2025-02-24, 18:16
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som vet om det går att KOPIERA innehåll från OnePlus till Samsung? Alltså kopiera bara?

Jag vill ha samma appar med samma inloggningsuppgifter osv på båda enheterna. Går de? Så efter kopiering ska jag ändå kunna ha kvar allt på OnePlus.
Citera
2025-02-24, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Någon som vet om det går att KOPIERA innehåll från OnePlus till Samsung? Alltså kopiera bara?

Jag vill ha samma appar med samma inloggningsuppgifter osv på båda enheterna. Går de? Så efter kopiering ska jag ändå kunna ha kvar allt på OnePlus.

Du menar klistra in?
Citera
2025-02-24, 18:20
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Du menar klistra in?

Ja utan att det raderas från första enheten
Citera
2025-02-24, 18:30
Medlem
Citat:
Ja utan att det raderas från första enheten

Testa copy+paste
Citera
2025-02-24, 19:01
Medlem
calvinclowns avatar
Aktivera full sync på ditt Googlekonto på din ordinarie enhet. Sen loggar du in allting på nya enheten så dyker det upp något liknande som vill du återställa appar mfl enligt din backup ish.
Citera
2025-02-24, 19:13
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera
2025-02-24, 19:33
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:

Borde gå med Samsung smart switch.
Citera
2025-02-25, 16:58
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Kopiera innehåll

Ny rubrik: Klona innehåll från OnePlus till Samsung?

/Mod
Citera
2025-02-25, 17:19
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Oneplus har en egen klonapp för det där, har gjort det själv 2 gånger och det funkade utan problem mellan oneplus och samsung så testa den. Mycket är dock redan sparat i molnet dina loginupggifter så för det behöver du inte klona direkt.
Citera
2025-02-25, 19:10
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Oneplus har en egen klonapp för det där, har gjort det själv 2 gånger och det funkade utan problem mellan oneplus och samsung så testa den. Mycket är dock redan sparat i molnet dina loginupggifter så för det behöver du inte klona direkt.

Men blir dt då så att alla appar kopieras över bara? Så det inte försvinner från första enheten? Jag vill verkligen ha kvar min Oneplus, men batteriet håller på att ge upp. Så behöver ha en reservtelefon med samma appar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in