Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2025-03-03, 23:10
Medlem
På den första notisen jag fick från unt den dagen har jag för mig att det stod kvinna. Och att detta sedan ändrades till person. Men kan såklart ha fel, tyckte bara att jag hade sett det och sen när jag skulle kolla igen så var det borta. Har väl att göra med hur man håller detaljerna vaga när det kommer till sånt här - speciellt om man kan misstänka att det är självförvållat.

Hoppas det gick fort för personen. Inte trevligaste platsen att avlida på om det är så att det hände där. Oavsett vad så är det ju väldigt sorgligt. Hoppas närstående kan få tydlighet i vad som kan ha hänt så de får sörja. Min själviska nyfikenhet vill ju också veta vad som hänt, men det är ju mycket sekundärt såklart. Rip
Citera
2025-03-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.the.Ripper
Man får aldrig någon husefrid i det här landet!

En dryg vecka efter händelsen, och det har konstaterats att det med största sannolikhet inte ligger något brott bakom, så även om ditt inlägg kan ha visst generellt fog för sig, så är det en smula malpalcerat i just den här tråden.
Citera
2025-03-08, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
En dryg vecka efter händelsen, och det har konstaterats att det med största sannolikhet inte ligger något brott bakom, så även om ditt inlägg kan ha visst generellt fog för sig, så är det en smula malpalcerat i just den här tråden.

var har det stått att det inte är ett brott?
Citera
2025-03-08, 16:28
någon som vet varför det tog tid att identifiera kvinnan?

var det självmord?
Citera
2025-03-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
var har det stått att det inte är ett brott?

I någon UNT-artikel, det är ett antal dagar sedan nu.
Citera
2025-03-13, 04:08
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
I någon UNT-artikel, det är ett antal dagar sedan nu.

okej var det självmord då alltså? tragiskt

någon som vet vem kvinnan var?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här