• 2
  • 3
2025-03-03, 00:34
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
Lugna ner dig nu fr fan. Tnk p hjrtat! Lt folk gra vad dom vill, finns vl ingen anledning att brusa upp som en treo ver det hr?

Jag r ju inte arg sger jag ju! r det fr att jag avslutar med utropstecken? r det det?! Man mste ju kunna skriva ett "!" ibland utan att vara genuint upprrd? Jag kan ju inte sitta och gra emojis efter varje mening bara fr att betona tonlget.

Aja, frutom rvarpriserna s var det bra drag i det d? Hade du kunnat gtt ner till Ica utan jackan och tillbaka fr att du knde dig varm? Hur bng var du p en skala?
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-03-03 kl. 00:43.
Citera
2025-03-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
terkom grna med vad du tyckte om produkten!
Den var helt sjuk. Tog en lapp och vnta i 1-2 timmar sen kicka den o satan vad skickad jag blev. Efter ish 5 timmar s rkte jag en gs ocks och de var nnu sjukare. Hamnade i ett dataspel typ men allting laggade som jag hade 999 ping typ. Var me massa polare d ocks och frstod inte ett ord av vad de sa och jag sjlv kunde knappt prata. Hade lika mycket iq som en 1 ring.
Citera
2025-03-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Den var helt sjuk. Tog en lapp och vnta i 1-2 timmar sen kicka den o satan vad skickad jag blev. Efter ish 5 timmar s rkte jag en gs ocks och de var nnu sjukare. Hamnade i ett dataspel typ men allting laggade som jag hade 999 ping typ. Var me massa polare d ocks och frstod inte ett ord av vad de sa och jag sjlv kunde knappt prata. Hade lika mycket iq som en 1 ring.

vikt/erfarenhet? eller annan info s man frstr hur mycket man br dosera. 1 lapp lter ganska tungt frn din beskrivning
Citera
2025-03-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawestan
vikt/erfarenhet? eller annan info s man frstr hur mycket man br dosera. 1 lapp lter ganska tungt frn din beskrivning
Vger ish 73 kg r 180 cm o r 18 r.
Frsta gngen jag tog ngot psykadeliskt om inte ectazy rknas. Sen har jag hllt p o tagit allt mjligt i ca 3-4 rs tid och detta var de sjukaste av allt.
Citera
2025-03-05, 08:10
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Vger ish 73 kg r 180 cm o r 18 r.
Frsta gngen jag tog ngot psykadeliskt om inte ectazy rknas. Sen har jag hllt p o tagit allt mjligt i ca 3-4 rs tid och detta var de sjukaste av allt.

Okej s det var ass frsta gngen.
Citera
2025-05-18, 20:03
Medlem
Sg att dom kr med 10-OH-hhc nu istllet, ngon som testat det kontra THC-B? Funderar p att testa
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in