2025-03-03, 19:48
Medlem
Damen101s avatar
Ras bögar som inte kan göra något själv. Varför inte tillverka ditt eget snus bög?
Citera
2025-03-03, 20:06
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Jag är givetvis tudelad om detta. Givetvis borde hans bandidosvän blivit skottad i huvudet istället. Speciellt mtp hur dom uppförde sig innandess i den där härvan.

Frunze är bara ett symptom på något större. Ett symptom som involverar typisk självgod fiskpinnelogik i narkotikafrågor, med en oceanisk stor svart marknad som följd. Inte minst nu när svenskar lägger om sina alkoholvanor...

Annars tycker jag inte alls det var så farligt att fredrik dog. Staten vill inte fixa situationen. Och de kriminella tillhandahåller stor sortiment av diverse nöjesprylar, av hög kvalitet och som ett av fåtalet produkter som inte rusat iväg i pris i dessa inflationstider dessutom.

Cyniskt räknat kan vi undvara en fyra-fem Fredriks per år bara den stora massan svenskar får fortsätta ha tillgång till dessa högkvalitativa och prisvärda medikament.

Speciellt mindre begåvade Fredriks som inte bara måste lägga näsan i blöt när kriminella ska lösa sina intriger, utan också riskera livet när liemannen via outsourcing skickas som slutgiltig lösning.

Ja, betalar man inte skatt i landet och försöker hala sig så borde man möta väldigt stränga straff, både i laglig mening men även i opinionen. Där håller jag med dig till fullo.

Jag har för övrigt stor kärlek till Armenier. Och hoppas och önskar dom allt och endast gott. Det borde du också göra. Du kan göra det och älska Sverige samtidigt.

Hade armenierna inte haft den dumma idén att komma ända upp till oss germaner hade jag kunnat önska dem all lycka till mot turkar och azerbajaner men de har absolut inget här att göra.

I övrigt kan jag hålla med om det du skriver. Alla mord som blattarna begår mot oss svenskar är på sätt och vis sanktionerade av staten.
Citera
2025-03-03, 20:09
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej låtsas som man inte läst det där! Siberia är fan för gott för att sluta med...

Lundgrens är inte så illa.

Citat:
Ursprungligen postat av ironmanfist
Okej vilka äger kronan portion? Mitt favorit märke!

Swedish Match/Philip Morris

Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Ikea var heller inte intresserad av att betala skatt i sverige och det är heller inte ica,lidl och andra kinesföretag som biltema som skattefuskar rejält trots att man bara säljer kinesiskt skräp i sortimentet som slagit undan fötterna för svensk och europeisk industri)
Ingen normal person vill betala över 50% i skatt om man byggt upp nåt.

Men du kan ju börja betala 50% i inkomstskatt(utöver alla andra skatter) om du är intresserad av att stödja svenska staten som pissar på dig gång på gång.

Jag vill minimera mina skatteutgifter till en stat som ser till att mitt eget folk håller på att gå under i sitt eget land. Gevorg borde dock ha andra incitament att betala skatt då Sverige inte är hans land och svenskarna inte hans folk men likförbannat har han fått möjlighet att komma hit, bosätta sig och ta del av vårt samhälle.

Inte undra på att man hatar blattar.
Citera
2025-03-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren

Jag vill minimera mina skatteutgifter till en stat som ser till att mitt eget folk håller på att gå under i sitt eget land. Gevorg borde dock ha andra incitament att betala skatt då Sverige inte är hans land och svenskarna inte hans folk men likförbannat har han fått möjlighet att komma hit, bosätta sig och ta del av vårt samhälle.

Inte undra på att man hatar blattar.

Du kan inte kräva att andra ska betala full skatt när du själv inte vill betala full skatt.

Ungefär som en mördare som inte vill att andra ska mörda folk när han själv gör samma sak.

Om du flyttar till thailand,spanien eller vartsomhelst gör du samma sak som de lokala eller hur?

Om de minimerar sina skatteutgifter för att sälja billigare till kunderna då kommer du göra samma sak och om de inte vill betala 50% i inkomstskatt då kommer inte heller du vilja betala 50% i inkomstskatt utöver alla andra skatter.

Staterna får in sina pengar i allafall när småföretagare lyxkonsumerar pengarna på dyra bilar,restauranger,butiker och annat.De stora företagen tar pengarna direkt ut ur landet.

Förövrigt tror jag inte alls på at tdu endast konsumerar pengar på endast svenskägda företag.

Jag är säker på att du köper utländska varor som gb-glass och benjerrys,lidl,häegen dasz,coca cola,pepsi,tropicana,kelloggs,hellmans,frukt och grönsaker och utländskt billigt antibiotikakött och massa annat skräp från butiker som bara säljergiftigt kinesskräp som ikea,biltema,ullared,ö ob,rusta,dollarstore,jysk osv.

Så klaga istället på bankmaffian där de 4 bankerna i sverige snor 175000 miljoner av våra pengar efter alla utgifter i vinst varje år och gör svenskar arbetslösa när folk betalar med kort istället för riktiga pengar där du får betala alla de arbetslösa 1gång till genom mer skatt.

