Citat:
Ursprungligen postat av
Blifullidag
Alla som kör Tesla skall skämmas så jääävla mycket.
Varenda jävla nazimobil skall väck. Ut. Upp i rök.
För miljöns och Europas väl.
Jag har haft min Tesla i över 5 år, men jag förstår inte varför jag ska skämmas? Det är inte jag som är en retarderad nazist som saknar all form av empati och är så pass frånkopplad från verkligheten att jag inte ens kan förstå att jag är en stor faktor till att demokratin monteras ner.
Bilen jag har är redan betald och jag tycker att det är en fantastisk körupplevelse. Jag sa tidigare till mig själv att jag kommer aldrig att köpa något annat än Tesla, men i dag så kommer jag ALDRIG mer att köpa en Tesla. Elon ska brinna i helvetet, så enkelt är det.
Däremot så kommer jag fortsätta att köra bilen till den dag som den inte längre orkar med längre.
Att köra en Tesla innebär inte att man stödjer Elon, däremot att köpa en ny Tesla. Folk som köper Tesla i dag är med säkerhet samma personer som tänker att dom köpte bilen för att vara miljömedvetna, men för lata för att åka kollektivt. Sedan sätter dom sig på flyget ner till Thailand när vädret börjar bli lite för ruggigt. Det finns många sådana kötthuvuden i Teslagrupperna på nätet.
Så nej, det är inte bilarna i sig det som är felet, utan de som köper nya Teslor utan att förstå att våra förfäder ha dött för att försvara demokratin.
Ska Tesla försvinna ur europa? Nja, inte riktigt ännu. Det var dom som fick elbilarna att ta fart och skrämde livet ur tillverkarna som fick eld i röven att börja göra det samma.
Den dagen övriga elbilar har lika bra tech som Tesla, och övriga laddnätverket har stabiliserats, så kan Tesla brinna i helvetet.
Att sabotera andras bilar är dock sjukligt, och något som dom borde söka hjälp för. Inte mycket friskt där inte.