Citat:
Ursprungligen postat av
Crabbofix
gore forumet är ju problematiskt, men tyvärr så är ju axelsson själv en älskare av gore, redan i papperstidningen av flashback var det ju sida upp och sida ner med bilder på självstympningar osv detta är förstås något man bör ta upp med sin psykolog så det har jag inte så mycket att säga om annat än att det lär inte bli slut på gore på flashback (även om det förstås inte finns nåt att diskutera och skiten inte hör hemma här och det mest handlar om att länka till siter UTANFÖR flashback, vilket förstås är helt idiotisk för vilket forum vill ta medlemmar BORT från forumet? men som sagt, axelsson själv är ju en älskare av detta...)
MEN
kan vi åtminstone göra nåt åt rubrikerna?
Det är inte så kul att logga in på flashback och varje dag mötas av ett dussin rubriker som "En man skär av sin egen penis med en elektrisk minisåg "
jag förstår att det finns människor som är helt sjuka i huvudet och behöver ENORMT mkt vård, alla dom sitter i gore forumet, men vi andra vill ju inte behöva läsa sånt här skit, ingen normal människa skulle ju yttra meningarna "En man skär av sin egen penis med en elektrisk minisåg " vid ett samtal.
Detta blir ju en slags speglning av sinnessjuka människors inre tankar när dom publikt sitter och skapar dessa trådar och rubriker, jag antar att dom går igång på det?
Lite som att man kan föreställa sig våldtäktsmän och pedofiler på samma sätt gillar att beskriva en handling med ord.
Mitt förslag är alltså att betrakta dessa sinnessjuka dårar på gore-forumet som samma skrot och korn som våldtäktsmän och pedofiler och kraftigt moderera deras sjuka rubriker så dom kan få sina sjuka lustar tillfredställa någon annanstans och inte på hela forumets bekostnad.
Låt oss tillsammans stå upp mot det sjuka i världen och inte göra tvärtom - ge dom sjuka fritt utrymme för sin sinnessjukdom.
Jag har ALDRIG träffat en normal människa som ägnar sig åt att kolla på gore. Varför? FÖR DOM FINNS INTE.
Forumet har idag arkiverats.
(FB) Forumet "Mondo, gore och bizarre" arkiveras - tills vidare
Det har faktiskt inget med din trådstart att göra, men löser förhoppningsvis ditt "problem".
Vi har diskuterat arkiveringen under flera år.
Vad det gäller din kritik så kan jag hålla med dig.
Forumet visades (och visas) enbart för inloggade, och dessa bör ha möjligheten att slippa sådana trådar i "Nya ämnen".
Jag tror att det finns ett värde av att medlemmarna själva kan välja om de vill se dessa trådar i sitt flöde.
admin