Citat:
Ursprungligen postat av
mrc00li0
Tack, haschet är stämplad som DRY HASCH. Till hur många secret agents räcker ett gram? Jag är så dålig på att rulla själv. Kunde det förut då brukade jag knöla i hop rizzlan till en liten boll sen fläka ut igen för att rulla upp den tight.
Förresten, Vapes - kan man röka grönt eller brunt i dom utan att det luktar eller att brandvarnare drar igång? Sjukt tacksam för svar
Alla kan lära sig rulla på någon timme. Jag rökte i typ tre år innan jag ens försökte eftersom att det såg så jävla joxigt ut. Men det var mycket enklare än jag väntat mig.
På ett gram skulle jag nog få ut 5-6 secret agents men det är ju en doserings och smakfråga. Men i och med att en cigg vanligtvis innehåller typ 0,9g tobak så tycker jag personligen att 0,2g hasch och 0,7g tobak blir en bra fördelning.
Du kan inte vejpa (om det inte framkommit nån ny überteknik) utan att det luktar, nej. Det luktar betydligt mindre än om du röker en joint, men luktar gör det.
Vad gäller brandvarnare så är det lugnt, du får hotboxa jävligt duktigt om du ska få en sådan att gå igång på ens cigg/jointrök så jag kan knappt föreställa mig den nivå av vejpande som skulle krävas.