Som vanligt måste jag säga Mott The Hoople. De var väldigt stora runt 73-74.
Nämner man dom för yngre människor idag, är det i princip ingen som har hört talas om dom. Mott The What??
Fantastiskt band som verkligen förtjänar mer uppmärksamhet.
Lite låttips:
Hymn For The Dudes
Honaloochie Boogie
All The Way From Memphis
Ballad Of Mott The Hoople
Roll Away The Stone
All The Young Dudes (såklart)
Upptäck!!