Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr

Vad är fastställt, har Trump gjort teckningar tidigare eller inte? Jag lutar åt att Trump tecknat tidigare och att han därmed senast igår levererade ytterligare en lögn.

Ja, han ljuger som vanligt.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-40760000.amp
Citera
2025-07-19, 10:58
Medlem
Kan man se den påstodda teckningen nånstans? Den på en naken kvinna med Trumps namn skrivet i könshåret? Den som Wall Street Journal publicerade? Har letat.
Citera
2025-07-19, 11:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ja, vad ska man säga.... stackars amerikaner, de borde förståt detta, nu förlorar de fyra viktiga år som borde gått till att bygga landet men istället kommer allt handla om Trumps handel och vandel, sexaffärer och eventuella (nästan bevisade) samröre med sexförbrytare. Man tyckte Clinton-Lewinsky affären var illa men om vi adderar en tiopotens till det har vi ungefär status nu.

Vad är fastställt, har Trump gjort teckningar tidigare eller inte? Jag lutar åt att Trump tecknat tidigare och att han därmed senast igår levererade ytterligare en lögn.
Den är också intressant och för inget olagligt fanns i den affären.
Och det som det var impreachment för, det var ju inte affären, utan själva lögnen att Clinton sade han aldrig haft sex med henne och som vart enda jävel på jorden skulle ljuga om.

Det med fastställt var inte riktat till mig eller?
Men om teckningen så ska jag säga nummer ett, skulle inte förvåna mig ett jävla skit om donalds gjorde detta och för det är vad donalds håller på med.(Inte teckningar bara om någon inbillar sig det, utan omfattande sexuell olämplighet.)

Jag har faktiskt tanken att detta är en stämning som kommer läggas ned.
Säger inte att det kommer bli så, men de har detaljerna för det är en möjlighet.
Ett är att de kommer analysera teckningen och texten(För det var en text också väl?).
Och om det är en text så går ju den jämföra med donalds sätt och skriva, och om det är nu så att donalds vet om hen skrivit texten.
Ja, då vore ju det rätt idiotiskt att gå vidare med stämningen, och det är här jag misstänker det är en möjlighet vi hamnar.
Och om det sker, så är det spiken i kistan för donalds och att det i detta läget inte längre råder den allra minsta tvivel om att donalds har varit pedofilisk alternativt minderåriga och sex.

Och att donalds ljuger, ja, det vet vi sker många många många ggr varje dag och speciellt när hen gjort bort sig.
Citera
2025-07-19, 11:02
Medlem
Eftersom ingen är dömd för sexuella kontakter med minderåriga flickor, förutom Epstein själv och hans ex-flickvän Maxwell, så kan man undra vad "allmänheten" hade tänkt dom ska göra med en eventuell förteckning över vilka som Epstein själv 'beredde tjänster' till? (vad 'tjänsterna' innebar i praktiken, kan ju vara vad som helst).

Allmänheten tror uppenbart att bara för att någon finns med i någon slags förteckning över nåt okänt, så är den personen en pedofil, och sen går allmänhetens uppbådet med facklor och högafflar genom städerna sen. Skyldig eller oskyldig, who cares? The deep state ska dö!!
Snacka om hur många oskyldiga som kommer få sätta livet till, i dom BLM-liknande kravallerna som kommer uppstå.

Epstein själv, genom hela sitt liv, var en ytterst för-planerande och väldigt intelligent/slug person, som även var väl bekant med avancerat bluffmakeri i dom former som spion-organisationer ägnar sig åt. Det vore så typiskt för "pöbeln" att tro, att nånstans så ska den karl ha sparat en exakt förteckning över vilka 'tjänster' han tillhandhöll för vilken societetsperson, genom alla år. Något som vore det mest osmarta en person nånsin kunnat göra.

Skulle man göra det, och en åklagare får tag i den (via husrannsakan, bankfack eller annat) så skulle Epstein i princip bli tvungen att ta livet av sig, eftersom hans liv var slut då i vilket fall. Hela hans liv bestod i princip att vara en tillförlitlig facilitator åt folk med pengar och status. Bröt man det förtroendet, och smittade ner kändisar och politiker med smutsiga åtal, då är man körd i alla avseenden i vilket fall. Nästan så man inte kommer leva länge till, för "hoppsan" hans hus brann ner, med Epstein själv i det, lägligt nog.

Epstein själv skulle veta detta, att någon form av dokumentering skulle ha varit nukleärt sprängstoff mot såväl andra som honom själv. Det finns inte ens något praktiskt behov av att föra en sån lista för Epstein själv.

"Epstein-listan" som konservativa delen av allmänheten gormar om, den finns självklart inte. "Epstein-listan" är bara ett ord, som betyder "en förteckning över samtliga kunder som Epstein försåg med unga flickor". Som om någon halv-intelligent person aldrig nånsin ens haft behov av att göra, eller varit dum nog att göra.

