2025-03-03, 10:23
Medlem
Hej, jag ska få ett paket skickat till mig med spårbart, Men det blev inlämnat efter sista inlämningstid i torsdags, sen dess har det stått till hos ombudet, Någon som har varit med om Liknande och vad kan jag göra? är det så om det inte blir lämnat till postnord idag, så kan jag ringa ombudet och fråga vad som har hänt med mitt paket och varför det inte har skickats?
Citera
2025-03-03, 10:39
Medlem
StonedMonkeys avatar
Ja det kan du göra redan nu
Citera
2025-03-03, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Ja det kan du göra redan nu
Okej tack för svar, Jag ringde postnord och dom sa att paketet är påväg men att det har varit helg så det har inte hunnits uppdateras i appen, så borde ju komma idag eller imorgon, men jag tycker det är konstigt att det inte har uppdaterats att det är påväg, För det brukar det ju göra så fort dom har hämtat upp från ombudet
Citera
2025-03-03, 22:01
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Det är förjävla irriterande när man inte kan lita på dom där uppdateringarna.
Dom borde ju uppdateras även på helgen kan man tycka.
Citera
2025-03-03, 23:47
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Okej tack för svar, Jag ringde postnord och dom sa att paketet är påväg men att det har varit helg så det har inte hunnits uppdateras i appen, så borde ju komma idag eller imorgon, men jag tycker det är konstigt att det inte har uppdaterats att det är påväg, För det brukar det ju göra så fort dom har hämtat upp från ombudet

Över helgen så brukar det stå still med uppdateringar, allt bara stannar av helt enkelt.. Det är ju på väg du behöver ingen app för att förstå det direkt.
Citera
2025-03-04, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Över helgen så brukar det stå still med uppdateringar, allt bara stannar av helt enkelt.. Det är ju på väg du behöver ingen app för att förstå det direkt.

Uppdateringarna står still men det jobbas även på helger. Det vet jag av erfarenhet.
Men det stämmer att scanningen i princip aldrig uppdateras på helger.
Citera
2025-03-23, 10:02
Medlem
godboys avatar
Det där känner jag igen! Har rätt många gånger varit med om att det kan verka som att ett paket bara "stannat av" och sen någon gång under första vanliga vardagen så får man en radda uppdateringar om vad som hänt. Verkligen jättekonstigt att det inte uppdateras vilken dag det än är. Det är ju inte så att datasystemet tar helgledigt. Just PN verkar ha det på detta vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in