Citat:
Det vi vet är att han var vän med epstein, det finns sedan innan vittnen och bilder samt trumps egna ord.
Vi vet att Trump ägnade mer än sex månader åt att försöka hindra frisläppandet av dokumenten. Det var först när han blev tvingad som han gick med på det.
Vi vet att inte allt är släppt och det som är släppt är kraftigt censurerat, även om han inte hade gjort något olagligt så borde han dykt upp på foton då de bevisligen umgicks.
Finns det bilder på när Clinton gör något olagligt menar du?
Jag försvarar inte Clinton eller Andrew men de bör utredas på samma sätt som Trump bör.
Hade de sex med minderåriga och offer för sex trafficking så förtjänar de att hängas ut och om möjligt straffas.
Sexbrottslingar förtjänar straff oavsett politisk färg, du tycks försvara allt Trump gör oavsett vad.
Vi vet att Trump ägnade mer än sex månader åt att försöka hindra frisläppandet av dokumenten. Det var först när han blev tvingad som han gick med på det.
Vi vet att inte allt är släppt och det som är släppt är kraftigt censurerat, även om han inte hade gjort något olagligt så borde han dykt upp på foton då de bevisligen umgicks.
Finns det bilder på när Clinton gör något olagligt menar du?
Jag försvarar inte Clinton eller Andrew men de bör utredas på samma sätt som Trump bör.
Hade de sex med minderåriga och offer för sex trafficking så förtjänar de att hängas ut och om möjligt straffas.
Sexbrottslingar förtjänar straff oavsett politisk färg, du tycks försvara allt Trump gör oavsett vad.
Ja han kände Epsteins och var på samma fester. Ingen som förnekat. Men så var många. Betyder inte ett skit.
Han släppte ju den iaf. Gick till val på det och beslutade det själv. Det var 100 000 + sidor att släppa. Jag vet inte hur det fungerar men det har garanterat sina förklaringar att det tog tid. Det är liksom en av världens största och mest könsliga utredningar i världshistorien. Varför släppte inte Biden den innan?
Relativiserandet av Clinton är häpnadsväckande. Ni har vänt på en femkrona. Han var på sexön, nämns frekvent i utredningen och är med på bild med sexoffer. Ingen har påstått att det är migranter bevis för någonting, men tror du han var där för att tvätta sig?
Sanningen svider…
Clinton syns faktiskt i Epstein-filerna! Men Trump syns inte i Epstein-filerna!