2025-03-01, 20:15
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Jag har träffat en tjej ett tag. Vi har haft sex en handfull gånger. Varje gång har jag slickat henne och använt fingrar och hon har fått minst en orgasm varje gång. Jag gillar att slicka så det är inga problem. Men inte en enda gång har hon visat intresse för att ge oralsex. Det enda hon gjort är att använda handen för att dra lite fram och tillbaka, min inte särskilt länge eller bra.

Är det vanligt att tjejer inte gillar att ge oralsex, eller förväntar de sig att man ska be om det? Tycker inte det är så kul att be om det, jag menar om hon inte gillar det så vill jag inte att hon ska göra det. Ja jag kan ta upp det vid tillfälle och fråga så klart, men tänkte ändå höra om synpunkter här.

Ska tillägga att min generella begränsade erfarenhet av kvinnor är att färre än hälften av de jag haft sex med frivilligt gett oralsex, men de som gjort det har gjort det typ första gången och verkade gilla det. Är det vad man kan förvänta sig?

Förvånansvärt många älskar att ge oralsex, men en hel del skulle aldrig kunna tänka sig det.

Människor är olika, helt enkelt. Har heller inget med deras sexuella intresse i övrigt att göra.

Det verkar inte vara något kulturellt heller, utan helt individuellt.
Citera
2025-03-01, 20:27
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Vet inte om hon har känslor. Hon har inte sagt något som ger uttrycker för det direkt. Men hon gillar att ses, och när hon blir upphetsad gillar hon att smeka och kyssas och hångla mycket. Så iaf sexuellt verkar hon ganska kåt.

Alltså jag är mest intresserad av generella synpunkter kring kvinnors syn på oralsex och om de gillar att ge det. Vad som händer med mig, och just denna kvinnan är inte så viktigt eller intressant.
Är man och har aldrigt sugit kuk...
Ska man slicka fitta så kan det göras på ett sätt som bör vara ganska bekvämt för båda, damen ligger på rygg, med lagom särade ben, och fittslickaren ligger på mage mellan benen. Flittslickaren kan sedan, om så önskas, ligga ganska stilla med kroppen under slickandet. Har man väl hittat en bekväm arbetsställning så kan man vara ganska stilla. Vänder man på rollerna så behöver kuksugaren nog röra mer på huvudet, vilket antagligen kan göra att man behöver hitta en annan, mindre bekväm ställning, för att komma åt kuken ordentligt.
Som alternativ kan man tänka sig andra ställningar där man sitter/står på lämpligt sätt, men att ligga ner bör vara bekvämast. Slutligen kan det kanske vara lite jobbigt att ha en kuk som far omkring inne i mun/hals.
Lite funderingar i ämnet.
Citera
2025-03-01, 21:51
Avstängd
bogerts avatar
Citat:
Tror inte det, dock mindre än man ser i porrfilmer. Men det kan säkert var något annat fel på mig som gör det.

Jag gjorde en snabbanalys av din kuk och den verkar högst normal. 14.5 cm är inget att skämmas över och inte heller att bli rädd för. Mycket märkligt. Kanske kan du prova kondomer med smak eller något i den stilen. Jordnötssmör kanske om hon gillar sånt.
Citera
2025-03-01, 22:10
Bannlyst
Som kvinna skulle jag aldrig ta eget initiativ till att ge oralsex om vi inte dejtade seriöst.

I en relation blir jag kåt av ge oralsex haha *rodnar*

Dom få gånger jag gett oralsex till någon som inte är min partner.. ja då engagerar jag mig inte ens. Gör det bara för att vara snäll tillbaka om han alltid ger mig oralsex.

Alltså jag är mest intresserad av generella synpunkter kring kvinnors syn på oralsex och om de gillar att ge det. Vad som händer med mig, och just denna kvinnan är inte så viktigt eller intressant.

