2026-02-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Ja det är ju uppgifter som sagt. Tips. Man ska inte dra nåt förhastat i det fallet. Gott om indicier saknas dock inte

Hade FBI gjort sitt jobb ade dom grävt på ranchen för länge sedan och gjort en ordentlig transparent utredning.

Men tyvärr. Dom skyddar rika pedofiler och sadister - Icke att förglömma -https://youtu.be/a2lvo38u4ds?si=oODduMAtXONMQGPc

https://youtu.be/l8BN_kTDF1U?si=WezAIN5T0vtfRf3q

Kash Patel är en riktigt liten lort

Du gillar verkligen PBD. Angående Kash så är han så jävla körd och borde sättas i isoleringscell ASAP. Du har säkert sett senatorsförhöret med honom.
Citera
2026-02-08, 17:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Nu senaste är det jerky. Jag säger inte att det betyder att de äter barn etc. Kan lika gärna handla om prostituerade. Ex på dialog mellan E och Steve Hansson

S: Vi pratade om detta på ranchen
E (skickat till 3:e part, censurerade): S behöver 6-8oz portioner av jerky. Jag gav honom allt jag hade cirka 2pounds och det räckte endast halva förmodade tiden. Jag tyckte att det var viktigare att du fick det jag hade. Jag ska försöka göra en sats innan jag åker till ön. S för en del och resten går till dig.

Vad vet jag....
Att Jerky skulle kunna betyda att de äter barn?
Är du helt lost in space...
Citera
2026-02-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att Jerky skulle kunna betyda att de äter barn?
Är du helt lost in space...

Nej det påstår jag inte, handlar snarare om prostitution. De använder en del ord på jävligt märkliga sätt.
och sant att vi ska vara försiktiga när vi drar samman trådar som smeker vårt narrativt medhårs. Men en, av många filer, läkta från E-filerna finns det en skärmdump på ett videosamtal som JE har med två andra. Titeln är tortyr.

"Jag väntar och tittar fortfarande på att den smältande osten"

Jag kanske är superkonspiratorisk men vad tittar tre vuxna män på med titeln tortyr och refererar till smältande ost?
Citera
2026-02-08, 17:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej det påstår jag inte, handlar snarare om prostitution. De använder en del ord på jävligt märkliga sätt.
och sant att vi ska vara försiktiga när vi drar samman trådar som smeker vårt narrativt medhårs. Men en, av många filer, läkta från E-filerna finns det en skärmdump på ett videosamtal som JE har med två andra. Titeln är tortyr.

"Jag väntar och tittar fortfarande på att den smältande osten"

Jag kanske är superkonspiratorisk men vad tittar tre vuxna män på med titeln tortyr och refererar till smältande ost?
Du var insinuant.
En dåre skrev om detta förbannade dravel om ritualmord och det var vad du hakade på.

"Nu senaste är det jerky. Jag säger inte att det betyder att de äter barn etc. Kan lika gärna handla om prostituerade. "
Citera
2026-02-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du var insinuant.
En dåre skrev om detta förbannade dravel om ritualmord och det var vad du hakade på.

"Nu senaste är det jerky. Jag säger inte att det betyder att de äter barn etc. Kan lika gärna handla om prostituerade. "

Kan vara att jag insinuerade men du som är insatt i E-filerna kanske också sett mycket märkliga ordval vid olika tillfällen. Som citatet jag nämnde ovan om smältande ost.
Citera
2026-02-08, 17:47
Medlem
Citat:
Kan vara att jag insinuerade men du som är insatt i E-filerna kanske också sett mycket märkliga ordval vid olika tillfällen. Som citatet jag nämnde ovan om smältande ost.

Eller något som alla sett och nämnts tidigare i tråden:

Detta är bättre än en kinesisk kaka

Vi får ta pizza och en grape soda igen. Ingen annan kan förstå.

Skicka till JE från maskat (jävla snillen på DOJ som enligt lag inte ska maska förövare)
Citera
2026-02-08, 17:51
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Du gillar verkligen PBD. Angående Kash så är han så jävla körd och borde sättas i isoleringscell ASAP. Du har säkert sett senatorsförhöret med honom.

