Citat:
Ursprungligen postat av
Batuta
Tror inte att bilden har något att göra med Wulffs tidigare påstående om en flickvän som de delade tidigt 90-tal. Möjligt att det stämmer, men rent allmänt bör man vara skeptisk till Wulffs uppgifter, som inte finns bekräftade på annat håll.
Han vet nog mer än han ger sken av, via 100 timmar inspelat material... Förläggare backar dock. De är väl livrädda att åka på stämning.
Jag är dock mer intresserad av de foton han nämnt att Epstein stoltserade med ang sin mångåriga vän.
Att Trump hade topless brudar i knät tar jag för högst troligt med tanke på hans gubbsjuka beteende på 90-talet.
Att Trump vill mörklägga nåt mindre bekvämt är jag övertygad om, som han beter sig..
Frågan är vad.
Med det inte sagt att han är peddo, han har dock tystat ner kvinnor via NDA tidigare.
Han pippade både porrskådis och playboy playmate samma helg.
Melania var väl hemma och ammade Barron 4 månader.
Epsteins pool nämns i några andra sammanhang.
◾Roger Stone, Trumps politiska fixare, återger Trumps ord i sin bok från 2016:
" Trump once visited Epstein’s Palm Beach home, the future president looked at the girls hanging around the pool and said,
“The swimming pool was filled with beautiful young girls. ‘How nice,’ I thought.
‘He let the neighborhood kids use his pool.’
Levine, Barry (2020).The Spider. Inside the Criminal Web of Jeffrey Epstein and Ghislaine Maxwell
◾Sommaren 2000 arbetade som sagt Virginia Geuffre för Trump på Mar-a-lago när hon groomades av Ghislaine.
Virginia
"told journalist Sharon Churcher that
she recalled Donald Trump visiting Epstein’s Palm Beach mansion one day during this period when several girls were lounging by the pool."
Levine, Barry (2020).The Spider. Inside the Criminal Web of Jeffrey Epstein and Ghislaine Maxwell