2025-03-05, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theicebear
Du påstår alltså att en tråd teori skulle vara sanningen och hela motivet för skjutning. Den ända som ska sluta med falskt information är du. Min information stämmer till 100%.
Jasså påstår du alltså att din källa som du fått genom att frågat personer som gått i offters skola i några månader är rätt då?
Citera
2025-03-05, 15:11
Medlem
JustTrollings avatar
Polisen säger att läget är "stabilt" för den av dom skjuta som inte dog.

Uppdatering den 5 mars klockan 14.05

I dag onsdag har en av de två personerna som skottskadades avlidit till följd av sina skador. Anhöriga är underättade. För den andra personen bedöms läget numera vara stabilt.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...sok-stockholm/
Citera
2025-03-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ja verkar vara det nästan garanterat. De skjutna tillhör troligtvis Hezzy rätta mig om jag har fel.
Ja du verkar inte ha koll på ett dug, Fruängen är mot hezzy. Bara att kolla bb29 musikvideo där de klart o tydligt syns att rasta är med. Din information som du skriver i denna tråden är helt fel. Varenda ett av dom
Citera
2025-03-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Fast de finns ju chattar på det beställda mordet så meningen var att han skulle skjuta någon/några specifika.
Sen anledningen att han åtar sig skjutningen kan självklart vara för att få stanna i Sverige
Stämmer ju inte
Senast redigerad av Alsezizzaren 2025-03-05 kl. 15:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsezizzaren
Ja du verkar inte ha koll på ett dug, Fruängen är mot hezzy. Bara att kolla bb29 musikvideo där de klart o tydligt syns att rasta är med. Din information som du skriver i denna tråden är helt fel. Varenda ett av dom

Jag är inte insatt i vilken sida som värjer var därför jag frågade om rättning tack.
Citera
Medlem
Citat:
Fast de finns ju chattar på det beställda mordet så meningen var att han skulle skjuta någon/några specifika.
Sen anledningen att han åtar sig skjutningen kan självklart vara för att få stanna i Sverige
Visa chattarna då?
Citera
2025-03-05, 15:17
Medlem
Citat:
Jasså påstår du alltså att din källa som du fått genom att frågat personer som gått i offters skola i några månader är rätt då?

Man märker tydligt om nån blatte med orten stil håller på med skiten efter några månader inte så att de försöker dölja det. Så sluta snacka skit själv för du har vad jag kan se inte sagt en ända trovärdig källa verkar mer som att du försvarar din kriminella blatte kompis.
Citera
2025-03-05, 15:17
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Få se chattarna då?
JA men självklart har jag chattarna

"Uppgifter: Tog uppdrag i chatt
Polisen misstänker att han hade hämtat vapnet en dag tidigare. I chattar ska man ha sett hur han tagit på sig uppdraget att genomföra en skjutning, enligt uppgifter.

Det är dock oklart om pojkarna var hans måltavlor, eller om han hade planerat att skjuta någon annan."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-blev-skjutna
Citera
2025-03-05, 15:22
Medlem
Citat:
JA men självklart har jag chattarna

"Uppgifter: Tog uppdrag i chatt
Polisen misstänker att han hade hämtat vapnet en dag tidigare. I chattar ska man ha sett hur han tagit på sig uppdraget att genomföra en skjutning, enligt uppgifter.

Det är dock oklart om pojkarna var hans måltavlor, eller om han hade planerat att skjuta någon annan."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-blev-skjutna
”Det är dock oklart om pojkarna var hans måltavlor, eller om han hade planerat att skjuta någon annan.”
Står ju att de va oklart så sluta trolla
Citera
2025-03-05, 15:23
Medlem
Citat:
Man märker tydligt om nån blatte med orten stil håller på med skiten efter några månader inte så att de försöker dölja det. Så sluta snacka skit själv för du har vad jag kan se inte sagt en ända trovärdig källa verkar mer som att du försvarar din kriminella blatte kompis.
Jaha visa gärna upp hans orten stil, inget jag sett faktiskt
Citera
2025-03-05, 15:25
Medlem
Citat:
Jaha visa gärna upp hans orten stil, inget jag sett faktiskt
Hans? Vet du ens vilka av de inblandade jag pratar om minns inte att jag nämnde någon specifik? Eller antar du att jag pratar om R*o?
Citera
2025-03-05, 15:27
Medlem
Citat:
Hans? Vet du ens vilka av de inblandade jag pratar om minns inte att jag nämnde någon specifik? Eller antar du att jag pratar om R*o?
Antar du att jag pratar om honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in