2025-02-26, 03:37
Medlem
Förra veckan var det Alex Schulman. Nu har ytterligare en kulturpersonlighet (Aftonbladet:s Karin Pettersson) fördömt Trump och Musk. Hon förklarar varför "Trump och Musk vill krossa staten".
https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...cklingen-i-usa

Vad säger ni nu alla tRump-runkare?
Citera
2025-02-26, 07:05
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Du tror det finns inga belägg för att domarna var korrupta och helt ärligt. Tro det då orkar inte ens.

Men om du tror folk tror på det utan belägg. Då är du inte så insatt kan jag bara konstatera.
Det innehållslösa ordbajseriet fortsätter.
=>Konspirationssophinken

Den här konversationen — är över.
Citera
2025-02-26, 07:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
USA var en av de mest inflytelserika aktörerna i kriget på Balkan och spelade en avgörande roll i att forma regionens framtid genom militär interventioner. USA:s militära styrka var avgörande för de allierades seger i andra världskriget och de var djupt involverade mellan 1942-1945.
USA valda att ensidigt stödja terroristgruppen UCK i Kosovo vilket förvärrade läget där. Man ställde ett ultimatum till Serbien i Rambuillet som ingen självständig stat kunnat acceptera. När man sen eskalerat konflikten gick man "heroiskt" in och bombade Serbien. (För det var ju så man bröt loss Kosovo. Man terrorbombade Serbien tills de gav upp).

Världen hade tur att både Japan och Tyskland förklarade krig mot USA i WW II så de inte hade någon möjlighet att stå utanför längre.
Citera
2025-02-26, 07:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
När mamnföljer honom noggrant inser man att han är kristen på riktigt. Det är tydligt hur genuin han ör när han säger Gud räddade honom från mordförsök.

Du är i förnekelse och lever i nägon fantasi då kan man inte riktigt ha en seriös diskussion känner jag.

Lär bli arg för minsta lilla.
Det finns inte en kristen cell i donalds kropp, och det lilla som finns är bara spel för galleriet.
Citat:
Felaktigt dömma nån är typ det bästa sättet att svarta måla någon...
Finns inget felaktigt att bli dömd när man gör brott, eller förtalar någon och sen är så korkad och förtalar en gång till

Om man nu inte anser att donalds står över lagen.

Ingen tvingade donalds till detta, och donalds får ta ansvar för sina egna handlingar.
Men oops, det har hen inte fått göra till fullo ens och för hens andra brott.

Och det är såna här saker som gör USA till ett skitland, dock har detta förekommit väldigt länge, så inte bara donalds fel.
Dock fascismen som sker.
Citera
2025-02-26, 08:11
Medlem
develis avatar
Citat:
När mamnföljer honom noggrant inser man att han är kristen på riktigt. Det är tydligt hur genuin han ör när han säger Gud räddade honom från mordförsök.

Du är i förnekelse och lever i nägon fantasi då kan man inte riktigt ha en seriös diskussion känner jag.

Lär bli arg för minsta lilla.
Hahaha!
Det var nog bland det mest verklighetsfrånvända som beskrivits om Trump.
Mannen som köpt in kinesiska biblar billigt och som sen gjort vinst på den heliga (för vissa) skrift.
Han ombads att säga nåt favoritstycke ur nåt evangelium och kunde inte ens svara. 😂

Häraldsbetäckaren klarar inte ens att leva upp till varken den gyllene regeln eller de grundläggande budorden.
Citera
2025-02-26, 11:18
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Söta nosen.

- Operation Torch, USA landsteg i Nordafrika tillsammans med brittiska trupper och besegrade tyska och italienska styrkor.
- Invasionen av Italien, USA och Storbritannien invaderade Sicilien och Italien, vilket ledde till Mussolinis fall.
- Dagen D, USA spelade en avgörande roll i Normandieinvasionen mot Tyskland vilket öppnade en ny front i Västeuropa.
- Slutoffensiven, USA deltog i Slaget om Ardennerna och befriade koncentrationsläger i Tyskland.

Att enskilda företag (ej den amerikanska staten) lånade ut pengar till Hitler under hans uppgång, fråntar naturligtvis inte USAs stat ovanstående insatser under andra världskriget.

