2025-03-01, 18:50
Medlem
Castles avatar
Jag har träffat en tjej ett tag. Vi har haft sex en handfull gånger. Varje gång har jag slickat henne och använt fingrar och hon har fått minst en orgasm varje gång. Jag gillar att slicka så det är inga problem. Men inte en enda gång har hon visat intresse för att ge oralsex. Det enda hon gjort är att använda handen för att dra lite fram och tillbaka, min inte särskilt länge eller bra.

Är det vanligt att tjejer inte gillar att ge oralsex, eller förväntar de sig att man ska be om det? Tycker inte det är så kul att be om det, jag menar om hon inte gillar det så vill jag inte att hon ska göra det. Ja jag kan ta upp det vid tillfälle och fråga så klart, men tänkte ändå höra om synpunkter här.

Ska tillägga att min generella begränsade erfarenhet av kvinnor är att färre än hälften av de jag haft sex med frivilligt gett oralsex, men de som gjort det har gjort det typ första gången och verkade gilla det. Är det vad man kan förvänta sig?
Senast redigerad av Castle 2025-03-01 kl. 18:56.
Citera
2025-03-01, 18:53
Medlem
Hon kanske tycker att kuken din är ofräsch?

Har varit med om en tjej som bara sög när man var nyduschad.
Citera
2025-03-01, 18:54
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Hon kanske tycker att kuken din är ofräsch?
Kanske, men jag tror inte den är det. Duschar varje dag och är generellt ganska renlig tror jag.
Kan det vara att kuken är för liten? Jag har mindre än medel tror jag. Kan det vara avtändande att ta den i munnen då?
Citera
2025-03-01, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Kanske, men jag tror inte den är det. Duschar varje dag och är generellt ganska renlig tror jag.
Kan det vara att kuken är för liten? Jag har mindre än medel tror jag. Kan det vara avtändande att ta den i munnen då?

Nej, det har inget med det att göra.
Citera
2025-03-01, 19:12
Avslutad
Dejtar ni?
Citera
2025-03-01, 19:14
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Dejtar ni?
Det skulle jag kalla det, men jag vet inte hur du definierar det exakt. Vi har gjort annat än bara sex.
Citera
2025-03-01, 19:15
Avslutad
Citat:
Det skulle jag kalla det, men jag vet inte hur du definierar det exakt. Vi har gjort annat än bara sex.

Men har hon känslor för dig, alls? Finns det nån spänning i luften eller är det ganska ordinärt som med en studiekamrat?

Ja, jag använder studiekamrat som exempel då det är ett bra tillfälle för män och kvinnor att vara vänner.
Citera
2025-03-01, 19:23
Medlem
Castles avatar
Citat:
Men har hon känslor för dig, alls? Finns det nån spänning i luften eller är det ganska ordinärt som med en studiekamrat?

Ja, jag använder studiekamrat som exempel då det är ett bra tillfälle för män och kvinnor att vara vänner.
Vet inte om hon har känslor. Hon har inte sagt något som ger uttrycker för det direkt. Men hon gillar att ses, och när hon blir upphetsad gillar hon att smeka och kyssas och hångla mycket. Så iaf sexuellt verkar hon ganska kåt.

Alltså jag är mest intresserad av generella synpunkter kring kvinnors syn på oralsex och om de gillar att ge det. Vad som händer med mig, och just denna kvinnan är inte så viktigt eller intressant.
Senast redigerad av Castle 2025-03-01 kl. 19:26.
Citera
2025-03-01, 19:26
Avslutad
Citat:
Vet inte om hon har känslor. Hon har inte sagt något som ger uttrycker för det direkt. Men när hon gillar att ses, och när hon blir upphetsat gillar hon att smeka och kyssas och hångla mycket. Så iaf sexuellt verkar hon ganska kåt.

Ålder är nog den enda gemensamma nämnare bland nekare, om det nu finns en motståndskraft mot att suga kuk bland tjejer, vilket jag inte tror.

Så... hur gammal?
Citera
2025-03-01, 19:28
Avstängd
bogerts avatar
Hon kanske är rädd för kuken? Är den ovanlig på något sätt? Ser den ut som Quasimodo eller en kreverad fiskpanett?
Citera
2025-03-01, 19:28
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ålder är nog den enda gemensamma nämnare bland nekare, om det nu finns en motståndskraft mot att suga kuk bland tjejer, vilket jag inte tror.

Så... hur gammal?
Vi är båda runt 40.
Citera
2025-03-01, 20:08
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Hon kanske är rädd för kuken? Är den ovanlig på något sätt? Ser den ut som Quasimodo eller en kreverad fiskpanett?
Tror inte det, dock mindre än man ser i porrfilmer. Men det kan säkert var något annat fel på mig som gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in