Du svarar på din egna fråga. Om hon kan läsa din energi och om du gjort det det klart för henne att hon inte är viktig eller intressant, ja varför ska hon ge dig oralsex då för?
Om du varit otydlig om var ni står, eller försökt ge falska förhoppningar.
Varför skulle hon anstränga sig för ett "kanske"?
Citera
2025-03-01, 22:52
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Kanske, men jag tror inte den är det. Duschar varje dag och är generellt ganska renlig tror jag.
Kan det vara att kuken är för liten? Jag har mindre än medel tror jag. Kan det vara avtändande att ta den i munnen då?
Duschar varje dag? Snacka om att förstöra din hud...

Och bara för du nu duschar varje dag betyder det inte att din dase är ren och fräsch.
Citera
2025-03-01, 22:54
Medlem
Citat:
Jag har träffat en tjej ett tag. Vi har haft sex en handfull gånger. Varje gång har jag slickat henne och använt fingrar och hon har fått minst en orgasm varje gång. Jag gillar att slicka så det är inga problem. Men inte en enda gång har hon visat intresse för att ge oralsex. Det enda hon gjort är att använda handen för att dra lite fram och tillbaka, min inte särskilt länge eller bra.

Är det vanligt att tjejer inte gillar att ge oralsex, eller förväntar de sig att man ska be om det? Tycker inte det är så kul att be om det, jag menar om hon inte gillar det så vill jag inte att hon ska göra det. Ja jag kan ta upp det vid tillfälle och fråga så klart, men tänkte ändå höra om synpunkter här.

Ska tillägga att min generella begränsade erfarenhet av kvinnor är att färre än hälften av de jag haft sex med frivilligt gett oralsex, men de som gjort det har gjort det typ första gången och verkade gilla det. Är det vad man kan förvänta sig?

Kommer inte bli bättre skaffa en annan kvinna om de viktigt. Somliga kvinnor är hopplösa egoister. De flesta brukar väl ge de som ja legat med fast många gör de bara i början sen tröttnar dom blir lata egoistiska och vill bara ha saker på alla fronter.
Senast redigerad av drink40s 2025-03-01 kl. 22:56.
Citera
2025-03-01, 23:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Det finns en fras för kvinnor som inte suger kuk, one night stands.
Citera
2025-03-01, 23:34
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det finns en fras för kvinnor som inte suger kuk, one night stands.
Jag skulle alla gånger välja att aldrig mer träffa en snubbe än att tvingas ge oralsex för att få en relation.

Personligen så ser jag det som så att jag saknar något som helst som kan stimuleras i halsen eller munnen av annat än mat och dryck.

Har aldrig tyckt om någon tillräckligt mycket för att anse att han är värd besväret då det inte ger mig minsta njutning. Vill absolut inte ha en random dåre mellan benen heller och det är tråkigt att så många av er upplever att det är normalt att praktisera sex första gången tillsammans som en cirkusuppvisning men det du säger om ONS är faktiskt träffsäkert för oss som drabbas av avsmak när män uppträder som att de tror att sex är detsamma som att en kvinna ska göra allt för dem efter deras preferenser första kvällen man är mer intim.

Jag skulle aldrig kunna utveckla kärlek för en sådan som dig och därför håller jag med om att du gör dig bäst som en engångsföreteelse, ett misstag som inte bör upprepas.

För du missar en sak, sex handlar inte om att uppfylla en annan persons önskemål utan att dela intimitet som känns bra och det med insikten om att alla faktiskt inte tänder på samma saker.

Ingen vill ha ett förhållande där den tvingas göra sådant den inte vill för att annars dumpar partnern (mannen då generellt) den andra.
Citera
2025-03-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Som kvinna skulle jag aldrig ta eget initiativ till att ge oralsex om vi inte dejtade seriöst.

I en relation blir jag kåt av ge oralsex haha *rodnar*

Dom få gånger jag gett oralsex till någon som inte är min partner.. ja då engagerar jag mig inte ens. Gör det bara för att vara snäll tillbaka om han alltid ger mig oralsex.

Du svarar på din egna fråga. Om hon kan läsa din energi och om du gjort det det klart för henne att hon inte är viktig eller intressant, ja varför ska hon ge dig oralsex då för?
Om du varit otydlig om var ni står, eller försökt ge falska förhoppningar.
Varför skulle hon anstränga sig för ett "kanske"?