Nu har du för tredje gången avslöjat dig som en historisk pajas och desinformationsspridare Tröttnar du aldrig på att göra bort dig eller finner du helt enkelt något perverst nöje i att bli skrattad åt?
Visst skickade de några ynka man dit - men kolla själv hur många man de uppoffrade jämfört med övriga länder i kriget. Piss i havet.
Du visar åter på åter bara vilken duktig stövelslickare du är. Allt hade varit mycket bättre i världen om USA inte funnits.
Citera
2025-02-26, 12:27
Medlem
styckets avatar
Citat:
Det innehållslösa ordbajseriet fortsätter.
=>Konspirationssophinken

Den här konversationen — är över.
Mjo det är ju det som är min poöng är man i förnekelse slutar alla diskussioner där att man kräver bevis utan att själv vilja undersöka genuint.

Glad du visar det.
Citera
2025-02-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahaha!
Det var nog bland det mest verklighetsfrånvända som beskrivits om Trump.
Mannen som köpt in kinesiska biblar billigt och som sen gjort vinst på den heliga (för vissa) skrift.
Han ombads att säga nåt favoritstycke ur nåt evangelium och kunde inte ens svara. 😂

Häraldsbetäckaren klarar inte ens att leva upp till varken den gyllene regeln eller de grundläggande budorden.

Han tillfrågades också om vilket av testamenten han föredrog, gamla eller nya. Varefter han tittade förvirrat på utfrågaren, tänkte några sekunder och svarade: ”Lika”.

Det finns heller, som med Bidens besök i sin Katolska kyrka, några spår efter privata, och ej ceremoniella besök som hör till ämbetet, i någon kyrka överhuvudtaget, inte nu och inte historiskt.
Citera
2025-02-26, 13:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Han tillfrågades också om vilket av testamenten han föredrog, gamla eller nya. Varefter han tittade förvirrat på utfrågaren, tänkte några sekunder och svarade: ”Lika”.

Det finns heller, som med Bidens besök i sin Katolska kyrka, några spår efter privata, och ej ceremoniella besök som hör till ämbetet, i någon kyrka överhuvudtaget, inte nu och inte historiskt.
Ordagrant... herre gud.
Det var värre än jag mindes. Slog mig orsaken till att han inte är katolik:
De sju dödssynderna.

Högmod (narcissistisk hybris)
Girighet (Mycket vill ha mer, fan vill ha fler..)
Vällust (porrskådisen Stormy, Grab 'em by the pussy osv osv osv osv)
Avund ( Putin?)
Frosseri (McD)
Vrede (hämnd mot de som inte beundrar honom)
Lättja ( likgiltig om människor blir arbetslösa och kommer till skada)
Citera
2025-02-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ordagrant... herre gud.
Det var värre än jag mindes. Slog mig orsaken till att han inte är katolik:
De sju dödssynderna.

Högmod (narcissistisk hybris)
Girighet (Mycket vill ha mer, fan vill ha fler..)
Vällust (porrskådisen Stormy, Grab 'em by the pussy osv osv osv osv)
Avund ( Putin?)
Frosseri (McD)
Vrede (hämnd mot de som inte beundrar honom)
Lättja ( likgiltig om människor blir arbetslösa och kommer till skada)

En jämförelse helt på pricken.

Och här är ett klipp på det aktuella tillfället:

https://www.youtube.com/watch?v=ERUngQUCsy
Senast redigerad av Master.Palm 2025-02-26 kl. 14:03.
Citera
2025-02-26, 14:12
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm

Och här är ett klipp på det aktuella tillfället:

https://www.youtube.com/watch?v=ERUngQUCsy

Klippet är inte tillgängligt mer, säger min dator just nu. Men här är ett par andra länkar.

https://www.youtube.com/watch?v=ERUngQUCsyE
https://www.facebook.com/watch/?v=10153577171736880

I sanning ett Herrens redskap, denne man!
Senast redigerad av Ördög 2025-02-26 kl. 14:16.
Citera
2025-02-26, 14:25
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Mjo det är ju det som är min poöng är man i förnekelse slutar alla diskussioner där att man kräver bevis utan att själv vilja undersöka genuint.

Glad du visar det.
Hahaha!

- Jorden är platt!
- Nä, det är den inte.
- Jo, den är platt. Du förnekar!
- Men lägg fram dina bevis för det då.
- Nä, alla diskussioner slutar direkt när nån är i förnekelse!
- Men jorden är ju inte platt och du har inte lagt fram ett enda belägg för det.
- Jo, den är platt och nu är det upp till dig att bevisa mitt påstående.

Syntax error all over the place...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in