2025-02-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0helig
Äh, skärp dig. Det är en helomvändning utan motstycke och hela samlade västvärlden protesterar.

Nej det gör dom inte. Västvärlden står inte samlad. Inte en jävel bryr som om Ukraina med handen på hjärtat. Det har bara handlat om pengar och andra intressen som rör en liten klick oligarker.
Citera
2025-02-24, 20:26
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Den där rullen var faktiskt en ögonöppnare för mig. Helt jävla sanslöst att dessa grupper samlat ihop flera miljarder kronor de senaste åren för att sponsra israelernas utbredning utanför sina landsgränser.

Allt för att de på allvar tror att nån fantasifigur ska återuppstå den dagen judarna tagit över hela ”sitt” land.

Att vuxna människor i ett västland har dessa vanföreställningar är så jävla sjukt. Och just nu har de direktlinor rakt in i Vita huset.
Det är väl inte dummare än att tro på alla wokelögner, sociala kön, multikultur och gud vet vilka idiotiska och totalt verklighetsfrämmande idéer man har. Man har bara en annan religion, men tror att man drivs av förnuft.
Citera
2025-02-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Jag hade lätt röstat på Trump om jag levde i USA. Jag skulle vilja se mina skattepengar investeras i mitt eget land i stället för att sponsra korrupta fittor i Ukraina. Med Demokraterna vid makten så drabbas folks ekonomi sämre, det är därför Trump vann valet.

Vem sa något om Ukraina? Kräla tillbaka till ditt smutsiga, loppiga hörn i din fallfärdiga trollfabrik, vatnik. Ett tips: be någon av kollegorna i trollfabriken korrekturläsa dina inlägg nästa gång. Du borde få några rubels löneavdrag när din automatöversatta svenska är så kass att det blir såpass genomskinligt att du är en rysk zombie. Er u-landsversion av Google translate är genomusel. Festligt nog en ironisk nackdel för er i trollfabriken att ert pissiga värv försvåras av ert censurerade internet. Hoppas förmannen i fabriken ser det här och drar in din dagliga ranson potatisvodka. Eller kanske e bjuder dig på en flygtur genom fönstret, en rysk specialitet.

OnT: håller med TS. Är också grymt besviken och less på USA. Har absolut inget sug att åka dit igen. Fortsätter dock följa politiken med stort intresse. Det är ju en fascinerande utveckling att se världens största demokrati i rekordfart förvandlas till en genomkorrupt bananrepublik. Som en flygplanskrasch man inte kan titta bort ifrån, oavsett hur obehagligt det är. Man förundras ju över hur efterbliven riksclownen och fullblodsidioten Trump är. Det blir intressant att se hur länge han får hållas. Jag gissar faktiskt till hans död (som gärna får komma förr än senare) . Den Oreanges hjärndöda, dreglande redneck-följare är så djupt indoktinerade och redan från början så intellektuellt nedsatta att de kommer aldrig lyckas ändra uppfattning om sin frälsare.
Citera
2025-02-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0helig
Äh, skärp dig. Det är en helomvändning utan motstycke och hela samlade västvärlden protesterar.
Det sker mitt framför ögonen på dig, och ändå kan du inte tänka tanken.

Kommer du ihåg Bosnien?
Hela den ”samlade västvärlden” satt och drog allting i långbänk, tills, ja du vet.

Afghanistan?
Irak?
När stormakter agerar så betyder vår åsikt eller våra ”protester” inte ett skit.
Citera
2025-02-24, 20:32
Medlem
Endevils avatar
Dykarmästare Schulman från den svenska vänstervridna ankdammen tar på sig cyklopet och betraktar ett USA han ogillar nu när man valt Trump. Vilken chock. Not.
Citera
2025-02-24, 20:33
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det är väl inte dummare än att tro på alla wokelögner, sociala kön, multikultur och gud vet vilka idiotiska och totalt verklighetsfrämmande idéer man har. Man har bara en annan religion, men tror att man drivs av förnuft.

Vilka är dessa ”wokelögner”?

Men jo det är otroligt mycket sjukare att tro att en fantasifigur ska komma ner från himmelen och frälsa världen den dag judarna har tagit över hela ”sitt” land. Se dokumentären så fattar du.
Citera
2025-02-24, 20:40
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Vilka är dessa ”wokelögner”?

Men jo det är otroligt mycket sjukare att tro att en fantasifigur ska komma ner från himmelen och frälsa världen den dag judarna har tagit över hela ”sitt” land. Se dokumentären så fattar du.
Alla. Kön är inte en social konstruktion. Ingen kan byta kön. En man kan aldrig bli en kvinna. En man kan förstås aldrig i helvete föda barn. Multikultur är inte alls bra. Människor skapas inte socialt. Även tron på den absoluta jämställdheten är en utopi då alla inte föds likadan. De som tror på det här är på samma sätt som religiösa. Man skiter i verkligheten. Dogmerna inom tron står över sanningen.
Citera
2025-02-24, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GengusKhan
Ja, vi är många som börjat avsky USA.

Det var ett drömland för 40 år sedan, när 99% var Vita.

Men ju färre Vita, ju mer problem och ju fattigare blir folket. Nu är det ett mångkulturellt skräpland som styrs av smutsiga judar.

De behöver en Hitler, men svårt att se någon kunna komma till makten och inte vara en ultrasionist.

USA gick kraftigt utför när George Soros sponsrade blm-terroristerna. NU ser man negrer på varje tv-kanal i USA, inte minst på FOX News. Jag känner mig personligen förolämpad varje gång jag ser en apa på TV.

Detta vänder fort. på 5 år är vi tillbaka igen med MAGA. Så USA har alldrig sätt ljusare ut än nu, Med Trumpen och Musken. Goda tider väntar i minst 4 år till.

Jag kallar MSM nigger TV - bara dumma apor kollar på dom.
Citera
2025-02-24, 20:45
Medlem
Stäng av internet en stund... Så märker du inte ens av att det är krig i Ukraina eller att USA har fått ny president.

För en som tänker lite mer så värdesätter jag amerikanare, ryssar och ukrainare lika mycket, alla kultur av människor har sina kul och bra grejer
Citera
2025-02-24, 20:53
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Alla. Kön är inte en social konstruktion. Ingen kan byta kön. En man kan aldrig bli en kvinna. En man kan förstås aldrig i helvete föda barn. Multikultur är inte alls bra. Människor skapas inte socialt. Även tron på den absoluta jämställdheten är en utopi då alla inte föds likadan. De som tror på det här är på samma sätt som religiösa. Man skiter i verkligheten. Dogmerna inom tron står över sanningen.

Tror du inte att det finns folk som är födda som kvinnor som känner sig som män och tvärtom?
Citera
2025-02-24, 20:57
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Tror du inte att det finns folk som är födda som kvinnor som känner sig som män och tvärtom?
Sluta tramsa. Man är inte vad man känner sig som. Tror du det, är du lika stor idiot som de religiösa. Du har bara din egna religion med dina dogmer och fundament som du följer. Du är troende och förkastar verkligheten.
Citera
2025-02-24, 21:00
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Sluta tramsa. Man är inte vad man känner sig som. Tror du det, är du lika stor idiot som de religiösa. Du har bara din egna religion med dina dogmer och fundament som du följer. Du är troende och förkastar verkligheten.

Du pratade om ”wokelögner”. Jag vill bara veta vilka lögner du menar.

Tror du att det är en lögn att det finns folk som är födda som kvinnor men som känner sig som män och tvärtom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in