Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hur mår du egentligen?
Å ena sidan ska jag inte skriva om Trump och hans Departments POLITIK - nu vill du leka besserwisser om forum och tråd.
Du kanske inte förstod att både Trump och DOJ ingår i begreppet politik inkl frågeställning rättsröta som jag nämnde?
Hur mår du själv?
Jag förstår att du är jätteengagerad mot trafficking!
Det är jättebra. Men eftersom du håller på och spammar tråden med en massa spekulationer hamnar Epstein-mailens smoking gun i bakgrunden.
Vilket underminerar även DIN strävan och verksamhet - dvs att stoppa trafficking och straffa förövarna.
VAD är då Epstein-filernas smoking gun - dvs VIKTIGASTE INFORMATION.
Jo det är följande:
Epstein jobbade med CIA och Mossad - dvs med underrättelsetjänsten och med finansiell insiderinformation. Hans främsta samarbetsparner var nästan uteslutande judar i USA och Israeler.
I detta arbete hade han ett ENORMT nätverk över hela världen i egenskap av oligarker som Rotschild och Rockefeller samt även de allra högsta politiker och ministrar i mängder av länder.
Trump förekom i dessa kretsar för mer än 20 år sedan. Liksom Bill Clinton.
I ett mail diskuteras exempelvis att Epstein ska träffa FEMTON premiärministrar eller presidenter i olika länder.
Detta kan utläsas av mail som Epstein själv har skrivit.
Sedan finns allehanda anklagelser i själva utredningen. Det kan vara trovärdiga eller mindre trovärdiga. Vem som helst har kunnat ringa in till FBI och hävda att Trump eller Clinton ätit spädbarn eller våldtagit 14-åringar.
Att återge sådana uppgifter - som helt saknar bevis - är SPEKULATION som skymmer sikten.
Jag är fullt medveten om att du inte begriper något av detta. Men detta är en text avsedd för tredje man.