Förlåt mig om jag är OFF-Tpoic, men denna möte var hur bra som helst.
https://www.youtube.com/watch?v=2jqLtIrRqDg
Jag har själv tyckt att man har spenderat alldeles för mycker resurser och pengar för Ukraina och Zelensky har bara bett om mer och mer.
Om han har visat tacksamhet till U.S.A bryr jag mig inte så mycket om. Mitt fokus är att jag altid tyckt att man hjälpt Ukraina alldeles för mycket. Jag är i alla fall tacksam att folket från Ukraina inte är lika mycket kriminella som Syrianer. Men jag har ändå tyckt att många av dessa människor uppvisar girighet. Men felet ligger på Sverige, som bara gett och gett.
''Jag är ifrån Ukraina'', har kortet dragits många gånger, när de behövt hjälp och det märks väldigt mycket i många Facebookgrupper.
Här börjar i alla fall U.S.A vakna upp och mycket är tack vare Donald Trump. Jag tror inte Sverige kommer vakna upp och fortsätta tycka så mycket synd om Ukraina och folket därifrån, som bott i detta land i flera år, men fortfarande behandlas som om dessa är arbetslösa. Många jobbar, vilket jag är tacksam för. Men fortfarande får massa gratis saker, så som mobiltelefoner, datorer, cyklar och mycket mer. Makalöst hur mycket dessa får. Och det vittnas i flera olika grupper och verksamhet, som är just för folket från Ukraina.
Tack Donald Trump! Jag börjar gilla Trump mer och mer!
Mycket sorgligt att Sverige inte kommer fatta detta dock och aldrig förstå detta!