Citat:
Ursprungligen postat av
Lava
Jag är för att det vidriga och amoraliska ska exponeras. För att förstå hur jag tänker så anser jag att gore trafikolyckor hade varit utmärkt studiematerial på körskolan för exempelvis yngre män som ska ta bil och/eller mc-kort. Jag anser att grövre porr ska användas som studiematerial i skolorna för att problematisera idéer runt vad som är normalt och njutbart sex osv. Det sjuka finns, det är bra att vi påminns om det.
Kanske en poäng jag inte tänkte på.
Då jag är väldigt intresserad av hinduism är jag medveten om en viss sekt där som gör väldigt makabra ritualer med döda kroppar och liknande. Detta dock i ett spirituellt syfte.
Hade inte haft något emot makra titlar i ett seriöst diskussions syfte. Men att endast presentera för presentationens skull?
Jag menar var går gränsen? Om hela forumet fylldes mer och mer av sådana hemska titlar.... Ja man kan spamma liksom? Nej där drar jag en gräns. Samtidigt borde verkligheten få visas och inte censureras. Jag litar på gud. Men jag menar jag hade aktivt valt bort ställen om det var allt för mycket negativitet och hemskheter för hemskheternas skull. Gentemot att ha en kosntruktiv dialog t.ex. Kanske inte är helt tydlig men anser ändå jag får fram min poäng nogurlunda.