2025-02-23, 14:31
Avstngd
Den var i hrd plast, transparent, brunaktig frg. Man stoppade in knallpulverremsa bak och det blixtrade till inuti pistolen nr man skt. Den kndes rejl, hade cool design, och jag har fr mig de hade fler leksaker i samma serie. Gevr och masker. Detta var runt 1984 gissar jag p. Jag har frskt hitta den nr jag googlat men det verkar hopplst. Nn som vet vad det kan vara?
Citera
2025-02-23, 14:40
Medlem
MaryGoores avatar
Det ringer en avlgsen klocka nr jag lser din beskrivning..
Men vad jag fr upp i huvudet r nog ingen knallpulvervariant?
Kan det ha varit en sn som liksom rasslade nr man tryckte av?
Knner igen det med att den var semitransparent och ls inuti nr man pangade
Citera
2025-02-23, 14:44
Medlem
MaryGoores avatar
Inte den jag tnkte p men denna verkar matcha din beskrivning ngorlunda..
https://se.pinterest.com/pin/childs-...4738483652191/
Citera
2025-02-23, 14:51
Avstngd
Jag r till 99,4 procent sker p att det var knallpulver. Hittat sidor med retroleksaker frn mitten av 80 talet, olika serier, ingen tur n. Rymdpistoler har de gjort hur mnga som helst!
Citera
2025-02-23, 19:12
Medlem
henrikos avatar
De jag har sett har bara haft en "gnistgenerator", som jag gissar bygger p samma princip som sna dr hjul som sitter p vissa tndare.
Citera
2025-02-24, 12:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Hade en sn pistol nr jag var liten, ,man var ballast i vrlden typ
Citera
2025-02-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Den var i hrd plast, transparent, brunaktig frg. Man stoppade in knallpulverremsa bak och det blixtrade till inuti pistolen nr man skt. Den kndes rejl, hade cool design, och jag har fr mig de hade fler leksaker i samma serie. Gevr och masker. Detta var runt 1984 gissar jag p. Jag har frskt hitta den nr jag googlat men det verkar hopplst. Nn som vet vad det kan vara?

p tal om detta, nr jag var liten kpte jag en pistol-tndare som sg s riktig ut att jag lura grannarna och alla sprang in nr jag stod och stoppa in patronerna, sen kom polisen som redan frstod att det var en tndare(slutlekt med den)... hehe
Citera
2025-02-27, 18:01
Medlem
https://rodastjarnan.com/airsoft/air...r-silver-36480

typ som denna
Citera
2025-02-27, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot

jag ska se om min ai kan hitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in