2026-02-12, 10:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Vittnesmålet från psykfallet som påstår att han hört att Trump och Epstein våldtagit en kvinna, som sedan skjutits i huvudet, samt har osammanhängande uppgifter om Hillary Clinton och Oklahomabombaren.
https://htv-prod-media.s3.amazonaws.com/files/fbi-file-that-mentions-oklahoma-694b2b157f7e4.pdf?utm_source=chatgpt.com

Demokratens Lieu var upprörd igår över att man inte följt upp dårens hallucinationer:
"No one at the Department of Justice interviewed this witness. You need to interview this witness immediately"

Bondi, som gjorde en usel insats, borde ha sågat Lieu ordentligt.
Jamen det var ju rörig läsning, haha.

Men menas med det på slutet?
Ang " obs" och "faktiskt var".

Obs: Under rapporten nämnde han att John Doe nr 2 faktiskt var John OCLASSIFICERAD
EFTA00020518 Re: 50D-NY-3027571, 27/10/2020
W Nichols, födelsedatum som försökte
ursprungligen förbereda III för bombningen i Oklahoma City.
Citera
2026-02-12, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja det har vi i högsta grad:

Det är naivt att påstå att andra skulle bete sig som Trump.

Men du ska ha med dig följande när du vill ge Trump cred för sin signatur:

1. Han gled som en parasit på löften att dränera träsket. Varav Maga såg Epstein som det viktiga att blottlägga.

2. Hans väl utvalda chefsposter på FBI och DOJ höll skenet uppe initialt.

3. Sen fick Bondi kalla fötter och hade en granskning angående Trump bakom kulisserna.

4. Trump snodde runt som en mask på en krok. Bad folk se hans fantastiska politiska göromål och glömma Epstein.

Full ignorans mot offren.

5. I juli stänger snälla Bondi och Patel kiosken.
Case closed. Trump kunde pusta ut.

Trodde han.

6. Opinionen krävde ett släpp. Både MAGA och demokrater.
Polls dalade. Trump var impopulär och inte betrodd för fem öre i frågan.

Trump fortsatte med försök till avledning. Sa att de som fortsatte kräva ett släpp var korkade.
Det var ett demokratiskt hoax. Epstein var ointressant och stendöd.

7. Nu får Massie och Khanna tillräckligt med röster.
Talman Johnson försökte dra ut på tiden när en demokrat skulle sväras in, den som var den avgörande demokratiska rösten.

8. Exakt allt detta förhalande satte mer och mer politisk press på Trump.
Han var inmålad i ett hörn när han signerade lagen som tvingats fram.

Tvingats fram angående nåt han kunde han släppt vilken jävla dag som helst sen 20 januari 2025.
Så mycket var den signaturen värd.

Han var nog kvickare fram med pennan när han satte sitt signum som könshår på nakenteckningen till sin bästis som fyllde år.

Tänk vad nära det var att dokumenten aldrig skulle kommit till ytan egentligen.

Jag är glad att människor äntligen stod på sig och drev det här vidare till ett släpp då det egentligen är den största politiska skandalen i modern historia. Amerikanerna och resten av världen borde driva det här till slutet så att allt kommer fram. Ansvarigas huvuden bör rulla. Det är det enda som kan återställa förtroendet för politiken idag. Framför allt kopplingar till Mossad måste undersökas.
Citera
2026-02-12, 10:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Tänk vad nära det var att dokumenten aldrig skulle kommit till ytan egentligen.

Jag är glad att människor äntligen stod på sig och drev det här vidare till ett släpp då det egentligen är den största politiska skandalen i modern historia. Amerikanerna och resten av världen borde driva det här till slutet så att allt kommer fram. Ansvarigas huvuden bör rulla. Det är det enda som kan återställa förtroendet för politiken idag. Framför allt kopplingar till Mossad måste undersökas.
Exakt. En röst.

Det var det jag ville poängtera versus att Trump inte ens behövt signera nån lag.

Ja. Det är skandal ända sen Acosta i Florida då han gav medlöparna immunitet och Epstein VIP behandling.

Nu har Ghislaine VIP och bevare mig väl om han benådar henne i elfte timmen.

Exakt alla kopplingar ska utredas. Ryssland, araber, europeiska spår. Höjdare i USA. Förutom nåt Mossad du nämner.

Pga av att det centrala är misstänkt trafficking på minderåriga.
Citera
2026-02-12, 11:04
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Exakt. En röst.

Det var det jag ville poängtera versus att Trump inte ens behövt signera nån lag.

Ja. Det är skandal ända sen Acosta i Florida då han gav medlöparna immunitet och Epstein VIP behandling.

Nu har Ghislaine VIP och bevare mig väl om han benådar henne i elfte timmen.

Exakt alla kopplingar ska utredas. Ryssland, araber, europeiska spår. Höjdare i USA. Förutom nåt Mossad du nämner.

Pga av att det centrala är misstänkt trafficking på minderåriga.

Varför skall kopplingar till vissa länder utredas, men inte andra? Hur resonerar du, varför skulle detta hjälpa misstänkt trafficking på minderåriga?

