Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user7a261m
Ni menar att hela befolkningen på Krim har blivit halshuggen?

Om två miljoner muslimer invaderade Sverige, vilken sida skulle Sverigevännerna stå på? Varför valde inte herrn att ”dö för Sverige” när dessa invaderade? Kanske just för att herrn är en träl som enbart strider för Sveriges elit och inte för Sveriges arbetarklass.

2 miljoner araber som ska ersätta svenska arbetare är ok men 2 miljoner ryssar som ska ersätta svenska eliten är inte ok.
Intressant! Vad har du själv gjort mot denna muslimska invasion? Suttit på Flashback och bråkat?
Citera
2025-02-25, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Det har jag redan. I ditt fall förstår jag mycket väl: Du vill ha en diskussion om semantik för att du inte vill diskutera sakfrågan. Den metoden används flitigt av idioter som dig

Semantiken har inte med det att göra överhuvudtaget.
Redan i inlägg #5 i tråden efterfrågades en definition, men du förstår inte vad det gör för skillnad för att just kunna diskutera sakfrågan.

Men, helt okej, jag är en idiot, och sedan kan den här tråden också bli en kortlivad historia utan substans.
Och du fattar inte varför.
Citera
2025-02-25, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Semantiken har inte med det att göra överhuvudtaget.
Redan i inlägg #5 i tråden efterfrågades en definition, men du förstår inte vad det gör för skillnad för att just kunna diskutera sakfrågan.

Men, helt okej, jag är en idiot, och sedan kan den här tråden också bli en kortlivad historia utan substans.
Och du fattar inte varför.
De allra flesta fattar vad definitionen av en ryssvän är men det gör alltså inte du? Hahahaha!

Edit: Kollade igenom dina tidigare inlägg. Allt är i princip snyfthistorier om att folk är dumma mot dig och kallar dig för saker och hur du är en martyr som tycker alla ämnen du svarar är meningslösa men av någon anledning väljer du ändå att svara?
Senast redigerad av thelastkingofscotland 2025-02-25 kl. 01:45.
Citera
2025-02-25, 01:50
Medlem
Citat:
De allra flesta fattar vad definitionen av en ryssvän är men det gör alltså inte du? Hahahaha!

Edit: Kollade igenom dina tidigare inlägg. Allt är i princip snyfthistorier om att folk är dumma mot dig och kallar dig för saker och hur du är en martyr som tycker alla ämnen du svarar är meningslösa men av någon anledning väljer du ändå att svara?

Jag tror du blandar hop mig med någon annan, för det där är inget jag känner igen.
Citera
2025-02-25, 02:18
Medlem
Ryssvän är bara en påhittad halmgubbe för någon som inte dyrkar marken Zelensky går på. Det finns nog typ totalt 12 personer i hela Sverige som aktivt vill att Sverige ska invaderas av Ryssland och bli Ryskt.
Citera
2025-02-25, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaneBellingham93
Ryssvän är bara en påhittad halmgubbe för någon som inte dyrkar marken Zelensky går på. Det finns nog typ totalt 12 personer i hela Sverige som aktivt vill att Sverige ska invaderas av Ryssland och bli Ryskt.
Sluta med ditt martyrskap! Det finns en jävla massa här inne som gläds över tanken på en rysk seger i kriget, så inte fan fungerar din jävla offerkofta här!

Ryssvännerna på Flashback hävdar att detta är ett krig mellan Ryssland och väst... Njuter man då av tanken på en rysk seger i ett sånt krig ja då vill man ju uppenbarligen att väst ska falla under Ryssland eller hur?
Citera
2025-02-25, 02:44
Medlem
Citat:
Sluta med ditt martyrskap! Det finns en jävla massa här inne som gläds över tanken på en rysk seger i kriget, så inte fan fungerar din jävla offerkofta här!

Ryssvännerna på Flashback hävdar att detta är ett krig mellan Ryssland och väst... Njuter man då av tanken på en rysk seger i ett sånt krig ja då vill man ju uppenbarligen att väst ska falla under Ryssland eller hur?

Jag vet inte av vilken anledning man skulle vilja att Ryssland vinner kriget mot Ukraina, de kanske gör argument om att Ryssland har rätt till någon region i Östra Ukraina på grund av att de har ett autistiskt historieintresse och går tillbaka 400 år och lyfter något slags samband, men att likställa det med att de vill att Sverige ska invaderas och bli Ryskt är nog extremt, vad skulle vara motiveringen för en etnisk svensk utan koppling till Ryssland att vilja det?
Citera
2025-02-25, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaneBellingham93
Jag vet inte av vilken anledning man skulle vilja att Ryssland vinner kriget mot Ukraina, de kanske gör argument om att Ryssland har rätt till någon region i Östra Ukraina på grund av att de har ett autistiskt historieintresse och går tillbaka 400 år och lyfter något slags samband, men att likställa det med att de vill att Sverige ska invaderas och bli Ryskt är nog extremt, vad skulle vara motiveringen för en etnisk svensk utan koppling till Ryssland att vilja det?
Och exakt därför startar jag denna tråd och ställer frågan till dessa individer.
Citera
2025-02-25, 02:56
Medlem
De som kallar sig ryssvänner idag skulle bli slaktade först!
Lika så med de som deltar i Pro-Palestina demonstrationer, framförallt kvinnorna, de skulle bli gruppvåldtagna och mördade!
Citera
2025-02-25, 03:04
Medlem
Vänner till U-landet Ryssland? ja vi behöver inte tvivla på att dom skulle dra ner sina byxor direkt och trånande be om lite dedovshchina...
Citera
2025-02-25, 04:44
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
jag är ett rysstroll, alltså jag är en sån där som är anti-krig. skulle ryssen invadera Sverige av någon jäkla anledning (våra folk är bröder, dom skulle aldrig invadera), så skulle jag såklart dö för Sverige men helst inte slåss å någons vägnar då det inte är min fight och just nu så känner jag inte samhöre med någon av världsledarna, förutom möjligtvis Putin då, och Trump självklart.
Alright, anti-krig säger du? Ändå håller du fullständigt käften om Putins vidriga invasionskrig av ett suveränt land och hans massmord av 10,000-tals ukrainare sen 24 februari 2022?

Ni ryssrunkare är inte emot krig, ni är bara emot när Väst försvarar sig. Och ja, Ukraina tillhör den västliga gemenskapen.
Citera
2025-02-25, 04:51
Medlem
Citat:
Intressant! Vad har du själv gjort mot denna muslimska invasion? Suttit på Flashback och bråkat?
Jag gör det som de som införde den muslimska invasionen fruktar mest: vägrar att strida emot en rysk invasion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in