2025-05-11, 22:48
Medlem
Håller på Sewit att hon inte vinner Robinson, kanske hon blir utvikningsbrud som tröst å flashar tuttarna i Hänt Extra så man får nå å skinna till
2025-05-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leevancleef11
Kanske inte alla som är såpass aktiva i den här tråden för att förstå att du var sarkastisk genom att se dina gamla inlägg🤦
Ok 👍 men jag har rätt torr humor åxå emellanåt 😄
2025-05-11, 23:25
Medlem
picapicans avatar
Ville Andrea till Gränslandet bara för att hennes psykopatkompis Juliette var där?
2025-05-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ville Andrea till Gränslandet bara för att hennes psykopatkompis Juliette var där?
Säkert delvis men säkert också för att hon kände att hon hade gjort nog i Robinson? Hennes största drivkraft till att vara med är nog för att boosta sin influenserkarriär som David säger.
2025-05-11, 23:59
Medlem
Crapmagics avatar
"Nicemacka" counter 2025-05-11
Juliette
David

Vad tycker vi om Davids högtidliga avlägsnande av dreads, ansade han bara topparna?,
jag förväntade mig nått mer bald, kan det vara Zoviet som lade in sitt veto?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-12 kl. 00:42.
2025-05-12, 00:17
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Gränslandet är ju känt som ett vilohem. Man står utanför spelet sen seglar man in på en räkmacka efter några veckor. Eller "krigar sig tillbaka" som det heter i Robinson.
2025-05-12, 03:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Gränslandet är ju känt som ett vilohem. Man står utanför spelet sen seglar man in på en räkmacka efter några veckor. Eller "krigar sig tillbaka" som det heter i Robinson.

Du kan ju lika väl få åka hem om du förlorar en duell. Inte så lätt att komma tillbaka.
2025-05-12, 07:10
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Hon har väl gett upp. Hade nog velat få en dödskalle i örådet och respass direkt hem men nu blev det omvägen runt Gränslandet där hon gör några läggmatcher så hon får åka hem.
2025-05-12, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Nicemacka" counter 2025-05-11
Juliette
David

Vad tycker vi om Davids högtidliga avlägsnande av dreads, ansade han bara topparna?,
jag förväntade mig nått mer bald, kan det vara Zoviet som lade in sitt veto?
"Dubbelmacka" counter...?
Lill-Becks
Show it!
Simon med K

Hade förväntat mig att David skulle gå "all in Beckham" med håret men ack!
Så nu får han heta Lill-Becks
Han skulle behöva att en av "Spice girls" (dvs en av dem som ni plägar kalla Insta-gänget) steppade in och styrde upp honom lite...
Senast redigerad av GregersWerle 2025-05-12 kl. 08:38.
2025-05-12, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sara måste vara den dummaste o fulaste o stökigare i robinsons historia
Oj det var väldans!
Har hon månne nobbat dig på Lion Bar någon gång post-robinson?
Pröva med att hon måste vara den vassaste o snyggaste o coolare i robinsons historia istället nästa gång. Så kanske du får ligga.
2025-05-12, 09:22
Medlem
2025-05-12, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Oj det var väldans!
Har hon månne nobbat dig på Lion Bar någon gång post-robinson?
Pröva med att hon måste vara den vassaste o snyggaste o coolare i robinsons historia istället nästa gång. Så kanske du får ligga.
Vem vill ligga med de träsktrollet? hon är sämst på exakt ALLT
hoppas detta är sista gången man får se henne i robinson samma sak gäller juliette o andrea, så trött på deras röster o grinande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in