Epsteins sociala utflykter och missbruk av kvinnor - unga som gamla - kan spåras hela vägen tillbaka till åtminstone mitten av 1970-talet. Vore ungefär som han skulle varit nån slags kamrer eller revisor, som dokumenterade alla former av soliciteringar och aktörer i nåt MS Excel-ark som ständigt växte med årtiondena. Blotta tanken är så jävla korkad i sig.

Allmänheten har ingen aning om dumheten i vad dom begär, och ännu mindre dumheterna i vad dom själva kommer göra ifall dom skulle få tag i någon tilltänkt "komplett lista".

Om Trump varit smart, så skulle det bara bara tidsfråga innan han anlitade t.ex. Putins FSB till att framställa nån sån lista, med en noggrann skicklighet så att den knappt går att avvisa som fejk. Och Trump själv är då givetvis mästerdetektiven som kommer lämna in den listan till Justitiedepartementet, och 'bli hjälte' för folket.

Han skulle ha nyttjat allmänna opinionen till sin fördel om han varit taktiskt smart. Men nä, istället säger han nu offentligt, att hans röstar-bas är dumma veklingar och vänster-agenter, som gått på "Epstein-bluffen" och han vill inte ha deras röster mera".
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-19 kl. 11:51.
Citera
2025-07-19, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Den är också intressant och för inget olagligt fanns i den affären.
Och det som det var impreachment för, det var ju inte affären, utan själva lögnen att Clinton sade han aldrig haft sex med henne och som vart enda jävel på jorden skulle ljuga om.

Det med fastställt var inte riktat till mig eller?
Men om teckningen så ska jag säga nummer ett, skulle inte förvåna mig ett jävla skit om donalds gjorde detta och för det är vad donalds håller på med.(Inte teckningar bara om någon inbillar sig det, utan omfattande sexuell olämplighet.)

Jag har faktiskt tanken att detta är en stämning som kommer läggas ned.
Säger inte att det kommer bli så, men de har detaljerna för det är en möjlighet.
Ett är att de kommer analysera teckningen och texten(För det var en text också väl?).
Och om det är en text så går ju den jämföra med donalds sätt och skriva, och om det är nu så att donalds vet om hen skrivit texten.
Ja, då vore ju det rätt idiotiskt att gå vidare med stämningen, och det är här jag misstänker det är en möjlighet vi hamnar.
Och om det sker, så är det spiken i kistan för donalds och att det i detta läget inte längre råder den allra minsta tvivel om att donalds har varit pedofilisk alternativt minderåriga och sex.

Och att donalds ljuger, ja, det vet vi sker många många många ggr varje dag och speciellt när hen gjort bort sig.

Att han redan nu börjar trassla in sig i lögner och kasta iväg stämningar (100 miljarder kr....!!??) visar att detta känsligt för honom. Han har byggt hela sin karriär och rörelse till att bekämpa sådana som Epstien och nu visar det sig att de var vänner och utbytte förtroendet, det var väl knappast detta som sas i valrörelsen.

Roligt att se hur svenska wannabe-Maga slår knut på sig själv för att förringa Trumps konstanta lögner, de hardcore MAGA i USA som nu bränner sina kepsar har i alla fall någon hederlighet i kroppen, de trodde ju ärligt på Trump när han sa att han skulle bekämpa pedofiler.
Citera
2025-07-19, 11:30
Medlem
D4Cs avatar
Tycker det är självfallet att Trump skrivit/ritat det här. Precis hans stil och tidningarna VET nu att Trump stämmer dem om han kan. Så dem måste varit 100% säkra på att det är riktigt och att dem kan bevisa det.
Citera
2025-07-19, 11:43
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PGGyllenstake
Ja, han ljuger som vanligt.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-40760000.amp
Hehe med tanke på hur förgiftat ärendet är så ser jag direkt att den teckningen är fem eregerade snoppar varav tre omskurna, vilket symboliserar att de var fem gubbar som tog en 14-åring och det är helt säkert Trust me bro.
Senast redigerad av Paris24 2025-07-19 kl. 11:53.
Citera
2025-07-19, 11:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Att han redan nu börjar trassla in sig i lögner och kasta iväg stämningar (100 miljarder kr....!!??) visar att detta känsligt för honom. Han har byggt hela sin karriär och rörelse till att bekämpa sådana som Epstien och nu visar det sig att de var vänner och utbytte förtroendet, det var väl knappast detta som sas i valrörelsen.

