2025-02-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump
Det är alltså minst 29 länders nationella ishockeyförbund som har beslutat att Ryssland och Vitryssland inte får delta i internationella mästerskap med nationella eller klubblag (exakt hur många har jag inte hittat men majoritet krävs såklart kring beslut).

IIHF har nämligen 60 fullvärdiga medlemmar, varav 2 inte får rösta och du kan gissa vilka om du inte förstår.

Du menar på allvar att Trump ska hota med invasion och annektering kring minst 29 länder.
Är du nykter?

Ja det är jag. Inga problem med 29 länder mot världens enda militära supermakt med 38% av världens militära utgifter globalt enligt SIPRI. Är det många europeiska länder med bland dessa 29 länder ? Får då blir det ännu lättare eftersom deras vapenförråd ekar lite tomt efter decennier av andra prioriteringar.
Citera
2025-02-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Ja det är jag. Inga problem med 29 länder mot världens enda militära supermakt med 38% av världens militära utgifter globalt enligt SIPRI. Är det många europeiska länder med bland dessa 29 länder ? Får då blir det ännu lättare eftersom deras vapenförråd ekar lite tomt efter decennier av andra prioriteringar.

Jo att ett Natoland ger sig på ett annat Natoland vore riktigt smart.

Fan vad blåsta ni Trumpister är.

Därmed lämnar jag dig i den här tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Haha! Invasion av vad? Bidrag till vem?
Du driver väl?

Nej idioten verkar tro att det är realistiskt att Trump ger sig på minst 29 andra länder.
Senast redigerad av EricFrederickTrump 2025-02-25 kl. 23:30.
Citera
2025-02-25, 23:30
Medlem
Eh nej!
Citera
2025-02-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump
Jo att ett Natoland ger sig på ett annat Natoland vore riktigt smart.

Fan vad blåsta ni Trumpister är.

Därmed lämnar jag dig i den här tråden.

Nej idioten verkar tro att det är realistiskt att Trump ger sig på minst 29 andra länder.

NATO finns inte längre. Det var en försvarsallians. Och det var USA som utgjorde grunden i NATO. Du verkar lite rädd att Trump ska fixa in Ryssland i hockey VM
Citera
2025-02-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Nu när Trump ändå är igång och ställer tillbaka världen till sundhet, kan han inte också fixa in Ryssland i hockey-VM?
Spelar ingen roll om man gillar eller hatar Ryssland. I båda fallen vill man ju se dem spela. Kanske t o m speciellt om man hatar dem. Dessutom är ju sport lite grann till som ett alternativ till krig, och hur känns en medalj utan att de bästa lagen får vara med och spela?

Hur tänkte globalisterna här?
Kommer USA att bli portade från framtida VM?
Citera
2025-02-26, 06:43
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Ja! Alla bör få vara med och spela, det är löjligt att blanda in politik i sport. Så länge kvinnor som känner sig som män får spela ser jag inga problem med att Ryssland är med!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in