Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Så Trump gick ev. in i något omklädningsrum för att snacka med deltagarna i en skönhetstävling.
Vad fan har det med Epstein-filerna att göra?
Det kallas för Trump Derangement Syndrome som många psykiskt sjuka på vänsterkanten har, hela deras tankevärld cirkulerar kring att han var polare med Epstein för 20 år sedan. Försök inte vifta bort att det här handlar om TRUMP nu och inget annat, oavsett hur många av develis äckliga kompisar du kan hitta och hur mycket bevis det finns så är det alltså TRUMP TRUMP TRUMP du ska fokusera på försök inte... eh... SNACKA BORT
Vad sägs om att börja snacka när ni har hittat folk som vittnar till att han ens varit på den där ön, era äckliga fullblodsdårar?
Vet du om att han tagit brudar på fittan till exempel? Eller ja han sa det till sina polare iallafall men du vet om det va, våldtäktsman

Knullat sin dotter har han också det har vi bevis på här när han sa att hon var en snygging. Vi tolererar alla äckliga snuskperversioner på vänsterkanten så att knulla sin dotter vore väl ingenting särskilt.
Det är så jävla svårt att få knulla när man är rik och känd. Alla de där öststatshororna han både knullade och gifte sig med under årtionden var det såklart Epstein som fixat till honom. När man är omgiven av världens lägsta slödder på vänsterkanten så måste man hålla på såhär för att det ska gå ihop för en. Vänta och se vem de ska mörda härnäst när volymen på psykosen vrids upp ett snepp till och de börjar hetsa varandra.
N-n-nnnii är med i en sekt! Visste du förresten att 1966 så hade han sex med en tjej som bara var 19 år? Fyfan vilket jävla peddo alltså. Det är du också om du inte hatar honom med hela ditt väsen som oss bara så du vet. Han bara ljuger och du tror på detta så du är fett dum. Jag är smart. Nu måste jag lägga mig för jag ska träffa psykiatern tidigt imorgon som ska skriva under en utredning för ett provjobb jag kanske ska få.
Free Palestine.