Citat:
Självklart kommer de fattiga usla jävlarna få lida, som jag skrev ovan. Majoriteten av de fattiga är kolsvarta också.
Näringslivet kommer gynnas. Det är detta som är målet. Köp aktier i USA.
Nej. Det kommer inte missgynna majoriteten av näringslivet. Kanske vissa som bygger sin affärsidé på HBQT och Kommunism.
Vi talar definitivt INTE samma språk:
Citat:
Jag tror du missförstod mig. Vi talar samma språk.
Du har fel om att jag har fel om Trump 
Trump är definitivt en maktmissbrukare, mobbare och BEDRAGARE. Nu blåser han de fattiga, som han lovade ett bättre liv...
Det kommer att gynna DELAR av näringslivet,
och MISSgynnar redan en del näringsgrenar MYCKET. Det har jag ju skrivit massor om inklusive förklarat varför...
Ja, det begriper inte idioten Trump - eller ljuger bedragaren Trump om...
Det är inte alls så enkelt, eftersom om lönerna stiger då måste priserna stiga ÄNNU mer, så lönerna behöver stiga ännu mer, så priserna behöver stiga ännu mer, så...

Trump är definitivt en maktmissbrukare, mobbare och BEDRAGARE. Nu blåser han de fattiga, som han lovade ett bättre liv...
Det kommer att gynna DELAR av näringslivet,
och MISSgynnar redan en del näringsgrenar MYCKET. Det har jag ju skrivit massor om inklusive förklarat varför...

Ja, det begriper inte idioten Trump - eller ljuger bedragaren Trump om...

Det är inte alls så enkelt, eftersom om lönerna stiger då måste priserna stiga ÄNNU mer, så lönerna behöver stiga ännu mer, så priserna behöver stiga ännu mer, så...
Självklart kommer de fattiga usla jävlarna få lida, som jag skrev ovan. Majoriteten av de fattiga är kolsvarta också.
Näringslivet kommer gynnas. Det är detta som är målet. Köp aktier i USA.
Nej. Det kommer inte missgynna majoriteten av näringslivet. Kanske vissa som bygger sin affärsidé på HBQT och Kommunism.
1. Det är ju Trumpsidan, som är de usla - igen...
2. Gällande "majoritet" skrev jag inget om proportionerna. Även OM det är majoritet och det är 70-30 så blir det SÄMRE för 30. Hur många kommer att konka av dem?
Det stod nyligen att konkurser/rekonstruktionanmälningar redan ÖKAT fastän effekterna knappt börjat för de flesta brancherna...
3. Ditt sista stycke är KORKAT.

Men sedan minskade priset p g a äggproduktionen började återhämta sig.