2025-03-03, 14:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Jag tror allt Paolo har en viss stamina... tror du inte det?
Att vara manlig är att kunna försvara sig själv och sin familj. Bland annat. Det är ett brett spektra att vara man. Och ett spektra att vara en riktig kvinna.
Naturen har skött om dessa bitar så vi inte behöver "lära" varandra vilket man är?! eller? Du är en sopa det har vi konstaterat i inledningen!
Jag tror att du har spenderat alldeles för mycket tid på incelforum. Du är inte trygg i din manlighet och lite smygbög sådär.
Citera
2025-03-03, 18:11
Medlem
Är man tunnhudad inför de hierarkier, formella som informella, som gäller inom hotell och restaurang ska man byta bransch.
Citera
2025-03-03, 19:14
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Finns en anledning till att It-Chefer har bäst kompetens i allt

De undviker att ragga på yngre tjejer
Tjänar mer än en krögare
Respekterar sina anställda till en grad att vissa föreslår att man jobbar 4 dagar men för betalt för 5

Josef Fares donerade 300 000 kr till en skidåkare. Han har pengar men visar respekt.

Nämn en enda krögare som har gjort en bra samhällsinsats
It-Chefer... Nä då är det frågan om man inte till och med föredrar Paolo Roberto alltså..
Citera
2025-03-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Är man tunnhudad inför de hierarkier, formella som informella, som gäller inom hotell och restaurang ska man byta bransch.

Eller ändra branschen så vi får bort män som påminner om Gordon Ramsay.
Citera
2025-03-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Ja, not for everyone. Alltid tyckt det verkar vara en fruktansvärd bransch. Glad jag inte behövde uppleva mycket av den bland mina instegsjobb som tonåring. Hade säkert fått katastrofala konsekvenser.

Enda jag kan komma på som måste vara värre är hästbranschen, den tävlingsinriktade. Måste vara det värsta någon frivilligt kan ge sig in i. Ändlösa arbetstider utan lagar och regler, usla löner och dessutom helt livsfarligt.
Citera
2025-03-03, 20:20
Medlem
Krögare är väl ett typiskt blatteyrke, eller snarare allt inom krog å restaurangbranschen., ingen utbildning å fusk med precis allt. löner, städning, matvaror, att nån verkligen vill bli kock är för mig en gåta, taskig lön å taskiga tider.
Citera
2025-03-03, 22:56
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Eller ändra branschen så vi får bort män som påminner om Gordon Ramsay.
Ordning och reda är inte din grej va? Du gillar bättre när det är lite slappt och får bli som det blir?
Citera
2025-03-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Ordning och reda är inte din grej va? Du gillar bättre när det är lite slappt och får bli som det blir?

Låter han trevlig här?
https://youtube.com/shorts/5TfoWt3VP...BRMuwEtA2n01yo

Man ska prata som Jack Ma
https://youtube.com/shorts/T9nC1XePM...RjApcSALICJFpR
Citera
2025-03-03, 23:27
Medlem
Restaurangägare stjäl lammkött på Willys, kan man ju räkna ut med röva vilken sort han är.
Citera
2025-03-03, 23:41
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Motsatsen är fascism. Men det genomsyrar de flesta på fb.
Neger snälla. Nån jävla nivå. Intesektionellt tänk är så ute att det verkar desperat at ta till sånt våren 2025.
Citera
2025-03-04, 01:00
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Låter han trevlig här?
https://youtube.com/shorts/5TfoWt3VP...BRMuwEtA2n01yo

Man ska prata som Jack Ma
https://youtube.com/shorts/T9nC1XePM...RjApcSALICJFpR
Men herre jävlars...du inser inte att det där är en populär TV-show? Producenterna gör TV som säljer.
Citera
2025-03-04, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Men herre jävlars...du inser inte att det där är en populär TV-show? Producenterna gör TV som säljer.

Jag tror att Gordon har den där attityden på riktigt utanför kameran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in