2025-12-22, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Så Trump gick ev. in i något omklädningsrum för att snacka med deltagarna i en skönhetstävling.

Vad fan har det med Epstein-filerna att göra?

Japp dom blandar ihop allt för att skapa en pedofil profil.

trumfs barn och han cirkulerar när det handlar om någon annan. Och när män badar med kvinnor är dom pedofiler

Att köpa eskorter är människohandel..:

Många män köper sexiga eskorter.

Att dessa är modeller och blandas med barn är sjukt.
Citera
2025-12-22, 00:12
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Så Trump gick ev. in i något omklädningsrum för att snacka med deltagarna i en skönhetstävling.

Vad fan har det med Epstein-filerna att göra?

Det kallas för Trump Derangement Syndrome som många psykiskt sjuka på vänsterkanten har, hela deras tankevärld cirkulerar kring att han var polare med Epstein för 20 år sedan. Försök inte vifta bort att det här handlar om TRUMP nu och inget annat, oavsett hur många av develis äckliga kompisar du kan hitta och hur mycket bevis det finns så är det alltså TRUMP TRUMP TRUMP du ska fokusera på försök inte... eh... SNACKA BORT

Vad sägs om att börja snacka när ni har hittat folk som vittnar till att han ens varit på den där ön, era äckliga fullblodsdårar?

Vet du om att han tagit brudar på fittan till exempel? Eller ja han sa det till sina polare iallafall men du vet om det va, våldtäktsman Knullat sin dotter har han också det har vi bevis på här när han sa att hon var en snygging. Vi tolererar alla äckliga snuskperversioner på vänsterkanten så att knulla sin dotter vore väl ingenting särskilt.

Det är så jävla svårt att få knulla när man är rik och känd. Alla de där öststatshororna han både knullade och gifte sig med under årtionden var det såklart Epstein som fixat till honom. När man är omgiven av världens lägsta slödder på vänsterkanten så måste man hålla på såhär för att det ska gå ihop för en. Vänta och se vem de ska mörda härnäst när volymen på psykosen vrids upp ett snepp till och de börjar hetsa varandra.

N-n-nnnii är med i en sekt! Visste du förresten att 1966 så hade han sex med en tjej som bara var 19 år? Fyfan vilket jävla peddo alltså. Det är du också om du inte hatar honom med hela ditt väsen som oss bara så du vet. Han bara ljuger och du tror på detta så du är fett dum. Jag är smart. Nu måste jag lägga mig för jag ska träffa psykiatern tidigt imorgon som ska skriva under en utredning för ett provjobb jag kanske ska få.

Free Palestine.
Senast redigerad av Maxima95 2025-12-22 kl. 00:35.
Citera
2025-12-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Det kallas för Trump Derangement Syndrome som många psykiskt sjuka på vänsterkanten har, hela deras tankevärld cirkulerar kring att han var polare med Epstein för 20 år sedan. Försök inte vifta bort att det här handlar om TRUMP nu och inget annat, oavsett hur många av develis äckliga kompisar du kan hitta och hur mycket bevis det finns så är det alltså TRUMP TRUMP TRUMP du ska fokusera på försök inte... eh... SNACKA BORT

Vet du om att han tagit brudar på fittan till exempel? Eller ja han sa det till sina polare iallafall men du vet om det va, våldtäktsman Knullat sin dotter har han också det har vi bevis på här när han sa att hon var en snygging. Vi tolererar alla äckliga snuskperversioner på vänsterkanten så att knulla sin dotter vore väl ingenting särskilt.

Det är så jävla svårt att få knulla när man är rik och känd. När man är omgiven av världens lägsta slödder på vänsterkanten så måste man hålla på såhär för att det ska gå ihop för en. Vänta och se vem de ska mörda härnäst när volymen på psykosen vrids upp ett snepp till och de börjar hetsa varandra.
Alla människor, vänster som höger, ”lider” av TDS då det inte finns någon normal människa som älskar en narcissistisk lögnfabrik. Det är de som lider av TSS (Trump Secterian Syndrome) som är de riktigt psyksjuka då man personkultifierar en gammal pervers gubbe.
Citera
2025-12-22, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Har Eva Andersson, hans ex, nån dotter?
När han var dömd sexualbrottsling och fick vara på sitt eget kontor om dagarna så ansökte hon om att ta med barn dit.
Ska ha funnits foto på barn i hans hem och frågan är om han till och med var nån sorts gudfar. Men det är med reservation.. Jag minns iaf att jag tyckte det lät sjukt. Om hon var naiv eller rent dum.

Ja det har Eva. Hon har två döttrar och en son. Celina Dubin är läkare på Mount Sinai och ca 30 år. Yngre dottern Maya är 28 år Epstein verkar ha varit gudfar. Enligt Evas vittnesmål kallade barnen honom Uncle Jeff och såg honom som en familjemedlem.

'När Epstein 2007 var anklagad i Florida för sexuella övergrepp skickade Eva Andersson-Dubin in ett intyg till rätten.
”Jag kunde inte ha önskat en bättre vän eller gudfar till mina barn”, skrev hon.' källa Expressen

I den här artikeln står det att Epstein övervägde att gifta sig med Evas dotter Celina och ge sin förmögenhet till henne...enligt en källa. Men det verkar ha varit av finansiella orsaker.

Source: Jeffrey Epstein Considered Marrying His Ex-Girlfriend's Daughter - Business Insider
https://www.businessinsider.com/jeffrey-epstein-considered-marrying-24-year-old-daughter-of-glenn-dubin

Det ska finnas ett foto där Celina sitter i Epsteins knä i privatplanet'..