Tur att det inte är du som leder någon utredning iaf, tänker jag. Eller Pat Bondi för den delen, sen slår jag mig i pannan när jag kommer på att hon faktiskt gör det, även om hennes "undantagslista" säkert är större än din.

Alla namn måste släppas, inte några få utvalda som passar dig eller Bondi. De vuxna i rummet måste börja ta över härifrån, vilket jag förväntar mig kommer ske.

- Pat. Youre Fired.
Senast redigerad av TotalWar 2026-02-12 kl. 11:06.
Citera
2026-02-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Varför skall kopplingar till vissa länder utredas, men inte andra? Hur resonerar du, varför skulle detta hjälpa misstänkt trafficking på minderåriga?

Tur att det inte är du som leder någon utredning iaf, tänker jag. Eller Pat Bondi för den delen, sen slår jag mig i pannan när jag kommer på att hon faktiskt gör det, även om hennes "undantagslista" säkert är större än din.

Alla namn måste släppas, inte några få utvalda som passar dig eller Bondi. De vuxna i rummet måste börja ta över härifrån, vilket jag förväntar mig.

Personen sa ju att alla kopplingar ska utredas. Det innefattar väl också Mossad också. Jag läste det inte som att personen sa "alla förutom Mossad" men jag kanske har fel
Citera
2026-02-12, 11:11
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Personen sa ju att alla kopplingar ska utredas. Det innefattar väl också Mossad också. Jag läste det inte som att personen sa "alla förutom Mossad" men jag kanske har fel

"Exakt alla kopplingar ska utredas. Ryssland, araber, europeiska spår. Höjdare i USA. Förutom nåt Mossad du nämner."

Jag hittar ett namn på hennes undantagslista, men listan är säkert inte komplett. Finns säkert fler godkända namn/länder/organisationer och också fler som är undantagna. Du får fråga henne själv.
Citera
2026-02-12, 11:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Du nämner Mossad.

Jag la till andra länder:
"Exakt alla kopplingar ska utredas. Ryssland, araber, europeiska spår. Höjdare i USA. Förutom nåt Mossad du nämner."
Citat:
Alla namn måste släppas, inte några få utvalda som passar dig eller Bondi.
Lägg ner direkt med dina halmgubbar.

Det är mer än självklart att alla namn ska fram.
Citera
2026-02-12, 11:14
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Du nämner Mossad.

Jag la till andra länder:

Lägg ner direkt med dina halmgubbar.

Det är mer än självklart att alla namn ska fram.

Bra. Nu ska vi bara få Bondi eller hennes förmodade efterträdare att begripa detta också.
Citera
2026-02-12, 11:27
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Haha har han förlorat stödet från Tim (som själv redan är förlorad och en sekundär röst) ja då är det inte bra.
När en kroniskt uppkopplad propagandist som Tim Pool anar att administrationen, helt ogenerat, försöker tysta ner en skandal av jättelika proportioner, väcks åtminstone ett svagt hopp inom mig. Han lär aldrig erkänna utåt att han har varit, eller fortfarande är, en nyttig idiot. Men det behöver han inte heller. Vad som däremot krävs är att han själv inser att han har exploaterats urskiljningslöst av Epstein-klassen, och det verkar ju sanningen runt denna skräcksaga hjälpa till med.

Förhoppningsvis hittar han ut från den mentala labyrint som byggts upp kring självet. Jag är inte en sämre människa än att jag önskar honom lycka till med det. Det krävs sannolikt också för att fler i hans konspirationstyngda läger ska gripa tag i sanningen och springa vidare med den.
He's leaking redacted names..
Citera
2026-02-12, 11:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
När en kroniskt uppkopplad propagandist som Tim Pool anar att administrationen, helt ogenerat, försöker tysta ner en skandal av jättelika proportioner, väcks åtminstone ett svagt hopp inom mig. Han lär aldrig erkänna utåt att han har varit, eller fortfarande är, en nyttig idiot. Men det behöver han inte heller. Vad som däremot krävs är att han själv inser att han har exploaterats urskiljningslöst av Epstein-klassen, och det verkar ju sanningen runt denna skräcksaga hjälpa till med.

Förhoppningsvis hittar han ut från den mentala labyrint som byggts upp kring självet. Jag är inte en sämre människa än att jag önskar honom lycka till med det. Det krävs sannolikt också för att fler i hans konspirationstyngda läger ska gripa tag i sanningen och springa vidare med den.
Bannon och Stone är i luven på varann. Eller Epstein Enabler som han döpt honom till.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/maga-bannon-stone-epstein-argument-b2918650.html
Citera
2026-02-12, 11:45
Medlem
Trump blev väldigt ledsen på Norge då han inte fick sitt fredspris så nu öppnar han pandoras ask.
Citera
2026-02-12, 11:52
Medlem
HejaFinlands avatar
Har har ju fått lön från Ryssland, han är ingen nyttig idiot bara en vanlig förrädare som sålt sig för pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in