Jag körde en omväg på Gamla Uppsalagatan in mot stan för att komma runt. Då jag körde bron över Bärbyleden såg jag hur poliser stod under nästa bro österut (gång och cykelbro?), i västergående körfält. Poliserna höll då på med skynken.
Jag körde en omväg på Gamla Uppsalagatan in mot stan för att komma runt. Då jag körde bron över Bärbyleden såg jag hur poliser stod under nästa bro österut (gång och cykelbro?), i västergående körfält. Poliserna höll då på med skynken.
Hur högt är det från bron till vägen då? Är det inte lite osäker metod för en som kanske vill ta livet av sig, såvida man inte vill "träffa" en lastbil eller så?
Hur högt är det från bron till vägen då? Är det inte lite osäker metod för en som kanske vill ta livet av sig, såvida man inte vill "träffa" en lastbil eller så?
5 - 6 meter kanske? Någon meter till om man står på räcket. Svårt att säga då man kör en bil under.
Det blir högre och högre.
Fri höjd är 4.5 meter i norden. Det kan variera något beroende på land och hur gammal "bron" är.
Finland 4.4
Norge 4.5
EU 4+ meter så det kan variera men inga 7-8 meter.
Total idiotbefolkning i Uppsala, Uppsala city är totalt förstört av uppsalabornas idiotiska röstande. Stockholm city är tämligen fredat fortfarande.
Tycker synd om skötsamma nysvenskar i Uppsala som ska behöva dras med svag svensk stupiditet som förstör deras livskvalitet.
Är ju frivilligt att bo i Uppsala. Kan nog tycka synd om alla icke kriminella som tvingas leva med de högst ointlegella , totalt ematilösa och högst troligt påtända kriminella.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!