2025-04-10, 10:38
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tynabort
Det finns bara ett sätt för Aron att klara sig ur det här tror jag. Genom att han lurar i de andra att valet var att VÄLJA en i sitt lag eller att ta det själv. Då kan han få syd att tro att Juliette svek Amanda genom att välja henne och han framstår som en "hjälte" som inte valde någon. Ser inte något annat alternativ för att han ska krångla sig ur det utan att vara självisk.

Bra idé och smart tänkt. Ska bli spännande att se hur det går och vad han hittar på. Utan personer som Aron blir Robinson tråkigt.
2025-04-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Äcklet Strandberg klarar man ju inte av ytterligare en säsong.
Nä, jag ryser om jag hör heroinrösten igen. Skenhelig och inställsam. Men han kommer inte in en tredje gång, var det någon som skrev.
2025-04-10, 11:50
Medlem
Pillenfilles avatar
Dagens avsnitt:

2025-04-10, 12:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Filippinerna är enligt Wikipedia världens tredje största ananasproducent.
Hur kan du vara säker på att vi befinner oss i Filipperna just nu? det ha ju inte utannonserats nånstans
2025-04-10, 13:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur kan du vara säker på att vi befinner oss i Filipperna just nu? det ha ju inte utannonserats nånstans
Caramoan, Filippinerna är inspelningsplats. Den informationen finns tillgänglig precis överallt.
2025-04-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Bra idé och smart tänkt. Ska bli spännande att se hur det går och vad han hittar på. Utan personer som Aron blir Robinson tråkigt.

Ja och jag gissar att produktionen utnyttjar naiviteten hos en 18-åring för att göra bra TV.
2025-04-10, 14:29
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Valpen lär ju inte bli långvarig. Som nån skrev, verkligen 15 mentalt.
Underhållande o sjukt störande
2025-04-10, 14:57
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Och vad är det för fel på de andra idioterna som slängde tillbaka fisken i vattnet?

Tror det var för att de inte kunde få upp elden.
2025-04-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Enligt Wikipedia är det enda stället som ananas växer vilt det tropiska Amerika.
Och i Gränslandet förstås!
Snart hittar deltagarna ett ställe där de kan skörda spagetti också...
Haha, produktionen hade ju tryckt ner en stam i jorden/sanden så dom kunde plocka en ananas. Var ju ingen slump direkt.

Aron är kul - han behövs
2025-04-10, 15:18
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Ja och jag gissar att produktionen utnyttjar naiviteten hos en 18-åring för att göra bra TV.

Ja, cyniskt eller hur? Det är vad tv-produktionerna går ut på. Vill man hjälpa till att bryta ner dessa personer som frivilligt går med på detta för att vinna en halv miljon och bli en c-kändis så kan man ju fortsätta det som tv-produktionerna gör genom att förolämpa dem här på FB. Som tur är så har det ju varit lite intelligenta diskussioner här också på sista tiden.

Synd att inte Alex kommer tillbaka. Intressant person, inte alla som klarar av att bryta ett missbruk. Vill jag hellre lyssna på en kristen soft kille med fd missbruksproblem som skapar bra relationer på Gränslandet eller en elak intolerant egoistisk kurd? Ja guess what.
2025-04-10, 17:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Caramoan, Filippinerna är inspelningsplats. Den informationen finns tillgänglig precis överallt.
Tillgängligt överallt förrutom i munnen på programledare Anders Lundin, nånting gör att han inte vill på svt maner berätta om varesig vilken världsdel eller att vi befinner oss på en ö

Han bara dyker upp felklädd för vädret och går försiktigt som på is när han träffar deltagarna på Vallalavägen, han ställer inga onödiga frågor om upplevelsen och om överlevnad utan det viktiga är ju defakto spelet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-10 kl. 17:15.
2025-04-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja, cyniskt eller hur? Det är vad tv-produktionerna går ut på. Vill man hjälpa till att bryta ner dessa personer som frivilligt går med på detta för att vinna en halv miljon och bli en c-kändis så kan man ju fortsätta det som tv-produktionerna gör genom att förolämpa dem här på FB. Som tur är så har det ju varit lite intelligenta diskussioner här också på sista tiden.

Synd att inte Alex kommer tillbaka. Intressant person, inte alla som klarar av att bryta ett missbruk. Vill jag hellre lyssna på en kristen soft kille med fd missbruksproblem som skapar bra relationer på Gränslandet eller en elak intolerant egoistisk kurd? Ja guess what.

Ja, det är starkt att sluta med tunga droger. Så nu är Alex en ren idiot ...?
Senast redigerad av akesandberg52 2025-04-10 kl. 18:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in