Citat:
Ursprungligen postat av heihei
Fick iden då jag såg tråden om det mest överskattade bandet.
Vilket tycker ni är det mest undreskattade bandet/artisten? Och inga jävla undeground band nu utan hyfsat kända icke indie band please
Själv så måste jag nog säga 10cc
10 CC var inte underskattade under sin storhetstid - dom fick ständigt lysande recensioner från både musiker och "vanligt" folk.
Men idag är dom kanske mindre ansedda - många kanske bara känner till
I´m not in love och
Dreadlock holiday.
Nästan sugen på att öppna en 10 CC-tråd.....