2002-06-10, 00:09
Medlem
Hej!
Jag undrar lite över Omnadren. Vad är det? Vad kostar det? Och finns det något särskilt att tänka på när man använder det?

Att man skall skippa alkoholen är ju en självklarhet men är det något annat?
Citera
2002-06-10, 12:48
Medlem
Güssows avatar
Omnar

Omnadren är en blandning av 4 st testosteron (2 snabbverkande och 2 långtidsverkande), det är ungefär samma som sustanon fast lite starkare och du drar på dig lite mer vätska.
Pris är ca 100kr med verktyg till...
Citera
2002-06-10, 19:58
Medlem
Gussow: Sluta prata i nattmössan!!!...

Omnadren och Sustanon är EXAKT samma blandning.

För något år sedan var det en av estrarna som skillde dem åt och det var Testosteron Propionat som i Omnadrenet istället var Testosteron Hexionat.

Omandren = Sustanon = 'Testo'

Testosteron ger dig volym och styrka. Har du lätt för att få knas med acne bör du nog tänka på att vara riktigt noggrann med hygienen under kuren.

I Omandren finns det en ester som heter Propionat och den gör ganska ont att injicera, varför du säkert kommer känna lite smärta första gången du injicerat det. Ingen fara, känns bara som ett blåmärke. Don't worry.

Du bör dela veckodosen på två injiceringar per vecka för att få så jämna testovärden som möjligt. Tre gånger är inte fel, allt över det är lite overkill.

Det finns MILJONER med råd jag kan ge dig när du kurar.

Drick vatten.
Ät ordentligt.
Drick ingen alkohol.
Träna inte FÖR mycket, det är lätt att överträna.
Ät mer.
Ät lite till.
Tänk på vad du äter.

Mitt bästa råd dock.

LÄR DIG MYCKET MER ....

Läs allt du kommer över om steroider INNAN du börjar,, bättre vara klok innan än efter.

Lycka till.
Citera
2002-06-11, 18:36
Medlem
Jag tackar för svaret. Att det är långtidsverkande innebär det att man skall låta bli alkoholen flera veckor efter kuren också?

Det är lite svårt att förklara för folk varför man hux flux har slutat att ta en öl eller två, speciellt nu när det är sommar.

Hur gör man för att behålla viktökningen så mycket som möjligt?
Citera
2002-06-14, 10:46
Medlem
Ja just, 3 veckor efter kuren har du fortfarande roider kvar i kroppen.

Jag är inte allt för finkänslig av mig, under senaste kuren 500 mg testo, 300 mg deca samt ryssar, tog jag mig en öl eller två då och då. Visserligen hände det sällan, 4-5 ggr på 10 veckor, och vid bara ett tillfälle kännde jag mig något påverkad.

Teoretiskt sett är det bättre att inte dricka alls överhuvudtaget, däremot är jag en sådan person att jag gärna vill vara glad och lycklig. Om då att ta några öl med grabbarna en kväll gör mig glad och lycklig så gör jag det. Det gäller att inte tappa fokus bara, FYLLA rekommenderar jag inte alls under några omständigheter.

För att behålla gains ska du äta Clomid 3 veckor efter sista sticket omna. Dosering är lite beroende på hur mkt du tar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in