Roligt att se hur svenska wannabe-Maga slår knut på sig själv för att förringa Trumps konstanta lögner, de hardcore MAGA i USA som nu bränner sina kepsar har i alla fall någon hederlighet i kroppen, de trodde ju ärligt på Trump när han sa att han skulle bekämpa pedofiler.
Det är en intressant sak varför så mycket pedofiler samlas i just R som parti, säger inte allena om någon inbillar sig detta, dock betydande övervikt.
Och jag tex alltid sett när de ropar att Joe är pedofil och att detta bara är en projicering.

Och det man ser och som jag tror sker också, det är att donalds fansen kommer inta ställningen att lite pedofili är ingen fara med och att all obekväm fakta inte existerar.(För det är så dom alltid gör när donalds gjort bort sig igen.)

Och nu när jag tänker på det igen, så inser jag att donalds skapat denna situation helt själv(Och då pratar jag inte om dessa eventuella handlingar.) och hade aldrig behövts uppstå ens.
Men samma sekund hen sade att jag så gärna publicerar listan, bondi sitter med listan framför sig och hos ser alla dessa namn och som är många och förvånande.
Och mystiskt nog sen finns inte listan när den ska publiceras, och det berättar att de ljuger och misstänker att listan finns och att donalds är med på den.
Och resten av kräken på den bör få följder också.

Men stora misstaget var att ens prata om Epstein för donalds, för hade hen bara inte pratat om Epstein, så misstänker jag det hade praktiskt taget redan vart ur världen och glömt.

Det var en namnteckning av donalds som "könshår"?
Om så, så låter det som donalds kan ha tur och klara sig från en sådan analys och pga namnteckningen är skriven under begränsningar och inte har samma gång som annars.
Men de borde också testa efter DNA, för det är verkligen en spik som skulle fastna svårt om donalds hade DNA på denna.

Får nog dock säga jag tror aldrig donalds kommer ta ansvar för detta nu när hen har byxorna nere.
Och tror de kommer ta inställningen att bara vänta och vänta och tills folk tröttnar påpeka felen.(För det är ofta man ser den taktiken, och säga nja, säger inte upp mig nu, utan senare(och liknande varianter där en person låter tiden gå så folk tröttnar.)

Och att den politiska konsekvensen skulle bli impeachment, känns för mig avlägsen och pga det är trots allt en sekt.
Citera
2025-07-19, 12:09
Medlem
Grontarskonts avatar
Att don TACO är en pedofil är väl nästan 100 % klart!

Att han blir så arg är ju bara för att han blir påkommen men piller fast i syltburken!
Citera
2025-07-19, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, det är ni demokratvurmare som inte anser att Bidens handhavande av dokumenten inte är relevant - varför är det så, månne? Varför avslöjade inte denna administration vad som fanns att avtäcka? Det är självklart topic det också! Vi har heller inte fått ta del av ALLA dokument så vad de innehåller vet vi ännu inte...
Har redan sagt vilka anledningar som finns till detta. Epstein greps och kulminerade under Trumps post. Han hade alla möjligheter att städa undan information som var negativ för honom själv. Oavsett vilket så är Bidens agerande passé. Det är det som händer just nu och Trumps ovilja till offentliggörande och bisarra beteenden som betyder något. Jag tror själv att det finns inflytelserika mön på både sidor om det politiska spektrat inblandad i detta. Trumpkulten har å andra sidan fått för sig att det endast är demokrater, vilket blir en rejäl hjärngymnastik för dem just nu.
Senast redigerad av pf10 2025-07-19 kl. 12:31.
Citera
2025-07-19, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Kan man se den påstodda teckningen nånstans? Den på en naken kvinna med Trumps namn skrivet i könshåret? Den som Wall Street Journal publicerade? Har letat.
Den har inte publicerats i sin helhet. Vance har begärt att de ska lämna ut den, vilket jag verkligen hoppas att de gör. Det är samtidigt ganska talande att det inte är Trump själv som kommer med denna begäran. Sannolikt då han helst sett brevet eldas upp.
Citera
2025-07-19, 12:19
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Har redan sagt vilka anledningar som finns till detta. Epstein greps och kulminerade under Trumps post. Han hade alla möjligheter att städa undan information som var negativ för honom själv. Oavsett vilket så är Bidens agerande passé. Det är det som händer just nu och Trumps ovilja till offentliggörande och bisarra beteenden som betyder något. Jag tror själv att det finns inflytelserika mön på både sidor om det politiska spektrat inblandad i detta. Trumpkulten har å andra sidan fått för sig att det endast är demokrater, vilket blir en rejäl hjärngymnastik för det just nu.

Nej, jag skiter i vilket, men det verkar enkom vara demokrater som anser att det inte är intressant vad Biden höll på med när denne hade tillgång till samma material - undrar fortfarande varför...? ALL bevisning, ocensurerad, skall självklart fram - allt annat är en mörkläggning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in