Citat:
Ursprungligen postat av
putteH_
Förmodligen för att man inte ska gå in i en vägg och det blir stopp. Dom är ju mycket för realism, så antar att det är därför. Kan ju också som du säger vara områden för DLC som kommer sen.
Tack för svar, förstår hur du menar. Grejen är att i KCD1 kan man utforska hela kartan och få bort alla moln/fog of war och det är när man kommer till slutet av kartan som Henry säger "I should go back" etc. Men i detta spelet är det som sagt väldigt stora områden som åtminsone jag inte kan gå till. Men jag gissar som sagt på att det kommer DLC:s som ska utspela sig där då. Tack igen för svar!
Citat:
Ursprungligen postat av
ReijoHervonen
KCD2 är betydligt bättre än alla dom där spelen.
Ja, 100%! Alla dom spelen är riktigt bra på olika sätt och jag har spelat allihop. Man kan möjligen jämföra KCD1 med dom spelen (även om jag personligen även föredrar KCD1 bättre), men KCD2 är det bästa spelet jag någonsin spelat under mina 35 år i livet. Går inte att jämföra Witcher och Skyrim med detta mästervärk, även om dom som sagt också är fruktansvärt bra spel!
Citat:
Ursprungligen postat av
Vandammes
Verkligen inte. Då är du på riktigt helt störd.
Med all respekt tror jag att det är du som är helt störd om du på riktigt anser att Skyrim och Witcher 3 är bättre spel än KCD2, om du ens har klarat hela spelet. De spelen var fantastiska på sin tid och håller även idag, men de ligger inte ens i samma liga som KCD2 som är helt revolutionerande. Gissar att du antingen inte ens spelat färdigt spelet eller att du tycker att det är för svårt och inte har tillräckligt "attention span" för att uppskatta något som försöker vara mer realistiskt. Dryg verkar du också vara