Virginia Giuffre hävdade i förhör att Evas man förgrep sig på henne i Palm beach medans Eva och barnen sov i rummet bredvid. Jag antar att Dubin är en av miljardärerna på listan som Massie nämnde. Dubin har dock själv förnekat anklagelserna från Giuffre.
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2025-12-22 kl. 01:04.
Citera
2025-12-22, 00:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Oavsett pengar eller inte så förändrar det inte Trumps sliskighet, att han våldgästat ett omklädningsrum med underåriga, pratat sexualiserande om hans dotter och att en domstol konstaterat att han begått sexövergrepp. Detta skapar en indiciekedja som kraftfullt stärker trovärdigheten kring de som anklagar honom för övergrepp.

Glöm inte att han sa att han brukar ta främmande tjejer på fittan. Han var till och med stolt över det.
Citera
2025-12-22, 00:28
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Oavsett pengar eller inte så förändrar det inte Trumps sliskighet, att han våldgästat ett omklädningsrum med underåriga, pratat sexualiserande om hans dotter och att en domstol konstaterat att han begått sexövergrepp. Detta skapar en indiciekedja som kraftfullt stärker trovärdigheten kring de som anklagar honom för övergrepp.
Precis.
Fattar inte hur man kan va så hjärntvättad så man sitter och låtsas om att Bill Clinton, Michael Jackson, Epstein och Donald Trump inte är creep.
Verkar gå åt en hel del copium för vem fan hade velat va på en fest med dessa creep om man visste vad man vet nu?
Att dessa gubbar sammanstrålade hos Epstein är fan skruvat.
Farmer larmade FBI om Epstein redan 1996!
Hur kan man sitta nu år 2025 och låtsas om att det inte ser konstigt ut?!
Citera
2025-12-22, 00:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Precis.
Fattar inte hur man kan va så hjärntvättad så man sitter och låtsas om att Bill Clinton, Michael Jackson, Epstein och Donald Trump inte är creep.
Verkar gå åt en hel del copium för vem fan hade velat va på en fest med dessa creep om man visste vad man vet nu?
Att dessa gubbar sammanstrålade hos Epstein är fan skruvat.
Farmer larmade FBI om Epstein redan 1996!
Hur kan man sitta nu år 2025 och låtsas om att det inte ser konsrigt ut?!

Epstein var en pedofil, inte bara ett creep.

Bill Clinton är ganska creepy, men det finns inget som tyder på att han är en pedofil. Möjligen att han gillar tjejer som är strax under 18 (15 är lagligt i Sverige).

Michael Jackson och Donald Trump var/är inte creeps.
Citera
2025-12-22, 00:34
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:

Bill Clinton är ganska creepy, men det finns inget som tyder på att han är en pedofil. Möjligen att han gillar tjejer som är strax under 18 (15 är lagligt i Sverige).

Hur vet du det?
Har du en 24/7 övervakningskamera på Donald Trump?
Citera
2025-12-22, 00:36
Medlem
Jag har inte orkat läsa på om den här Epstein-figuren, men hur dålig var han egentligen? Är han en äkta pedofil i den meningen att han knullat icke könsmogna flickor? Har han våldtagit kvinnor?
Citera
2025-12-22, 00:38
Medlem
Citat:

Vilken ålder som gäller i Sverige är ju ointressant då Bill bor och verkar i USA!
Citera
2025-12-22, 00:39
Medlem
develis avatar
Citat:
Det är normalt att titta på snygga, vuxna kvinnor.
Det är det säkert.

Det är dock inte normalt att glo på sin egen dotter och det är inte normalt att gå in och glo på nakna tonåringar i omklädningsrum.
Citat:
Epstein-filerna handlar om något helt annat - övergrepp på barn.
Well.. Let's find out.
Om nu bara Trump och lojalistministeriet vore mer samarbetsvilliga.
Citera
2025-12-22, 01:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Ja det har Eva. Hon har två döttrar och en son. Celina Dubin är läkare på Mount Sinai och ca 30 år. Yngre dottern Maya är 28 år Epstein verkar ha varit gudfar. Enligt Evas vittnesmål kallade barnen honom Uncle Jeff och såg honom som en familjemedlem.

'När Epstein 2007 var anklagad i Florida för sexuella övergrepp skickade Eva Andersson-Dubin in ett intyg till rätten.
”Jag kunde inte ha önskat en bättre vän eller gudfar till mina barn”, skrev hon.' källa Expressen

I den här artikeln står det att Epstein övervägde att gifta sig med Evas dotter Celina och ge sin förmögenhet till henne...enligt en källa. Men det verkar ha varit av finansiella orsaker.

Source: Jeffrey Epstein Considered Marrying His Ex-Girlfriend's Daughter - Business Insider
https://www.businessinsider.com/jeffrey-epstein-considered-marrying-24-year-old-daughter-of-glenn-dubin

Det ska finnas ett foto där Celina sitter i Epsteins knä i privatplanet.-
Tack.
Nu hittade jag äntligen det som jag läst nån gång om nån ansökan.
I Browns bok Perversion of Justice:

Eva "issued a public statement after Epstein’s arrest, saying they were shocked by the sex trafficking allegations against Epstein.
The couple called Epstein’s conduct “vile and unspeakable,” adding that had they known, they would have never allowed their children in his
presence."

"When Epstein was still on community control in 2009, the Dubins were invited to Epstein’s Palm Beach mansion for Thanksgiving.

Eva sent a letter to Epstein’s probation officer to obtain permission to allow her children to attend, since Epstein, as a convicted sex offender, was not allowed to be around children.
“I am 100 percent comfortable with Jeffrey Epstein around my children,”Eva wrote.
All three of her kids were minors at the time, documents show."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in