Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor79x
Så kanske du ser det. Jag kan länka till massa andra källor utanför Ryssland som säger precis samma sak. Från FBI toppar, CiA avhoppare. Förstahandsvittnen osv. Osv
Men till syvende och handlar det nog om hur mycket man vill veta
Innan ens världsbild rubbas totalt
Men iaf det avgör du själv
Kollade på tuben om försvunna barn in Turkiet. Var nån DW dokumentär på 14 000 på fem år. Misstänkt organsmuggling mm
Så lite kan du koppla iaf😊
Och Pizzagate är inte död, dom kom till liv efter det senaste Epsteinfilerna. Ca 1000 ref till pizza och pizzafester.
Usas miljadärer som har råd att äta på dom lyxigaste resturangerna varje dag är alltså väldigt förtjusta i pizza. Eller?
Ooh, Jag ser att du försöker ge sken av att vara soft och lite mästare på konspirationer relaterat till Epstein.
Faktum är att du sprider konspiratorisk smörja, vilket framgår mer än väl via dina inlägg, din fjant.
Pizzagate är stendött och enbart nåt som foliehattar likt dig håller liv i.
Go ahead, inte mig emot men konspirationer har ett eget forum.
Du hade även fel om Turkiet via ditt chatt gtp - när du inte använder dig av obskyra källor som Ryssland.
Här kommer mer om Polen.
Jaktmark: Warszawas och Östeuropas roll i Epsteins människohandelsmaskin.
Mejlet från den dömde pedofilen Jeffrey Epstein den 1 juni 2014 till en ung polsk kvinna var typiskt för mönstret. Som svar på hennes begäran om hjälp med att säkra en universitetsplats i Warszawa föreslår han att hon ska överväga att studera i New York.
Epstein verkar ha utnyttjat de relativt låga inkomstnivåerna i Central- och Östeuropa med sin stora rikedom för att locka sina offer.
I ett brev till en polsk flicka år 2014 sa Epstein att han kunde hjälpa henne med hennes modellkarriär, betala för universitetsstudier och förse henne med en lägenhet i ett år. I samma mejl anklagar han henne också för att vara vad han kallar "en kvasi-sexuell oskuld".
"Hope you thought about things on your way home.
(...)
"I suspect you are a quasi sex virgin.. It's ok.
Your sensitivity to the subject and highly emotional reactions to concepts leads me to believe this is an issue."
TVP World har upptäckt att e-postmeddelanden i den enorma mängden Epstein-filer som släpptes tidigare denna månad dokumenterar hundratals flygningar till och från Warszawa.
För det mesta har passagerarnas namn redigerats bort av det amerikanska justitiedepartementet, vilket innebär att de som var ombord på flygningarna var kvinnor eller flickor; offer för Epstein-maskineriet.
Många flickor och kvinnor använde Warszawas flygplats Chopin som transitpunkt.
Många av passagerarna verkar vara polacker, vilket framgår av mejl från Lesley Groff, Epsteins biträdande chef, till Epstein.
I ett uttalande till FBI år 2020 sa ett vittne att hon ”såg [namn borttaget] skaffa unga, minderåriga flickor åt [Ghislane] Maxwell ungefär fem gånger i veckan under en period av två år, från 2002 till 2004.”
”[Namnet borttaget] verkade rikta in sig på många östeuropeiska tjejer som var nya i New York och sa att Epstein skulle hjälpa till.”
Epstein dök upp på ett evenemang i USA 2017 ”i en frukost i morgonrock (sic) med två unga östeuropeiska flickor, som enligt vittnen såg ut att vara 15-16 år gamla”.
En rysk tjej drog på sig Epsteins irritation efter att hon misslyckats med att övertala en vän att delta i någon form av ospecificerad aktivitet eftersom hon inte ville att hennes vän skulle användas ”som en leksak”.
Hon kallade Epstein för ”nummer ett i sitt liv” men skrev ”Jag kan manipulera vem som helst för dig, men inte min vän”.
Epstein: ”Jag har lagt ner mycket tid och ansträngning på att försöka förklara för dig varför du inte kan vara envis och inte lyssna på instruktioner utan känna ett behov av att hålla fast vid dina egna idéer.”
Jag hade stora förhoppningar, men du kämpar mot mig varenda centimeter.Inte lätt för mig.
Du är stolt över att ha rätt och envis, jag förstår det. Men det gör det svårt för mig och andra att försöka lära dig, medan du kämpar för att förändras.”
https://tvpworld.com/91452414/how-warsaw-played-a-key-role-in-the-epstein-trafficking-machine