Varför skall man ge en kvinna oralsex som antingen är pryd eller av andra knepiga skäl inte vill ge oralsex tillbaka. Jag hade efter en tid valt bort henne.
Citera
2025-03-01, 23:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag skulle alla gånger välja att aldrig mer träffa en snubbe än att tvingas ge oralsex för att få en relation.

Personligen så ser jag det som så att jag saknar något som helst som kan stimuleras i halsen eller munnen av annat än mat och dryck.

Har aldrig tyckt om någon tillräckligt mycket för att anse att han är värd besväret då det inte ger mig minsta njutning. Vill absolut inte ha en random dåre mellan benen heller och det är tråkigt att så många av er upplever att det är normalt att praktisera sex första gången tillsammans som en cirkusuppvisning men det du säger om ONS är faktiskt träffsäkert för oss som drabbas av avsmak när män uppträder som att de tror att sex är detsamma som att en kvinna ska göra allt för dem efter deras preferenser första kvällen man är mer intim.

Jag skulle aldrig kunna utveckla kärlek för en sådan som dig och därför håller jag med om att du gör dig bäst som en engångsföreteelse, ett misstag som inte bör upprepas.

För du missar en sak, sex handlar inte om att uppfylla en annan persons önskemål utan att dela intimitet som känns bra och det med insikten om att alla faktiskt inte tänder på samma saker.

Ingen vill ha ett förhållande där den tvingas göra sådant den inte vill för att annars dumpar partnern (mannen då generellt) den andra.

Skryta över att man är en självisk och bedrövligt dålig älskare var ny. Du backade just nu bara upp min poäng, att inte träffa kvinnor igen som inte suger kuk är uppenbarligen helt rätt. Ta emot något men sen inte ge som i ts fall är givetvis ännu värre men du verkar ju ha helt andra issues och är helt enkelt inte bekväm i din roll som kvinna. Du har nämligen helt fel, sex är djuriskt och primitivt och den dominanta hanen tar den undergivna honan.

En kvinna som inte ger allt första gången kommer också bli en helt bedrövlig och lat och självisk flickvän så enkelt är det ju när hon inte ens försöker. Jag har varit med för länge för att falla för nazifeministiskt nonsens så du kommer tveklöst hela ditt liv bara vara med simps om du inte blir bekväm i din roll som kvinna och den som ska knullas.
Citera
2025-03-01, 23:57
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Skryta över att man är en självisk och bedrövligt dålig älskare var ny. Du backade just nu bara upp min poäng, att inte träffa kvinnor igen som inte suger kuk är uppenbarligen helt rätt. Ta emot något men sen inte ge som i ts fall är givetvis ännu värre men du verkar ju ha helt andra issues och är helt enkelt inte bekväm i din roll som kvinna. Du har nämligen helt fel, sex är djuriskt och primitivt och den dominanta hanen tar den undergivna honan.

En kvinna som inte ger allt första gången kommer också bli en helt bedrövlig och lat och självisk flickvän så enkelt är det ju när hon inte ens försöker. Jag har varit med för länge för att falla för nazifeministiskt nonsens så du kommer tveklöst hela ditt liv bara vara med simps om du inte blir bekväm i din roll som kvinna och den som ska knullas.
Män ska förtjäna alla pojkväns privilegier de får. Jag skulle självklart aldrig ge en man en avsugning första gången jag har sex.

Jag tänder inte sexuellt på lösaktiga män.

Förövrigt så har män sagt till mig att jag skiljer mig åt från många andra kvinnor och då genom att jag är mer aktiv och med i sexet. Att andra kvinnor ofta kan vara passiva.

Jag förstår att det inte gäller alla kvinnor men om jag nu är som det sagts, annorlunda, så kan det handla om att jag inte har sex på mäns villkor.
Citera
2025-03-01, 23:59
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:

Tvätta penis så blir det bra, en otvättad penis smakar lika illa som surströmming
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in