• 1
  • 2
2025-02-13, 18:17
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Har du en Google Pixel? Jag har det.
Undrar om du kan tipsa om bra tillbehör du har till din.
Jag har en 7a. Alltså inte den nyaste, men min är typ oanvänd så ny för mig.
Citera
2025-02-13, 18:21
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Har du en Google Pixel? Jag har det.
Undrar om du kan tipsa om bra tillbehör du har till din.
Jag har en 7a. Alltså inte den nyaste, men min är typ oanvänd så ny för mig.

Funderar på att skaffa en när det är dags att pensionera min nuvarande android, är den lätthanterlig?
Citera
2025-02-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Funderar på att skaffa en när det är dags att pensionera min nuvarande android, är den lätthanterlig?

Jag tycker den är bra så köpte en 7a när den var fett nedsatt. Ett riktigt kap.
Alltså generellt har ju pixel-telefonerna fått mycket bra recensioner bland androidlurar.
Jag gillar min. Den är snabb och har många bra funktioner. Tror det kanske är 8an som har mer AI-funktioner om man vill ha det.
Jag hade en sony innan så tycker kanske pixeln är liiiiiite stor, men å andra sidan så är många lurar stora idag. typ de flesta. Äppellurarna är t. ex enorma high end modellerna.
Bäst med min tror jag är att den är så pigg. Snabb. Bra skärm också.
Citera
2025-02-13, 23:07
Medlem
Efter att ha använt Samsung i många år (ej de senaste/dyraste) ville jag testa Google Pixel och bestämde mig för modell 7A då den hade ett riktigt bra pris. Blev en 8A då DEN fick ett jättebra pris. Mycket nöjd med mobilen!! Bank Id, swish o appar funkar som vanligt.
Citera
2025-02-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormelormen
Efter att ha använt Samsung i många år (ej de senaste/dyraste) ville jag testa Google Pixel och bestämde mig för modell 7A då den hade ett riktigt bra pris. Blev en 8A då DEN fick ett jättebra pris. Mycket nöjd med mobilen!! Bank Id, swish o appar funkar som vanligt.

Vad tycker du är bäst med din pixel? Är själv rätt ny med den.

Det här kanske skulle kunna vara en "Alla vi som är pixel-användare-tråd" förutom att snacka tillbehör såsom skal etc.
Citera
2025-02-13, 23:24
Medlem
Amazon-mannens avatar
Jag har en. Det är en vanlig jävla mobil, det enda som stör är "bandet" kring kameralinsen som sticker ut 2-3 millimeter och fastnar i allt jävla skit i fickorna.
Citera
2025-02-13, 23:24
Medlem
Kör med min Samsung A 32 hemma för vissa saker och för allt annat Pixel för att den är lite mindre samt att kameran är så mkt bättre.
Gillade Samsung S modellerna men de blev så dyra.
Citera
2025-02-13, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormelormen
Kör med min Samsung A 32 hemma för vissa saker och för allt annat Pixel för att den är lite mindre samt att kameran är så mkt bättre.
Gillade Samsung S modellerna men de blev så dyra.

Just det. Kameran är bra.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2025-02-13 kl. 23:34.
Citera
2025-02-14, 09:11
Medlem
Har en 6 och en 7a, funderar på att uppgradera när 9a släpps om nån månad eller 2.
Citera
2025-02-14, 09:43
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
BankID, swish och bankappar då?

Inga problem, Revolut funkar dock inte.
Citera
2025-02-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Inga problem, Revolut funkar dock inte.

Men vad är den stora fördelen. Visst, google vet säkert allt om mig, men so what, det gör de om typ alla och vad skall de göra med det egentligen?
Citera
2025-02-14, 18:24
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Men vad är den stora fördelen. Visst, google vet säkert allt om mig, men so what, det gör de om typ alla och vad skall de göra med det egentligen?

Beror på, sysslar du med suspekt verksamhet så polisen vill kolla din telefon är det ju jättebra att köra GrapheneOS då ger du dem bara din andra kod så blåser det ren hela telefonen innan snuten ens hinner regera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in