2025-06-01, 23:12
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Ehh, vad menar du nu? Inlägget du citerar avser ju nuvarande säsong.
jag måste lyckats gått in på första sidan och kommeterat det otroligt klantigt gjort av mig, men jag fick fan nästan panik när jag såg det namnet och socialamedier samt att personen tyclkte hon skulle bli intressant att följa med,

Nej hoppas det tar med lite mer starare individer nästa säsong int en massa socialamedier flockdjur och personer som lipar direkt och lämnar, käns så onödigt ha med de här ifrån början, hur går igentligen uttagningen till? Och varför söker man och deltar i ett program som man inte vet något om?
Senast redigerad av Inspirit81 2025-06-01 kl. 23:14.
2025-06-01, 23:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81

Var det inte någon av killarna fö som erbjöds sabbotörs uppdraget men tackade nej men hade då vetskap om någon nnan skulle få det? Men ändå rätt tjej i syd som fick uppdraget vilket betydde hennes första motgång och lämnade så slapp man se mera va henne iaf.
Nej, det var Aron och Juliette som erbjöds uppdraget att vara sabotörer. Aron tackade ja direkt och Juliette sa nej. Uppdraget gick då till Amanda som inte pallade att göra nåt vettigt av det utan skvallrade för de andra om sabotörerna. Hon försvann mycket riktigt ur tv-historien strax efter.

Aron däremot, som tog erbjudandet, gjorde uppdraget riktigt bra, sett så här i efterhand. Utan honom hade det varit en jävligt trist säsong.
2025-06-01, 23:29
Medlem
Aron vinner årets robinson, Anders försade sig på "efter 5" när han beskriver årets säsong som den tuffaste, mest händelserika och som avslutas med att en cirkel sluts. Mao det som Aron tog upp på middagen. En story som jag förövrigt tror är helt uppdiktad, pojkspolingen ljuger ju som en häst travar.
2025-06-01, 23:43
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Nej, det var Aron och Juliette som erbjöds uppdraget att vara sabotörer. Aron tackade ja direkt och Juliette sa nej. Uppdraget gick då till Amanda som inte pallade att göra nåt vettigt av det utan skvallrade för de andra om sabotörerna. Hon försvann mycket riktigt ur tv-historien strax efter.

Aron däremot, som tog erbjudandet, gjorde uppdraget riktigt bra, sett så här i efterhand. Utan honom hade det varit en jävligt trist säsong.
Ja men aron spelade tt väldigt högt spel när han tog sabbotör uppdraget ändå, tänk om de andra inte hade velat lägga sig i tävlingarna eller troo han skulle blåsa dem?

Ok det var Juliette då förstår jag hon inte såg någon viinig med ta uppdraget hon tänker nog bara på likes och följare på socialamedier, förutomsabotera för sitt eget lag då igenom frysa ut vissa killar, som dessutom var bra för laget både i lägret och på tävlingar.

Jag tycker det var roligt deras egna utrfrysningar och snack om lägga sig i tvöingar slog tillbaka på dem och de var faktiskt de själva som förstörde för sig själva.
2025-06-02, 00:01
Medlem
Crapmagics avatar
Fuckface kallade Juliette för "hjärtat" skönt då är hon helt avsexualiserad i hans ögon iaf
2025-06-02, 00:04
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ja men aron spelade tt väldigt högt spel när han tog sabbotör uppdraget ändå, tänk om de andra inte hade velat lägga sig i tävlingarna eller troo han skulle blåsa dem?

Ok det var Juliette då förstår jag hon inte såg någon viinig med ta uppdraget hon tänker nog bara på likes och följare på socialamedier, förutomsabotera för sitt eget lag då igenom frysa ut vissa killar, som dessutom var bra för laget både i lägret och på tävlingar.

Jag tycker det var roligt deras egna utrfrysningar och snack om lägga sig i tvöingar slog tillbaka på dem och de var faktiskt de själva som förstörde för sig själva.
Det hade varit hysteriskt roligt om båda lagen hade lagt sig. Tänk två lag som står och rullar tummarna och visslar lite medan Anders står å skriker.
2025-06-02, 00:08
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Det var Amanda som fick sabotöruppdrag, men hon hoppade av!
2025-06-02, 00:13
Medlem
Crapmagics avatar
Blev ni tjejer lika upphetsade när Aron tjöt sitt segervrål "tji tji tji" lät det, han är inne i målbrottet! alternativt det lät som Zed från Polisskolan 2 3 4

Befängt att 3 personer kan sitta immun i ett öråd + att någon har en hemlig då har man misslyckats som programmakare och styr och ställer för mycket när det går att rösta på 3-4 personer bara
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-02 kl. 00:34.
2025-06-02, 00:15
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Det hade varit hysteriskt roligt om båda lagen hade lagt sig. Tänk två lag som står och rullar tummarna och visslar lite medan Anders står å skriker.
jag tänkte faktiskt med på det, bra tv liksom bägge lagen står och skricker på varandra vinn nu det här med en sabotör i varjelag verkar inte riktigt bra utänkt ändå, samtidigt kan man inte bara ge ett lag den chansen för då blir det inte heller rättvist.

Jag gillar personligen inte den iden alls, men å andra sidan fanns det ett lag som kunde förvalta den och såg en vinning iden, de blev helt avgörande här ändå, juliette skulle taggit den hon hade ändå vetskapen om någon annan kommer få den annars, och den är ju verkligen mer livsfarlig även om det inte blev så än ha den själv.
2025-06-02, 00:45
Medlem
Puma006s avatar
Irriterande att inte hela tävlingen var med i dagens avsnitt. Dock så var det väntat att Sara blir en av de sämsta och riskerar att åka ut.
2025-06-02, 00:57
Medlem
Sophie vilken efterbliven jävel
2025-06-02, 01:10
Medlem
Citat:
FEL
Vad är det som är fel???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto