå, ska du inte hjälpa din värdnation att hålla motstånd, tuffingen?
Jag krigar inte för någon politiker. Varför vill du göra det?
Citera
2025-03-08, 17:00
Medlem
fraumauras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag tror inte det finns någon i hela ditt släktträd som kommer i närheten av Lavrovs stortå när det kommer till intellekt.
Hahahaha. Rolig du är. Lavrov är en idiot. Idioter och grisar får smaka på bultpistolen.
Citera
2025-03-08, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vilken sida är det som vill se fredsförhandlingar? Är du en till i den där samlingen efterblivna som börjat yla fredsförhandling bara för att clownen i VH ska leka helgon?

Du vet naturligtvis inte om att det organiserades fredsförhandling i neutralt land redan förra sommaren, dit 91 länder kom. Alla inbjudna länder kom, utom ett. Gissa vilket?

Men det har du ingen aning om, eftersom det enda du äter är den munbajs clownen serverar dig. Liksom alla andra Trump/MAGA-idioter i trådarna.

Vad du uppenbarligen inte fattar är att det redan är för sent. Det var för sent redan 2022 när ryssen invaderade, trots att de dyrt och heligt försäkrat världen att de inte skulle göra så.

Kom ur DIN psykos och vakna någon gång.

Jag har velat se fredsförhandlingar i flera år din clown.

Det fanns chans för det redan i början av kriget när Boris Johnson åkte dit och satte stopp för det.

Villkoren för fredsförhandlingarna måste förstås vara rimliga för båda sidor annars är det ju bara ett löjligt spel för gallerierna.

Om jag inte missminner mig så var du en av nötterna som bombsäkert hävdade att Ryssland skulle kollapsa och ge upp redan första sommaren.

Skamlöst att sådana som du ens har mage att fortfarande uttala er i debatten.
Senast redigerad av kommenurjorden 2025-03-08 kl. 17:06.
Citera
2025-03-08, 17:02
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger

När blev Ryssland inbjudet till fredsförhandlingar och var? Menar du de fredförhandlingarna där knarkaren Selenski bestämt hävdade att det bara blir fred om Ukraina får tillbaka 1991 års gränser?

Lycka till.

Som sagt.. även de få neuroner ni inte boffat sönder fungerar rätt dåligt.

Det VAR en fredsförhandlng. Och Ukraina dök upp. Inte ryssråttan.

Och de kommer att dyka upp även denna gång. Men ryssråttan kommer inte att förhandla.

Och du kommer även fortsättningsvis fatta noll. 😂😂
Citera
2025-03-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Som sagt.. även de få neuroner ni inte boffat sönder fungerar rätt dåligt.

Det VAR en fredsförhandlng. Och Ukraina dök upp. Inte ryssråttan.

Och de kommer att dyka upp även denna gång. Men ryssråttan kommer inte att förhandla.

Och du kommer även fortsättningsvis fatta noll. 😂😂

Det var ingen fredsförhandling. Det var ett knarkinducerat föredrag från coke-head-selenski där han babblade om 1991 års gränser. Något som aldrig kommer att hända.
Citera
2025-03-08, 17:10
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Okej och vad säger det om dig när du maniskt stångar huvudet i samma vägg trots att lampan inte tänds? Dags att göra något annat en stund? Du övertygar ju ingen, oavsett hur mycket du skriker.

Jag gör inte det. Jag låter dock inte rysstrollen posta Kremlpropaganda här oemotsagda.
Citera
2025-03-08, 17:11
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Börja med att kartlägga alla ryssar i Sverige.
Citera
2025-03-08, 17:12
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Ryssland har inte attackerat Sverige, de har inte ens attackerat NATO. Så hur är det att försvara sig att försöka eskalera kriget i Ukraina så att det sprider sig hit?

Jag har inte skrivit att Ryssland attackerat Sverige eller Nato, jag skriver att Ryssland sagt att de ska erövra Europa och att de har hotat att kärnvapenbomba Europa inkl. Sverige. Det här är ett svenskt forum. Du är en fiende.
Citera
2025-03-08, 17:20
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Jag har velat se fredsförhandlingar i flera år din clown.

Det fanns chans för det redan i början av kriget när Boris Johnson åkte dit och satte stopp för det.

Villkoren för fredsförhandlingarna måste förstås vara rimliga för båda sidor annars är det ju bara ett löjligt spel för gallerierna.

Om jag inte missminner mig så var du en av nötterna som bombsäkert hävdade att Ryssland skulle kollapsa och ge upp redan första sommaren.

Skamlöst att sådana som du ens har mage att fortfarande uttala er i debatten.

Visst gjorde du det. Och visst är du en sån som har koll.

T.ex när du påstår att Hitler inte startade andra världskriget utan försökte mäkla fred med Storbritannien, som du menade ville ha krig.

Känns resonemanget igen? Nu menar du säkert att det är Zelenskys fel att det är krig, och inte blir fred.

För du har koll! 😂😂😂😂

Citat:
Hitler startade inte andra världskriget. Han försökte tvärtom förhandla om fred medan framförallt Storbritannien vägrade detta och ville ha krig.

Hitler gick endast in och befriade delar av Polen (tidigare tyska områden som förlorades under ww1) där etniska tyskar behandlades illa.

Att detta ledde till världskrig var framförallt på de allierades initiativ.

Vad som däremot är riktigt i liknelsen är att det kommer att bli krig igen. Men denna gång är tysken med de allierade. Mot Ryssen.
Senast redigerad av HomoDeus 2025-03-08 kl. 17:27.
Citera
2025-03-08, 17:24
Medlem
Förhandlingar med ryssludren är meningslöst. Dom bryter avtal innan bläcket hunnit torka, det ligger i deras lögnaktiga mongolkultur.
Citera
2025-03-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag gör inte det. Jag låter dock inte rysstrollen posta Kremlpropaganda här oemotsagda.
Du resonerar tyvärr åt skogen om du tror att du gör någon skillnad. Vi leker med tanken att dina motdebattörer verkligen stämmer in på din beskrivning, då är det du som förlorar eftersom de lyckas trigga dig att spränga topplocket gång på gång med samma enkla metod. De bryr sig inte ett skit om dina argument, de vill bara trycka på dina knappar. Att fäktas mot väderkvarnar kommer dock inte att stoppa en Putin, Trump eller vad som nu är veckans talking point.

Som jag tidigare skrev, du övertygar inte. Om du inte lyckas få någon (varken en ”vatnik” eller svensk staketsittare) att ändra åsikt, vad är då poängen med att agera grindvakt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in