Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Det finns en viktig skillnad emellertid. Svenska politiker snackar medan Trump agerar.
Fick SD majoritet skulle det bli jättebra i landet dock.
Citat:
Maria Malmer Stenegard tror jag förövrigt bara alluderade till att ukrainare faktiskt flyr från ett krig.
Hon sa även att ukrainare är lättare att integrera eftersom de är mer lika oss än vad de andra är. Detta hade varit otänkbart för en svensk minister att säga för 10 år sedan.
Citat:
Dan och Magnus är puckon som ägnar sig åt renlärighetsmasturbation. Steg i rätt riktning är bättre än inga steg alls. Man ska heller inte underskatta den psykologiska vikten av att vita från SA officiellt klassas som flyktingar.
Dan och Magnus hyllar Sverigedemokraternas Denice Westerberg (ledare för Ungsvenskarna). Detta bland annat eftersom hon till skillnad från Trump inte tackar alla blattar som röstar på SD.
Förresten, angående Sydafrika så tycker jag att alla vita borde lämna skitlandet och låta negrerna kaosa där så mycket de vill. Vita har aldrig varit i majoritet i landet, så det är inte så att de förlorat sitt land. Jag antar att du precis som jag är emot kolonisering (vi nationalister är ofta emot kolonisering och imperalism). Jag minns en vänstermupp jag pratade med för länge sen, han sa att de vita inte har i Sydafrika att göra. Så det intressanta är att Trump nu snabbar på tömningen av vita från Sydafrika, beorende på hur många vita som nappar på att söka asyl i USA.