Citat:
Ursprungligen postat av
Negercp
Jag hade lätt röstat på Trump om jag levde i USA. Jag skulle vilja se mina skattepengar investeras i mitt eget land i stället för att sponsra korrupta fittor i Ukraina. Med Demokraterna vid makten så drabbas folks ekonomi sämre, det är därför Trump vann valet.
Vem sa något om Ukraina? Kräla tillbaka till ditt smutsiga, loppiga hörn i din fallfärdiga trollfabrik, vatnik. Ett tips: be någon av kollegorna i trollfabriken korrekturläsa dina inlägg nästa gång. Du borde få några rubels löneavdrag när din automatöversatta svenska är så kass att det blir såpass genomskinligt att du är en rysk zombie. Er u-landsversion av Google translate är genomusel. Festligt nog en ironisk nackdel för er i trollfabriken att ert pissiga värv försvåras av ert censurerade internet. Hoppas förmannen i fabriken ser det här och drar in din dagliga ranson potatisvodka. Eller kanske e bjuder dig på en flygtur genom fönstret, en rysk specialitet.
OnT: håller med TS. Är också grymt besviken och less på USA. Har absolut inget sug att åka dit igen. Fortsätter dock följa politiken med stort intresse. Det är ju en fascinerande utveckling att se världens största demokrati i rekordfart förvandlas till en genomkorrupt bananrepublik. Som en flygplanskrasch man inte kan titta bort ifrån, oavsett hur obehagligt det är. Man förundras ju över hur efterbliven riksclownen och fullblodsidioten Trump är. Det blir intressant att se hur länge han får hållas. Jag gissar faktiskt till hans död (som gärna får komma förr än senare) . Den Oreanges hjärndöda, dreglande redneck-följare är så djupt indoktinerade och redan från början så intellektuellt nedsatta att de kommer aldrig lyckas ändra uppfattning om sin frälsare.