2025-03-03, 13:19
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Tack admin! Finns andra platser fr folk som gr igng p sdant
Citera
2025-03-03, 13:21
Medlem
Man frstod ju att det var ngra copy-cat fjantar som blivit inspirerade av att Instagrams alogritm fr Reels ballat ur/manipulerats fr ngra dagar sedan till att promota vldsamt innehll. Jag tnkte det skulle lugna sig. Men nu slipper man ju detta redan nu.
Citera
2025-03-03, 13:22
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag strde mig inte s mycket p att veta att MGB-forumet fanns utan mer p att trdarna kom upp i tex Nya mnen, Nya Inlgg osv. Det gjorde att man inte kunde undvika att se dem och ibland r rubriken cklig nog sen ibland blir man idiotiskt nyfiken med.

Jag kommer inte sakna MGB men om det skulle komma tillbaka hade jag nskat att man bara sg trdarna om man aktivt letade i den forumdelen, men att de inte dk upp under tex Nya mnen.
Citera
2025-03-03, 13:22
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Knns som det r bttre att inte f reda p allt sjukt som hnder i vrlden.

S r det. Att ha vetskap om all ondska gr en bara deprimerad speciellt d man inte personligen kan gra ngot att minska det. Man fr ta hand om sin nrmilj fr att frhindra det vld/orttvisor man kan.
Citera
2025-03-03, 13:28
Medlem
Det var vl p tiden. Att verhuvudtaget ha ett snt delforum visar hur sjukt fb r.
Oneliners och pk-sikter i andra trdar varnas och skribenter stngs av men hr kan det mest bissara beskrivas.
Det r helt klart en sjuk vrld vi lever i.
Citera
2025-03-03, 13:29
Medlem
Tack till er som fixade det hr!
Citera
2025-03-03, 13:32
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag strde mig inte s mycket p att veta att MGB-forumet fanns utan mer p att trdarna kom upp i tex Nya mnen, Nya Inlgg osv. Det gjorde att man inte kunde undvika att se dem och ibland r rubriken cklig nog sen ibland blir man idiotiskt nyfiken med.

Jag kommer inte sakna MGB men om det skulle komma tillbaka hade jag nskat att man bara sg trdarna om man aktivt letade i den forumdelen, men att de inte dk upp under tex Nya mnen.

Mycket bra id.

(Men hoppas det ej kommer tillbaks).
Citera
2025-03-03, 13:35
Medlem
Libertarismuss avatar
Dligt beslut.
Citera
2025-03-03, 13:42
Medlem
Fantastiskt dligt beslut.

Dp om flashback till familjeliv2.se
Citera
2025-03-03, 13:56
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Jag har ocks ofrivilligt exponerats fr ngot som jag tror r gore p Instagram och har frsttt att vi r mnga som ftt vldsamt innehll som vi inte vill ha dr. Tack fr intressant historik angende forumet. Som flera andra skrivit blir forumupplevelsen till det bttre utan rubriker om gore p nya mnen enligt min subjektiva uppfattning.
r ofta p instagram och aldrig ftt upp ngot gore dr vet inte hur ni hittar det dr
Citera
2025-03-03, 13:59
Avstngd
Helt sjukt att stnga den avdelningen och behlla pedoili avdelningen!
Citera
2025-03-03, 14:00
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Lt sga att jag hittar ett klipp typ - "jag spar liberaler tills deras hjrnor flyter ut p marken - extra grisiga detaljer".

Var postar jag lnk till det i framtiden p flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in