Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-25, 00:56
Medlem
Jag har blivit kallad "rysstroll". Angående en rysk invasion av svenska riket skulle jag göra så som biskop Arborelius eller biskopen i Rom förordnade. Jag är dock medveten om att nuvarande styret i Ryssland är djupt ateistisk/oreligiös och använder av religiösa organisationer för att uppnå politiska mål som är främmande för den kristna trosläran.
Citera
2025-02-25, 00:58
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoTheGreat
Ja precis, Sverige vände kappan för vinden när krigslyckan vände för nazisterna.

Kullager hade exporterats också till nazisterna under 2a världskriget men minskade först senare. Att hjälpa till att smuggla en atomfysiker till England är väl egentligen inte mycket att skryta över.
-"Hur bidrog Sverige med att försvara sitt land?"
-"Ääääh...vi hjälpte till med att smuggla en dansk atomfysiker till England."

Ryssland befriade i princip alla nazistiska koncentrationsläger belägna i Polen och östra Tyskland, Auschwitz bl a. Precis som dom gör just nu, befriar ryssar i de östra ukrainska oblasten från ukrainska fascister.
Auschwitz befriades men inte länderna. Från nazistisk ockupation till nästan 45 år av kommunistiskt förtryck som körde länderna i Öst- och Centraleuropa i botten
Citera
2025-02-25, 01:03
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Det beror på. Samvetet bland vissa proryssar hade kickat igång vid eventuell invasion av Sverige. Andra skulle tycka det är bättre att Sverige kollapsar och hamnar under ryskt inflytande, alltså landsförrädare som normalt borde dömas till arkebusering
Citera
2025-02-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Det beror på. Samvetet bland vissa proryssar hade kickat igång vid eventuell invasion av Sverige. Andra skulle tycka det är bättre att Sverige kollapsar och hamnar under ryskt inflytande, alltså landsförrädare som normalt borde dömas till arkebusering

Äntligen någonting i tråden som börjar närma sig en definition.
Citera
2025-02-25, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Äntligen någonting i tråden som börjar närma sig en definition.
Ja just det för du kan ju inte tänka efter själv vad en ryssvän är?
Citera
2025-02-25, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Ja just det för du kan ju inte tänka efter själv vad en ryssvän är?

Om man tittar på det här forumet, så används uttrycket om en väldigt skiftande mängd användare, och ibland helt ogrundat.

Jag utgår ifrån att du ÄR intresserad av din egen trådstart, och då spelar det som du säkert förstår, in rätt mycket om det är någon som vill ha ett ryskt maktövertagande i Sverige, eller någon som exempelvis tycker att det finns en bortre gräns i biståndet.
Citera
2025-02-25, 01:20
Medlem
Citat:
Om man tittar på det här forumet, så används uttrycket om en väldigt skiftande mängd användare, och ibland helt ogrundat.

Jag utgår ifrån att du ÄR intresserad av din egen trådstart, och då spelar det som du säkert förstår, in rätt mycket om det är någon som vill ha ett ryskt maktövertagande i Sverige, eller någon som exempelvis tycker att det finns en bortre gräns i biståndet.
Så du vet alltså inte om hur man definierar e Ryssvän? Då ska jag göra det åt dig: En vän av Ryssland och dess sak. Alternativt en som står på Rysslands sida i konflikten med väst som de anser vara krigets orsak.

Behöver du bli torkad i röven nu när vi ändå håller på att curla dig?
Senast redigerad av thelastkingofscotland 2025-02-25 kl. 01:22.
Citera
2025-02-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Så du vet alltså inte om hur man definierar e Ryssvän? Då ska jag göra det åt dig: En vän av Ryssland och dess sak.

Behöver du bli torkad i röven nu när vi ändå håller på att curla dig?

Hoppas du får dom svar i tråden som du kan förstå.
Citera
2025-02-25, 01:26
Medlem
Citat:
Hoppas du får dom svar i tråden som du kan förstå.
Det har jag redan. I ditt fall förstår jag mycket väl: Du vill ha en diskussion om semantik för att du inte vill diskutera sakfrågan. Den metoden används flitigt av idioter som dig
Citera
2025-02-25, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Skulle man hamna i ett läge där det liknar anarki så hade jag hellre sett till att skada svenska politiker än invasionen, om jag mot förmodan hade fått chansen...
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Exakt.

Även våra värsta Ryssälskande Vatniks kommer bli grupprövkörda i 2an och då spelar det ingen större roll vad de tycker.
Alla ska med
Ni menar att hela befolkningen på Krim har blivit halshuggen?

Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
jag är ett rysstroll, alltså jag är en sån där som är anti-krig. skulle ryssen invadera Sverige av någon jäkla anledning (våra folk är bröder, dom skulle aldrig invadera), så skulle jag såklart dö för Sverige men helst inte slåss å någons vägnar då det inte är min fight och just nu så känner jag inte samhöre med någon av världsledarna, förutom möjligtvis Putin då, och Trump självklart.
Om två miljoner muslimer invaderade Sverige, vilken sida skulle Sverigevännerna stå på? Varför valde inte herrn att ”dö för Sverige” när dessa invaderade? Kanske just för att herrn är en träl som enbart strider för Sveriges elit och inte för Sveriges arbetarklass.

2 miljoner araber som ska ersätta svenska arbetare är ok men 2 miljoner ryssar som ska ersätta svenska eliten är inte ok.
Citera
2025-02-25, 01:35
Avstängd
Ni måste uppdatera er, nu har ni ukronassar inte bara Ryssland emot er utan även USA.
Citera
2025-02-25, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Ni måste uppdatera er, nu har ni ukronassar inte bara Ryssland emot er utan även USA.
Gäsp... Alla som inte tycker om ditt älskade Ryssland är såklart nazister... Vet du för övrigt om vad nazismen är för ideologi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in