2025-03-15, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag förstår inte hur du menar att jag ska sjunka ner från en pall när man gör sådana här pullups från stång https://m2.apuls.dk/media/wysiwyg/bl...1558552383.jpg

Jag tränar hemma, jag måste ju hänga mig i nånting som är längre än både en pall och min kroppslängd, jag har en innerdörr! men det skulle bli skönt att klämma fingrarna i dörrkarmen om den dörren börjar gå igen under pågående pullup

Men då måste man träna längre pass än jag också för att kroppen ska kräva mer, förövrigt så förstår jag inte hur jag ska kunna veta hur mycket protein min middag innehåller, orka ta reda på det
Vad ungefär säger han då? hur mycket jag ska äta för att se ut som honom? jag vill inte se ut som honom, om jag ens kunde, jag tror att jag hellre lyssnar på random idioter på flashback som inte ser ut som honom då dessa är mer lik mig själv

1. En pull up är ju pos 1->3->1 sjunka ner är 3->1 upp med hjälp av en pall/vadsomhelst 3->1
https://www.youtube.com/watch?v=hfbL...el=LucyLismore
Så har du något kul än en svettig schnubbe å kolla på.

2. Du scannar bara sträck koden på ingrediensen och anger hur mycket du använt så räknar appen direkt ut allt du skulle vilja veta och mycket mer - vill du inte ungefär uppskatta så kan du ju mäta med en köksvåg.
Supra automagiskt ezzey

Han säger att han ligger på ~6000 cal off season. ~10 000 inför tävlingar. En normal person ligger på ~1500 +-300

Ps behöver du exempel eller motivations videos så har jag en b2:a som kan bomba dig med länkar tills du kallar mig söndags pappa putin
Senast redigerad av Chilledippen 2025-03-15 kl. 01:07.
Citera
2025-03-22, 22:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
1. En pull up är ju pos 1->3->1 sjunka ner är 3->1 upp med hjälp av en pall/vadsomhelst 3->1
https://www.youtube.com/watch?v=hfbL...el=LucyLismore
Så har du något kul än en svettig schnubbe å kolla på.
Tackar hon var bra byggd, tack vare den videon fick jag även svar på att en annan folkkär övning kallas squats som jag sökt namnet på för att få reda på vilka muskelgrupper som aktiveras, jag lade därför tidigare upp i en annan tråd en skärmdump på en seriös naken brud som gjorde squats på Chaturbate (R), vilket därav tyvärr misstogs som en oseriös fråga varpå jag blev tvungen att dela ut en varning till moderatorn i detta forum för ohörsamhet mot huvudman.

Det var tydligen möjligt att arbeta med dörren https://www.wikihow.com/Do-Pull-Ups-Without-a-Bar tyvärr verkar det inte finnas någon video som däremot visar hur pull ins mot ett dörrhandtag med hjälp av ett träningsband ser ut, det är nått speciellt med video istället för bara gissa sig till en stillbild

Citat:
2. Du scannar bara sträck koden på ingrediensen och anger hur mycket du använt så räknar appen direkt ut allt du skulle vilja veta och mycket mer - vill du inte ungefär uppskatta så kan du ju mäta med en köksvåg.
Supra automagiskt ezzey
Finns det en streckkod på Findus Köttfärsås burken? det är halvfabrikat jag äter och kommer fortsätta med
Citat:
Han säger att han ligger på ~6000 cal off season. ~10 000 inför tävlingar. En normal person ligger på ~1500 +-300
Din gubbe kommer måsta äta många burkar dunderho...Findus köttfärsås för att täcka 6000 cal

Citat:
Ps behöver du exempel eller motivations videos så har jag en b2:a som kan bomba dig med länkar tills du kallar mig söndags pappa putin
B2 från bananer i pyjamas? jag vet inte vad B2 betyder
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-22 kl. 23:02.
Citera
2025-03-23, 07:45
Medlem
Citat:
Det var tydligen möjligt att arbeta med dörren https://www.wikihow.com/Do-Pull-Ups-Without-a-Bar tyvärr verkar det inte finnas någon video som däremot visar hur pull ins mot ett dörrhandtag med hjälp av ett träningsband ser ut, det är nått speciellt med video istället för bara gissa sig till en stillbild

Använd en handduk,/väska -> stängdörren stå inte på sidan dörren öppnas mot
https://www.youtube.com/shorts/6bp3BhqJRLE

Citat:
Finns det en streckkod på Findus Köttfärsås burken? det är halvfabrikat jag äter och kommer fortsätta med Din gubbe kommer måsta äta många burkar dunderho...Findus köttfärsås för att täcka 6000 cal
Självklart!