Där har du pengar som läcker ut ur ekonomin och konsumtionen för lufttjänster utan svensk personal.
+ staten som skickar våra pengar till onödiga krig i ukraina=krigsindustrin i usa till stor del och lite till wall---berg så att vi får ta mer lån på staten och höja skatter för att berika bankmaffian med räntor.
Senast redigerad av Blatteman 2025-03-03 kl. 20:36.
Citera
2025-03-03, 20:55
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Som nationalist och snusare vill man inte ge pengar till blattar i onödan och kanske är det fler som inte känner till att det finns en armenisk snusmaffia som vi sponsrar? Vilka snusmärken ägs av svenskar idag?

Vi svenskar har alltid varit ett tolerant folk – vi låter ju till och med armenierna tro att de uppfann snuset! Precis som när ABBA lånade duduken utan att nämna det. Men alla vet att det är Lundgrens som är det enda riktiga, svenskodlade alternativet. Dags att folket vaknar. 🤬

(FB) Folket måste vakna – Staten splittrar oss och vi går på det!
Citera
2025-03-03, 21:21
Medlem
Ilimitados avatar
Personligen tycker jag det är äckligare att Swedish Match ägs av Philip Morris. Hur kan man sälja kronjuvelen på den svenska snusmarknaden, ett gammalt Kreugerföretag, till ett land som inte ens snusar?
Citera
2025-03-03, 21:31
Medlem
Citat:
Det har kommit till min kännedom att flera "svenska" snusmärken ägs av blattar från Armenien.

Armeniern Gevorg Nalbandyan äger GN Tobbacco som säljer Oden's, Siberia, White fox, Islay Whisky, Lenny's Cut och Änglaholm.

Även den gamle brottaren Ara Abrahamian har gett sig in i snusbranchen. Han är styrelseordförande i Habit Factory in Sweden AB, som äger en fabrik i södra Stockholm med en produktionskapacitet på 100 miljoner dosor per år. Bolaget har även investerat i snusproduktion i Jakobstad, Finland, genom Strengbergs Habit Factory AB/OY, med planerad produktion om 80 miljoner dosor under 2024.

Via Habit Factory så äger Ara aktier i Enorama Pharma AB, ett företag som utvecklar och säljer tobaksfritt vitt snus under varumärket NIC-S på den amerikanska marknaden.

https://www.sverigesradio.se/artikel/7091986
https://www.aftonbladet.se/sportblad...brik-i-finland
https://gntobacco.com/en/

Det finns något äckligt över hur en armenier kan ta vår historiskt sett högsta gud, Oden, och marknadsföra ett snus med hans namn.

Som nationalist och snusare vill man inte ge pengar till blattar i onödan och kanske är det fler som inte känner till att det finns en armenisk snusmaffia som vi sponsrar? Vilka snusmärken ägs av svenskar idag?
Är inte snus franskt från början och köttbullar turkiskt , från tiden när Carl XII själv var blatte i Turkiet på flykt undan ryssarna?
Citera
2025-03-03, 22:24
Medlem
Citat:
Det har kommit till min kännedom att flera "svenska" snusmärken ägs av blattar från Armenien.

Armeniern Gevorg Nalbandyan äger GN Tobbacco som säljer Oden's, Siberia, White fox, Islay Whisky, Lenny's Cut och Änglaholm.

Även den gamle brottaren Ara Abrahamian har gett sig in i snusbranchen. Han är styrelseordförande i Habit Factory in Sweden AB, som äger en fabrik i södra Stockholm med en produktionskapacitet på 100 miljoner dosor per år. Bolaget har även investerat i snusproduktion i Jakobstad, Finland, genom Strengbergs Habit Factory AB/OY, med planerad produktion om 80 miljoner dosor under 2024.

Via Habit Factory så äger Ara aktier i Enorama Pharma AB, ett företag som utvecklar och säljer tobaksfritt vitt snus under varumärket NIC-S på den amerikanska marknaden.

Det finns något äckligt över hur en armenier kan ta vår historiskt sett högsta gud, Oden, och marknadsföra ett snus med hans namn.

Jamen vi åker och beställer en Kebab på närmaste blattesylta och sen sätter vi oss och bojkottar blattesnus
Citera
2025-03-03, 22:29
Medlem
StigAllans avatar
Känns bra att ha slutat upp att snusa en dosa General eller Grov om dagen för 25 år sedan!
En helt onödig vana.
Råkade in på tråden då jag trodde att det var en intressant tråd.
Citera
2025-03-03, 22:52
Medlem
Sasha08s avatar
Fröken snus ägs och drivs av svenska grabbar
Citera
2025-03-04, 02:05
Medlem
Citat:

Därför man gör sitt eget hemmagjorda snus på 100% ekologiskt,egenodlad tobak.
Krävs ca 40-50 tobaksplantor för att bli självförsörjande, dvs räcker till 1dosa/dygn.
Smakar 100% bättre än allt köpesnus. Dessutom kostar det bara ca 3kr/ dosa.
Jätteenkelt om man har ett trädgårdsland att odla i, och kul...
Citera
2025-03-04, 04:26
Medlem
Citat:

Offatbart att man tillåter svartingar från icke stridande länder bosätta sig i Sverige och dessutom tillåta de att vara rika!
Vidrigt och åter vidrigt!
Hoppas det kommer tid då vi piskar ut de från Sverige lika nakna som de kom!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in