Ja PBD e bra ibland bland många många andra. Shaun Atwood mfl

—————————————————

Dom blir alla korrupt när dom när en viss nivå. Hoover å framåt.Har mer respekt för den lokale Tempo handlaren.
slipper ljuga varje dag iaf☺️
Citera
2026-02-08, 17:51
Medlem
Den inkompetenta justitieminister Pam Bondi är kallad till utfrågning av United States House Committee on the Judiciary på onsdag. Det livestreamas med all säkerhet på PBS (sänder på Youtube) och förmodligen även av MS NOW, CNN, CBS.

Länken: Dagsfärsk CNN-intervju med Rep. Thomas Massie (sitter med i House Committee on the Judiciary och var en dem som såg till att Epstein Files Transparency Act blev lag och därmed tvingar DOJ att släppa filerna). Han har några frågor till Bondi.

https://www.youtube.com/watch?v=sXDjynGQLYo

Och enligt Newsweek har Bondi erkänt att justitiedepartement (DOJ) gjorde misstag i hur de hanterade dokumenten kopplade till fallet med Jeffrey Epstein, särskilt när det gäller att dölja känslig information. Detta framkommer i ett brev skickat till en federal domare.

https://www.newsweek.com/pam-bondi-admits-mistakes-over-epstein-files-11484968
Citera
2026-02-08, 17:53
Medlem
develis avatar
Citat:
När detta - av dig definierade - kodord eventuellt ska handla om det du citerade:
... att ha "deltagit i ritualerna" om att "de offrat folk och kidnappat, våldtagit och lemlästat barn ".

Så tycker du det möjligen finns koppling om att äta barn?

1. Kontext ger ingen vägledning i mailet.
2. Andra texter ger ingen vägledning.
3. Sammansatt ger det ingen bild av att det finns varken ritualer där de dödar och äter barn.

4. Du landar betydligt närmre en antisemitisk konspirationsteori och DÄR borde varningsklockorna börja ringa.
Ryssar är fenor på att sprida detta kan tilläggas.
Högerextrema likaså, inom nischen white supremacy.

Antar det inte är en liga du vill riskera att lira i.
Risken är större att du blir en superspridare av irrrlevant skit än att det har bäring.

För övrigt är konspirationsteoretiker pinsamma.

Börjar federala myndigheter gräva på ranchen så kan du återkomma.
Ergo. Folk sitter och hittar på kodord när resten i texterna inte pekar öht åt några rituella barnmord etc.
Citera
2026-02-08, 18:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Eller något som alla sett och nämnts tidigare i tråden:

Detta är bättre än en kinesisk kaka

Vi får ta pizza och en grape soda igen. Ingen annan kan förstå.

Skicka till JE från maskat (jävla snillen på DOJ som enligt lag inte ska maska förövare)
Blev sugen på en pizza med mängder av smält ost.
Grape passar bättre till en GT ( Gin och tonic, inte Grooming Toddlers) så en coke vore bättre ( inte kokain..).

Maskade avsändare är definitivt sjukt från DOJ.
Det håller jag med om.
De har misslyckats fullständigt med redigering och outar offer istället.
Skulle tippa att den här regimen är helnöjda med senaste släppet när konspirationerna flödar och fokus är i huvudsak på allt annat än Trump.
Senast redigerad av develi 2026-02-08 kl. 18:22.
Citera
2026-02-08, 18:55
Medlem
Finns det något kortfattat ngnstans man kan läsa på lite mer ?
Senast redigerad av Miisshemlig 2026-02-08 kl. 19:15.
Citera
2026-02-08, 19:01
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Säga vad man vill om Trump men det är nog hans förtjänst att filerna har släppts. När han sa att nu glömmer vi Epstein så drog det igång opinionen på allvar. Efter det krävde alla att dom skulle släppas.

Nej, läs på om The Epstein Files Transparency Act och Thomas Massie, det är hans förtjänst att filerna släpptes, inte Trumps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in