2025-02-26, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Har precis bestllt x-lsd, ska vara 1s-lsd.

terkom grna med vad du tyckte om produkten!
Citera
2025-02-27, 16:06
Medlem
Den r att rekommendera, vntar ivrigt p att det ska komma in mer Lean ocks
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Har precis bestllt x-lsd, ska vara 1s-lsd.
Citera
2025-02-28, 02:29
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvinetStar
Den r att rekommendera, vntar ivrigt p att det ska komma in mer Lean ocks

Vilket jvla trams! Mste allting kosta x3 ggr pengarna bara fr attt det r lagligt? Hutlsa priser. Jag borde rimligtvis vara den primra kunden till dessa varor men pga priset kommer jag aldrig ens testa dom. Jag r 50 r och har aldrig tagit en tripp fr trehundra spnn och kommer aldrig grat. S viktigt att det r lagligt r det inte fr mig.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-02-28 kl. 02:56.
Citera
2025-02-28, 12:53
Medlem
Tanken att svenska kronan knappt r vrd hlften tillskillnad frn nr du va 20-25 har aldrig sltt dig eller?

Och sen r det klart att allt som r lagligt blir dyrare d lnga armen av lagen plockar 50% av pengarna som fretagare fr in. Dont hate the player hate the game broder 🙁

Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Vilket jvla trams! Mste allting kosta x3 ggr pengarna bara fr attt det r lagligt? Hutlsa priser. Jag borde rimligtvis vara den primra kunden till dessa varor men pga priset kommer jag aldrig ens testa dom. Jag r 50 r och har aldrig tagit en tripp fr trehundra spnn och kommer aldrig grat. S viktigt att det r lagligt r det inte fr mig.
Citera
2025-02-28, 19:22
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Tanken att svenska kronan knappt r vrd hlften tillskillnad frn nr du va 20-25 har aldrig sltt dig eller?

Och sen r det klart att allt som r lagligt blir dyrare d lnga armen av lagen plockar 50% av pengarna som fretagare fr in. Dont hate the player hate the game broder 🙁

Betalar du trehundra spnn fr en tripp har du blivit blst. Sedan kan du frska rttfrdiga knarkarbeteende, betala vad som helst fr en fix.
Citera
2025-03-01, 23:58
Medlem
Med det tankesttet blir du blst varje gng du tankar din bil, varje gng du handlar p ica, varje gng du kper en l p krogen

du r 50 r vnnen dags att slppa lite p trycket och njuta av livet istllet
Citat:
Betalar du trehundra spnn fr en tripp har du blivit blst. Sedan kan du frska rttfrdiga knarkarbeteende, betala vad som helst fr en fix.
Citera
2025-03-02, 00:10
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
Med det tankesttet blir du blst varje gng du tankar din bil, varje gng du handlar p ica, varje gng du kper en l p krogen

du r 50 r vnnen dags att slppa lite p trycket och njuta av livet istllet

Njuta av livet? Jag brukar kpa ett growkit cubensis nr jag vill trippa. Dom brukar ge ngra skrdar och r lagliga att bestlla eftersom det r sporer. Dom r billigare n era lagliga trippar ni kper. Hellre en hel growbox n 2 falska lappar.
Citera
2025-03-02, 12:13
Medlem
Applder, vad duktig du r! Men varfr r du s arg?
Citat:
Njuta av livet? Jag brukar kpa ett growkit cubensis nr jag vill trippa. Dom brukar ge ngra skrdar och r lagliga att bestlla eftersom det r sporer. Dom r billigare n era lagliga trippar ni kper. Hellre en hel growbox n 2 falska lappar.
Citera
2025-03-02, 14:50
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverHassling
Applder, vad duktig du r! Men varfr r du s arg?

r jag arg nu ocks?
Citera
2025-03-02, 17:25
Medlem
Du lter faktiskt vldigt bitter. Sjlvreflekterande r nyttigt ven fr den som r strst bst och vackrast
Citat:
r jag arg nu ocks?
Citera
2025-03-02, 20:30
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Du lter faktiskt vldigt bitter. Sjlvreflekterande r nyttigt ven fr den som r strst bst och vackrast

Njaaa, mjligtvis den frsta posten jag skrev. Fr tre dar sedan. Tycker det alltid mste finnas en mjlighet att kpa ett strre parti fr ett bttre pris. Jag tar hga doser nr jag trippar och tv lappar r i princip mindre n jag tar normalt nr jag petar riktig syra.

Frstr du varfr jag blev irriterad? Bara fr att ngon fjortis-frsking blir bng p 1 sger ju absolut ingenting fr mig! Jag vill kunna kpa 10st fr tv lax. Det r dubbla gatupriset och man slipper riskera en snetripp pga priset.
Citera
2025-03-02, 22:17
Medlem
Lugna ner dig nu fr fan. Tnk p hjrtat! Lt folk gra vad dom vill, finns vl ingen anledning att brusa upp som en treo ver det hr?

Citat:
Njaaa, mjligtvis den frsta posten jag skrev. Fr tre dar sedan. Tycker det alltid mste finnas en mjlighet att kpa ett strre parti fr ett bttre pris. Jag tar hga doser nr jag trippar och tv lappar r i princip mindre n jag tar normalt nr jag petar riktig syra.

Frstr du varfr jag blev irriterad? Bara fr att ngon fjortis-frsking blir bng p 1 sger ju absolut ingenting fr mig! Jag vill kunna kpa 10st fr tv lax. Det r dubbla gatupriset och man slipper riskera en snetripp pga priset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in