Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Det finns en fras för kvinnor som inte suger kuk, one night stands.

Jag skulle alla gånger välja att aldrig mer träffa en snubbe än att tvingas ge oralsex för att få en relation.
Personligen så ser jag det som så att jag saknar något som helst som kan stimuleras i halsen eller munnen av annat än mat och dryck.
Har aldrig tyckt om någon tillräckligt mycket för att anse att han
är värd besväret då det inte ger mig minsta njutning. Vill absolut inte ha en random dåre mellan benen heller och det är tråkigt att så många av er upplever att det är normalt att praktisera sex första gången tillsammans som en cirkusuppvisning men det du säger om ONS är faktiskt träffsäkert för oss som drabbas av avsmak när män uppträder som att de tror att sex är detsamma som att en kvinna ska göra allt för dem efter deras preferenser första kvällen man är mer intim.
Jag skulle aldrig kunna utveckla kärlek för en sådan som dig och därför håller jag med om att du gör dig bäst som en engångsföreteelse, ett misstag som inte bör upprepas.
För du missar en sak, sex handlar inte om att uppfylla en annan persons önskemål utan att dela intimitet som känns bra och det med insikten om att alla faktiskt inte tänder på samma saker.
Ingen vill ha ett förhållande där den tvingas göra sådant den inte vill för att annars dumpar partnern (mannen då generellt) den andra.