2025-02-24, 19:19
Medlem
Hypotetiskt scenario: Sverige attackeras av Ryssland. Varför eller hur det går till är fritt för era fantasier, men detta är ett hypotetiskt scenario. Vilken sida skulle då alla ni som är vänner av Ryssland stå på? Skulle ni försvara vårt land eller skulle ni liera er med Ryssland?
Citera
2025-02-24, 19:37
Avstängd
67arigGubbes avatar
Spelar det nån roll?
Ryssarna kommer hugga huvudet av alla oavsett om man säger att man e på deras sida eller ej.

Eller har du bevis på att dom skonar ryssdyrkare?
Citera
2025-02-24, 19:43
Medlem
Negercps avatar
Skulle man hamna i ett läge där det liknar anarki så hade jag hellre sett till att skada svenska politiker än invasionen, om jag mot förmodan hade fått chansen...
Citera
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Spelar det nån roll?
Ryssarna kommer hugga huvudet av alla oavsett om man säger att man e på deras sida eller ej.

Eller har du bevis på att dom skonar ryssdyrkare?

Exakt.

Även våra värsta Ryssälskande Vatniks kommer bli grupprövkörda i 2an och då spelar det ingen större roll vad de tycker.
Alla ska med
Citera
Medlem
Fosterlands avatar
Definiera ryssvän, först och främst. Är det någon som öppet stöder Putin, någon som tror att det är kört för Ukraina att få tillbaka landsgränserna sen innan 2014 eller alla som inte suger Zelenskyjs kuk ifall han skulle dra ner byxorna?
Citera
2025-02-24, 20:13
Medlem
MittMalmoes avatar
Kunde era förfäder öppna dörren på vid gavel för Hitler så kan väl Svensson som ärvt dessa gener glra detsamma när Ryssen kommer

… eller menar ni att ni är bättre än era förfäder????
Citera
2025-02-24, 20:24
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Kunde era förfäder öppna dörren på vid gavel för Hitler så kan väl Svensson som ärvt dessa gener glra detsamma när Ryssen kommer

Hitler invaderade inte Sverige, har ni inte historiaundervisning i Ryssland?
Citera
2025-02-24, 20:27
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe

Vi stannar kvar jämfört med vissa svikare som flyr sitt land när det hettar till. Avskräde.
Citera
2025-02-24, 20:49
Medlem
Finns väll ca 0.0001% ryssvänner i Sverige.

Bara vänstern som tror att man är ryssvän för att man inte tycker att skänka det korrupta landet Ukraina miljarder och åter miljarder är en toppen idé.
Citera
2025-02-24, 20:52
Medlem
De som är ryssvänner skulle givetvis förråda Sverige och samarbeta med ryssarna om att göra livet surt för alla andra som kämpade emot.
Citera
2025-02-24, 20:52
Medlem
ziejacools avatar
jag är ett rysstroll, alltså jag är en sån där som är anti-krig. skulle ryssen invadera Sverige av någon jäkla anledning (våra folk är bröder, dom skulle aldrig invadera), så skulle jag såklart dö för Sverige men helst inte slåss å någons vägnar då det inte är min fight och just nu så känner jag inte samhöre med någon av världsledarna, förutom möjligtvis Putin då, och Trump självklart.
Citera
2025-02-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Hitler invaderade inte Sverige, har ni inte historiaundervisning i Ryssland?

Problemet är att de har stora gap i historieboken med bortplockade grejer som inte passar sig i ett parasitsamhälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in