Annars kan ju inte kassören registrera varan i kassan.
Skulle iofs vara bättre om du gör egen köttfärssås. Findus är ju varken god, billig eller hälsosam.

Men vill du tvunget äta den gör det då. Mig ger det dock rysningar & väcker sympati.
Övertala b2 att göra bra köttfärsås till dig.

Citat:

B2 från bananer i pyjamas? jag vet inte vad B2 betyder.

Lyckas du fånga en b2 från bananer i pyjamas så blir nog den lycklig av att du snaskar på b2's "klubba" ett tag.

Vitamin
Senast redigerad av Chilledippen 2025-03-23 kl. 08:02.
Citera
2025-03-23, 09:01
Medlem
Citat:

B2 från bananer i pyjamas? jag vet inte vad B2 betyder

https://www.youtube.com/watch?v=cG4c...nel=TechVision
Citera
2025-03-23, 09:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Manyyears
Men mitt låga självförtroende gör att jag är livrädd att få snea blickar eller till och med kommentarer.

Och vem påverkar detta tänket mera än dig själv?

Min tanke är att oavsett vad man än gör så är det alltid någon eller några som vill se till att få en dömd för något. Men det är rätt få som är så. Och dom ska man inte låta få styra sitt egna liv det minsta lilla.

Dessutom är den värsta "faran" du upplever det just nu.. Alltså när du sitter här och tänker på det och bygger ännu mera hinder för dig själv. Det är inte du.. Utan det är hjärnan som gör det åt dig då människan är ett vanedjur och vi är rädda för förändringar.. Det du känner just nu är i princip vad alla känner när dom ska läsa inför publik.

Lösningen är analysera det medans du gör det.. Då inser du snart att det var mycket värre att sitta där och tänka på det istället för att stänga av skallen och göra det.

När träningskläderna åker på sen så kommer du att inse att människorna där inne på gymmet är ganska orelevanta sedan, just för att du går dit för att träna...
Citera
2025-03-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
japp jag brukar tänka när jag ser tjockisar på gymet "bra jobbat!"
Precis! Alla tycker nog bara det är bra om de ser någon ta tag i vad som skulle kunna uppfattas som "ett problem".
Citera
2025-04-05, 11:05
Medlem
R.Bloodworths avatar
Ingen bryr sig om dig på gymmet. Jag har aldrig varit tjock, men jag hade under många år en nojja att ta mig till gymmet. Var rädd att folk skulle stirra på mig eller att jag skulle göra bort mig. Sanningen är att folk på gymmet skiter fullständigt i vad som sker runtomkring. Om nånting så kommer folk tänka "bra jobbat!" att du tagit dig dit.
Citera
2025-04-07, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manyyears
Ja, frågan är enkel och behöver ärliga svar.
Jag är tjock och vill börja träna. Men mitt låga självförtroende gör att jag är livrädd att få snea blickar eller till och med kommentarer. Bor i en mindre stad så risk finns att någon känner mig.
Ärligt, tänker ni saker om dom som tränar, och speciellt någon som är nybörjare, ganska dålig och tjock?
Tror du folk bryr sig så mycket om andras träning när de är och tränar? Är det inte sin egna träning man är där för?

Nej jag tänker absolut inte på det i alla fall. Alla har ju sina egna skäl till att gå dit.
Citera
2025-04-09, 16:28
Medlem
FitGirlies avatar
Hur har det gått?
Citera
2025-04-09, 16:32
Medlem
Vem har inte fått blickar. Går ju inte att vara osynlig och tacka fn för det.
Citera
2025-05-09, 13:53
Medlem
Det spelar egentligen ingen roll på hur man ser ut när man börjar gymma, det känns alltid som att alla kollar på en. Det är oftast du själv som tror alla har tid att kolla o dömma dig men i 99% av fallen så bryr sig ingen. Dom går dit o tränar osen drar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in