2025-02-25, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
När som i årtal? Balkankriget, Afghanistan, Libyen och nu senaste genom att finansiera statskuppen 2014 i Ukraina som är starten av hela storkonflikten vi nu ser.

Dessutom saknar du poäng du förstår det va? Vem som startar konflikten är ju irrelevant. Attackerar Kina DC imorgon och spränger vita huset och Pentagon så är det vårt krig med varken vi vill eller inte, vi har alltså inget val att säga nej. Du låter naiv som en 12 åring.
Dessa var interventioner alltså startades dessa aldrig av NATO! Så din NATO-skräck är, precis som all alla boogeyman-paranoia från er rysstroll, nonsens

Du är ju dum i huvudet, men militärallianser har existerat sedan antikens rom så varför i helvete är du så in i helvete rädd för just NATO?
Citera
2025-02-25, 13:50
Medlem
ReijoHervonens avatar
Dom står på den sidan som vill Sverige och Europa illa, alltid. Dom kallar sig gärna "patrioter" men det är en lögn. Vi är många som är trötta på Woke och globalism, det betyder inte att man vill skada sitt land. Det handlar om landsförrädare.

Men du begriper väl att det oftast handlar om ytterst få personer, kanske ett dussin, varav några antagligen är anställda av Kreml som spammar forumet från många olika konton? Dom vill ge sken av att deras landsförräderi har stöd av många. Så är det inte.
Citera
2025-02-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Ja jävlar vad stor risk det är att Europas folk väljer Ryssland före Europa

Det där med NATO är intressant! När har NATO angripit Ryssland?

Senast Nordstream
Citera
2025-02-25, 13:54
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Dessa var interventioner alltså startades dessa aldrig av NATO! Så din NATO-skräck är, precis som all alla boogeyman-paranoia från er rysstroll, nonsens

Du är ju dum i huvudet, men militärallianser har existerat sedan antikens rom så varför i helvete är du så in i helvete rädd för just NATO?

Jo dom startades av NATO/Jänkarna/Israel som ju är samma allians. Du pratar om min skräck i ännu en tråd från en superparanoid NATOkramare?

Jag är ingen landsförrädare så frivilligt släppa in fienden är aldrig bra i min värld. Du är ju en vek hanrej så du bryr dig så klart inte men DCA-avtalet och ha ett överherre folk som kan mörda och våldta hur många svenskar dom vill utan att Sveriges juridiska system någonsin kan straffa dessa utlänningar är så klart bara förräderi från både dom som skrev på avtalet och även från er som försvarar detta. Det är bara komiskt att ni inte förstått än att vi ser er och vad ni går för, alla förstår att samma sekund som det smäller så springer ni råttor så långt bort som ni kan.
Citera
2025-02-25, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Senast Nordstream
Nordstream var dessutom (troligen) ett angrepp av USA på viktig tysk industriell infrastruktur, alltså ett direkt sabotage riktat mot en tung allierad för att tvinga denne att rätta sig in i ledet. Det var en historiskt viktig händelse, och vi kan vänta oss mera sådant i famtiden om vi inte lyckas få Europa att i högre grad stå på egna ben i förhållande till USA.
Citera
2025-02-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jo dom startades av NATO/Jänkarna/Israel som ju är samma allians. Du pratar om min skräck i ännu en tråd från en superparanoid NATOkramare?

Jag är ingen landsförrädare så frivilligt släppa in fienden är aldrig bra i min värld. Du är ju en vek hanrej så du bryr dig så klart inte men DCA-avtalet och ha ett överherre folk som kan mörda och våldta hur många svenskar dom vill utan att Sveriges juridiska system någonsin kan straffa dessa utlänningar är så klart bara förräderi från både dom som skrev på avtalet och även från er som försvarar detta. Det är bara komiskt att ni inte förstått än att vi ser er och vad ni går för, alla förstår att samma sekund som det smäller så springer ni råttor så långt bort som ni kan.
Haha är du helt jävla efterbliven eller? Jag är anställd av försvarsmakten och har gjort lumpen! Det har jag redan sagt! Vad har du själv gjort din lilla fega råtta? Gått över på ryssarnas sida som den äckliga lilla förrädaren du är?

Nej dessa var interventioner i redan existerande krig! Svara nu: Vilka krig har NATO startat?

Citat:
Senast Nordstream
Och vilka internationella undersökningar har kommit fram till att NATO låg bakom detta?
Citera
2025-02-25, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Dom står på den sidan som vill Sverige och Europa illa, alltid. Dom kallar sig gärna "patrioter" men det är en lögn. Vi är många som är trötta på Woke och globalism, det betyder inte att man vill skada sitt land. Det handlar om landsförrädare.

Men du begriper väl att det oftast handlar om ytterst få personer, kanske ett dussin, varav några antagligen är anställda av Kreml som spammar forumet från många olika konton? Dom vill ge sken av att deras landsförräderi har stöd av många. Så är det inte.
Jo exempelvis så ser vi på JordenIsPlatt var det är för avarter som stöttar Ryssland
Citera
2025-02-25, 14:12
Medlem
Citat:
Haha är du helt jävla efterbliven eller? Jag är anställd av försvarsmakten och har gjort lumpen! Det har jag redan sagt! Vad har du själv gjort din lilla fega råtta? Gått över på ryssarnas sida som den äckliga lilla förrädaren du är?

Nej dessa var interventioner i redan existerande krig! Svara nu: Vilka krig har NATO startat?

Och vilka internationella undersökningar har kommit fram till att NATO låg bakom detta?

Undersökningar stoppas av USA i FN flera ggr.

Undrar varför?
Citera
2025-02-25, 14:15
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Hypotetiskt scenario: Sverige attackeras av Ryssland. Varför eller hur det går till är fritt för era fantasier, men detta är ett hypotetiskt scenario. Vilken sida skulle då alla ni som är vänner av Ryssland stå på? Skulle ni försvara vårt land eller skulle ni liera er med Ryssland?

Ett svar är att titta på vad vi har för medlöpare i landet idag.

Sverige är redan invaderat av 2 miljoner muslimer. Vem kritiserar det? Istället samarbetar myndigheter och politiker med övertagandet av vårt land av främmande makt i form av muslimer.

Så svaret är att politikerna skulle utan tvekan sälja ut oss för att gagna dem själva, de gör de redan.

Iövrigt skulle Svensken knyta handen i fickan och inte göra något.

Vad kan ryssen göra mot oss som vi inte redan gjort mot oss själva? Skull vi ha mer eller mindre sprängningar i förorten under rysk ockupation?
Citera
2025-02-25, 14:19
Medlem
Citat:
Undersökningar stoppas av USA i FN flera ggr.

Undrar varför?
Jaså? Så du har inga bevis men väljer ändå att tro på detta? Hahaha jävla idiot
Citera
2025-02-25, 14:21
Medlem
Citat:
Jaså? Så du har inga bevis men väljer ändå att tro på detta? Hahaha jävla idiot

https://www.youtube.com/live/-gAzQ1K...kNy1xdgpHH_5kM

Radarbilder som plockades bort först, från den subhunter som gjorde det.

Biden och Nuland sa det.
Citera
2025-02-25, 14:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Finns väll ca 0.0001% ryssvänner i Sverige.

Bara vänstern som tror att man är ryssvän för att man inte tycker att skänka det korrupta landet Ukraina miljarder och åter miljarder är en toppen idé.

Inte bara vänstern.
Det är PK numer att se alla skeptiker och sanningssökande som "ryssvänner".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in